وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

تاریخچه تصویری پیشرفت ویندوز ( خیلی جالبه حتما نگاه کنید)

 در این پست میخوام تاریخچه تصویری پیشرفت ویندوز از اولین تا آخرین ورژن ویندوز که توسط مایکروسافت ارائه شده است را به صورت تصویری براتون به نمایش بگزارم ، خیلی جالبه حتما نگاش کنین ....

Windows 1.0

image001.jpg

 بقیه عکس ها در ادامه مطلب ...  


 نظرتون رو حتما درباره این تاریخچه بدین ......

ادامه مطلب ...

مخفی کردن ip بدون نرم افزار

دوستان اکثر شما می دونید که بیشتر هکرها از طریقip به سیستم قربانی نفوذ میکنند. 

من اینجا یه اموزشی رو برای شما میزارم که به این وسیلهip خودتون رو دور از دست دیگران نگه دارید .البته راه های دیگه ای هم وجود داره که مخفی بشید مثل vpn  و نرم افزار هایی که رد شما رو پاک میکنند بعد از ورود شما به سایت ها و ...

این راه به نظر من آسان ترین راهه.برای خواندن این ترفندلطفا به ادامه مطلب رجوع کنید..



ادامه مطلب ...

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 90-89 دانشگاه پیام نور

 
اخطار : با توجه به منتشر نشدن رسمی برنامه امتحانات توسط دانشگاه پیام نور کرمانشاهIT مسوولیتی در قبال برنامه انتشار یافته در این پایگاه بعهده نمی گیرد.
این برنامه غیر رسمی می باشد. دانشجویان برای اطلاع دقیق از برنامه امتحانات خود به سیستم گلستان پیام نور گزارش ۴۲۸ مراجعه کنند

exam-90-89-1.pdf
View  Download
  برنامه امتحانات نیمسال اول 89-90 پیام نور        5470k
منبع : اخبار پیام نور

 

فایل دانلود شده بوسیله نرم افزار ادوب اکروبات  adobe acrobat باز میشود  

 

  برای دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 90-89 دانشگاه پیام نور کلیک کنید 

دانلود لیست منابع درسی کلیه رشته های علوم پایه سال تحصیلی 90-89 کلیک کنید

دانلود لیست منابع درسی کلیه رشته های علوم انسانی سال تحصیلی 90-89 کلیک کنید 

 

انتخاب واحد نیمسال اول سال تحصیلی ۹۰-۸۹ دانشگاه پیام نور تمدید شدبه گزارش اخبار پیام نور ، دانشگاه پیام نور در اطلاعیه ای مهلت انتخاب واحد نیمسال اول سال تحصیلی جدید این دانشگاه را تمدید کرد . بر اساس این گزارش مهلت انتخاب واحد دانشجویان پیام نور تا تاریخ ۵ مهر ۸۹ تمدید شده است و دانشجویانی که موفق به انتخاب واحد نشده اند تا ۵ مهر مهلت دارند انتخاب واحد کنند.

 

ارتش امریکا روبات دروغ گو ساخت!!!

مدتها پیش با یکی از دوستان راجع به اینکه آیا ربات ها هم میتوانند دروغ بگویند یا اراده داشته باشیم صحبت هایی داشتیم و این نقطه ی شروعی بود برای پژوهش و تفکر بیشتر من در این مورد و بالاخره داستان پردازی ها شد تا امروز که به یه خبر جدید رسیدم و اون خبر این بود که...

محققان موسسه تکنولوژی جورجیا نرم افزاری را برای ربات ها ابداع کرده اند که می تواند به منظور حفظ اطلاعات و جلوگیری از دست گیر شدن در میدانهای جنگ به آنها فریب دادن و دروغ گفتن بیاموزد.

به گزارش مهر، دروغگویی و فریب دادن جزء رفتارهای ناپسندی به شمار می روند که به تازگی به رباتها آموزش داده می شوند. محققان ارتش آمریکا رباتی خلق کرده اند که از توانایی فریب دادن و دروغ گفتن برخوردار است. ادامه مطلب ...

