وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

مدرک دانشگاه پیام نور معادل نمی شود

در پی اعلام خبر معادل سازی مدرک دانشگاه پیام نور،معاون آموزش و سنجش این دانشگاه اعلام کرد : مدرک دانشگاه پیام نور معادل نمی شود و آنچه دراین باره مطرح شده اظهار نظر شخصی بوده و مبنایی ندارد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نو ر دکتر معتمدی در واکنش به گفته های رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در خصوص معادل شدن مدرک دانشگاه پیام نور ، تاکید کرد: اصلاً چنین چیزی صحت ندارد دانشگاه پیام نور نه تنها زیر نظر وزارت علوم است بلکه مدارکش همیشه معتبر است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور حدود 30  در صدجمعیت کل دانشجویان کشور را شامل می شود افزود: نتایج ارزیابی های مختلف از جمله آنچه سازمان سنجش منتشر کرده است حاکی از کیفیت مناسب علمی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور  است. بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده از سوی سازمان سنجش سهم پذیرفته شدگان فارغ التحصیلان پیام نور در آزمون های سراسری ارشد و حتی دوره دکتری دو برابر دانشگاههای غیر دولتی است.

معاون دانشگاه پیام نور گفت: ما با چند تن از نمایندگان مجلس و معاون آموزش کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی هم مذاکره کردیم و انها نیز با این نظر موافق نیستند و معتقدند این نظر تنها نظر شخصی رئیس کمسیون آموزش مجلس شورای اسلامی است بوده است است.

بقیه در ادامه مطلب.


وی تاکید کرد: با توجه به فضای کنونی که مرحله سرنوشت ساز برای پذیرفته شدگان کنکور سراسری است و همه مسئولان وظیفه دارند با ارائه اطلاعات صحیح به پذیرفته شدگان انها را در امر انتخاب رشته مناسب راهنمایی کنند ارائه چنین اظهار نظر شخصی از سوی رئیس کمیسیون آموزش عالی که خود دارای دانشگاه است جای تامل دارد؟ 

کلیه رشته های تحصیلی دایر در مقاطع مختلف دانشگاه پیام نور با تائید و مجوز شورای گسترش آموزش عالی کشور

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نیز با  اشاره به اینکه در حال حاضر کلیه رشته های تحصیلی دایر در مقاطع مختلف دانشگاه پیام نور با تائید و مجوز شورای گسترش آموزش عالی کشور بر اساس شاخص های تعریف شده برای راه اندازی یک رشته در دانشگاه فعالیت دارند گفت:بر اساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی مأموریت دانشگاه پیام نور با توجه به شعار آموزش در همه جا، همه وقت و برای همه کس نیمه حضوری می باشد و کیفیت سنجی دانشگاه پیام نور بر اساس محتوای الکترونیکی باید صورت گیرد نه مشابه سیستم آموزشی مرسوم سایر دانشگاهها و دانشگاه بصورت مرتب در حال بررسی زیر ساختهای موجود و باز مهندسی شعب خود می باشد تا به معیارهای بالای دانشگاههای باز دنیا دست یابد.

محمودی با اشاره به نقش آفرینی دانشگاه پیام نور در سال های اخیر برای حذف کنکور در اجرای مصوبات مجلس شورای اسلامی و ایجاد عدالت آموزشی در اقصی نقاط کشور،افزود: دانشگاه آمادگی همکاری با نهادهای قانونی کشور برای ارتقاء جایگاه شاخص های خود که دارای رتبه خوبی بین دانشگاههای باز دنیا است را دارا می باشد.

وی تاکید کرد: داوطلبانی که موفق به کسب امتیاز انتخاب رشته شده اند باید بدانند در حال حاضر دانشگاه پیام نور یکی از معتبرترین دانشگاههای کشوراست.

محمودی افزود : با توجه به استراتژی های بنیادی در حوزه آموزش از بعد توسعه یافتگی بر آموزش باز ،دانشگاه پیام نور نیز در راستای ارتقاء