قتل انسان‌های سرشناس به دست هکرها

جدیدترین شیوه مجرمان اینترنتی برای فریب دادن کاربران، انتشار اخبار دروغین در مورد مرگ چهره‌های سرشناس است.
هکرها را باید در زمره خلاق‌ترین بزهکاران به‌شمار آورد. آنها با استفاده از شیوه‌ها و ترفندهای مختلف و دست زدن به روش‌های گوناگون می‌کوشند قربانیان خود را انتخاب و شکار کند، و جالب اینجاست که اغلب موفق می‌شوند.
قبلاً هکرها با بهره‌گیری از مهندسی اجتماعی، اندکی پس از بروز حوادث طبیعی از قبیل طوفان کاترینا دست به کار می‌شدند و تحت عناوین مختلفی نظیر کمک‌رسانی به افراد آسیب‌دیده یا ارائه اطلاعاتی درباره جان‌باختگان این حوادث، هرزنامه‌هایی به ایمیل کاربران سرازیر می‌کردند.
به گزارش ایتنا به نقل از اینترنت‌نیوز، اکنون «مرگ چهره‌های سرشناس» به دستمایه نفوذگران برای جلب نظر کاربران تبدیل شده است.
به عنوان مثال اخیراً مشاهده شده هکرها ایمیل‌های دروغینی ارسال می‌کنند که در آنها ادعا شده خانم گوئن استفانی (Gwen Stefani) خواننده پاپ و طراح مد آمریکایی در یک حادثه رانندگی جان باخته است.
در این ایمیل‌های خطرناک، فایلی به نام CNN Hot News.zip پیوست شده که در ظاهر اطلاعات بیشتری در مورد مرگ این خواننده عضو گروه نو داوت ارائه می‌کند ولی در واقع یک بدافزار از نوع دانلودر می‌باشد.
در گذشته پس از بروز یک رویداد مهم، هرزنامه‌های مربوط به آن منتشر می‌شد، ولی اکنون هکرها خود دست به خبرسازی می‌زنند.  

منبع : سایت دانشجویان ایران

آزمون ورودی دانشگاه ایرلند !!!!!

آزمون ورودی دانشگاه ایرلند !!!!!

image002.jpg

جستجو برای چیزهای رایگان و خطرهای آن

کدام از شما تا به حال Mp3 یا آهنگ زنگ یا متن شعر (Lyrics) رایگان از اینترنت دریافت نکرده اید؟

مطلبی که امروز برای شما در نظر گرفته ایم مقاله ای است از گروه Cnet که در مورد گزارش تحقیقی شرکت McAfee (شرکت امنیتی) در مورد سایت هایی که شما بعد از جستجو برای موارد رایگان به آنها هدایت میشوید.در این تحقیق مشاهده شده که افزودن عبارت "Free" (رایگان) به عبارت مورد جستجو خطر آلوده شدن به انواع Malware را بسیار بالا میبرد.

ترجمه مطلب Cnet را میتوانید در ادامه مطلب بخوانید.

 

ادامه مطلب ...

Stream چیست؟

اگر با کامپیوتر و به خصوص اینترنت سروکار داشته باشید به احتمال زیاد لغت Stream به گوشتان خورده است. اگر هم نخورده است نگران نباشید خوب الان دیگر آن را شنیده اید. تا به حال به این موضوع دقت کرده اید که برای گوش کردن یک فایل mp3 آن را روی کامپیوتر یا mp3player خود کپی میکنید و سپس آن را پخش میکنید. اما هنگامی که به رادیوی اینترنتی گوش میکنید مجبور نیستید که اول تمام رادیو را روی کامپیوتر خود کپی کنید و سپس آن را گوش کنید. اطلاعات همان طور که به کامپیوتر شما میرسند فورا اجرا میشوند. این باعث میشود که شما بتوانید به صورت آنلاین صوت و ویدئو را تماشا کنید. به این کار Streaming میگویند.برای اطلاعات بیشتر لطفا به ادامه مطلب رجوع کنید.... ادامه مطلب ...

انتخاب واحد نیمسال اول سال تحصیلی 90 - 89

 دوستای عزیزم ترم پاییز دیگه کم کم داره شروع میشه   از امروز انتخاب واحد شروع شده اما براساس زمانبدی و زمان انتخاب واحد دانشجوها متفاوته ، برای دیدن زمان انتخاب واحدتون روشش رو پایین تر نوشتم براتون ... و اما دوستای جدیدی که قراره خودشونو بدبخت کنن و به دانشگاه پیام نور بپیوندند  زمان پذیرش و انتخاب واحدشون رو در ادامه مطلب گذاشتم براشون ... با عرض تسلیت به دانشجویان جدید الورود ( از طرف ستاد پیش کسوتان دانشگاه پیام نور ده پهن و روستاهای تابعه ایالات ده پهن )

 

قابل توجه دانشجویان گرامی ورودی قبل از 89 :

انتخاب واحد نیمسال اول سال تحصیلی 90 - 89 ، از تاریخ 21/06/1389 لغایت 28/06/1389 انجام می شود.جهت مشاهده زمان ثبت نام از مسیر زیر اقدام نمایید.

منوی کاربر ==> ثبت نام ==> عملیات ثبت نام ==> ثبت نام اصلی

 

قابل توجه دانشجویان جدید الورود :

برای مشاهده زمان پذیرش و انتخاب واحد در سیستم گلستان ، به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

ادامه مطلب ...

جستجوگر ملی

طبق اظهارات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به نظر می‌رسد این موتور جست‌وجوگر ملی با نام

«یا حق» فعالیت خود را آغاز کند.

افزوده شدن نام ملی به این پروژه و یادآوری پروژه‌های ناموفق یا نیمه رها شده ملی حوزه آی‌تی، اظهارات و انتقادات مختلفی را از سوی کارشناسان فعال در این حوزه به دنبال داشته است. عده‌ای براین باورند که وقتی هنوز پروژه‌های ملی همچون اینترنت ملی، ‌میل ملی، دیتا سنتر ملی، گوشی تلفن همراه ملی و... به سرنوشت مشخصی نرسیده‌اند، سرمایه‌گذاری در حوزه دیگر نتیجه‌ای جز به هدر رفتن منابع کشور ندارد و عده‌ای دیگر بر این باورند که استفاده از این موتور جست‌وجوگر ملی از آنجا که از طریق اینترانت کشور میسر است نه تنها هزینه‌ها را افزایش نمی‌دهد، بلکه باعث کاهش هزینه‌ها هم می‌شود.برای اطلاعات بیشتر لطفا به ادامه مطلب رجوع کنید...

ادامه مطلب ...

زندگی خوابگاهی (حتما نظر بدین)

ساعت ۲ نصف شب یک اتاق                       ساعت ۳ نصف شب کل خوابگاه منهای سرپرست 

تصویر                                                                   تصویر
                                                 

ساعت ۴ صبح هنگام خواب                                                           وضعیت تحصیل در خوابگاه
تصویر                                                                            تصویر 


بقیه در ادامه مطلب ...

ادامه مطلب ...

خبر جنجالی » هشدار هک به سایت وزارت علوم + بازتاب هایش + عکس

   به علت سوء استفاده و برداشت سیاسی از این موضوع  و مطلب ، نام دانشجو ( به علت درخواست خودشون )  پاک شد !

 توضیحات دانشجو مورد نظر درباره این کار :

(ماجرا از اینجا شروع شد که من در وبلاگی هشداری به سایت وزارت علوم و بعضی از سایت ها دادم و در آن به حفره های امنیتی آنها اشاره کردم و تصاویری از نفوذ خود در سایت وزارت علوم گذاشتم و سعی کردم اطلاعات رسانی کوتاهی داشته باشم که بدون اطلاع من این خبر به سایت های بالاترین ، خبرگزاری مهر و از این سایت ها به کل خبرگزاری ها پخش شد و جنجال زیادی ایجاد کرد که بنده به هیچ عنوان قصد چنین کاری نداشته و حتی فکر نمیکردم که این خبر به گوش وزیر علوم برسد و معاون وزیر علوم در این موضوع مداخله نماید به هر حال چیزی که برای من به عنوان یک طراح و برنامه نویس مهم بود بعد فنی این موضوع بود که متاسفانه در سایتهای ضد جمهوری اسلامی تماما از صحبتهای من برداشت سیاسی شد و حقوق ارزشی اینجانب را زیر پا گذاشت و فعلا تا مدتی مجبور به سکوت هستم از تمام دوستان بابت مسائل پیش آمده و عدم پاسخگویی عذر خواهی میکنم و در زمان مناسب تمام اشکالات و سوالات شما را به غیر از هک چه سخت افزاری و نرم افزاری با کمال میل و در حد توان پاسخگو هستم. منبع : صحفه کلوپ ایشان)

 

لینک تعدادی از این خبرگزاری ها:

http://www.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?NewsID=1147263

http://javanemrooz.com/news/page-6250.aspx

http://fararu.ir/vdcgx79n.ak9nu4prra.txt

متن خبر و تصاویری از بخشهایی پنل مدیریت سایت وزارت علوم و لینک بقیه خبرگزاری ها در ادامه مطلب........
ادامه مطلب ...

پسورد انتخابی شما چقدر قوی است؟

در گردش روزانه در اینترنت با سایت بسیار جالب و خلاقی مواجه شدم که قدرت رمز عبور یا همان پسورد شما را بررسی میکند.

این سایت از روش حمله با زور خشن (Brute Force Attack) استفاده میکند.

نحوه و ساز و کار این سایت در ادامه مطلب توضیح داده شده...البته به علاوه آدرس سایت!

ادامه مطلب ...

تصاویر جالب از ده مکان فوق محرمانه جهان

منظره هوایی دولت شهر واتیکان که در قسمت بالای عکس تصویر کتابخانه مشهور واتیکان مشخص است. کتابخانه واتیکان یکی از محرمانه‌ترین اماکن جهان به شمار رفته و ورود به آن برای عموم ممنوع است. تنها افراد نادری قادر هستند به داخل این کتابخانه که برای کتاب‌ها و دستنوشته‌هایش در کلیه ادوار و نیز نوشته‌های ممنوعه شهرت دارد، وارد شوند. (منبع: جام جم آنلاین)

http://files.tabnak.com/pics/201008/201008070935431736.jpg 

برای دیدن بقیه تصاویر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ....

ادامه مطلب ...

دوره های آموزشی انجمن با همکاری آموزشگاه راهبرد

با خبر شدیم که انجمن علمی فناوری اطلاعات دانشگاه پیام نور کرمانشاه قصد دارد با همکاری مجتمع صنعتی راهبرد یک سری دوره های آموزشی تخصصی فناوری اطلاعات برگزار کند.

تا جایی که در وبلاگ انجمن دیده میشه قیمت ها نسبت به آموزشگاه ها بسیار به صرفه تر به نظر میرسه و مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه ای هم به کسانی که دوره را با موفقیت تمام کنند داده میشه.اساتید هر دوره طبق نظر شرکت کنندگان انتخاب میشه و میتونین بهترین اساتید شهر رو انتخاب کنید.

برای اطلاعات بیشتر به وبلاگ انجمن مراجعه کنید


توجه : کرمانشاه IT مستقل از انجمن و مستقل از دانشگاه میباشد.این مطلب صرفا جهت اطلاع رسانی است.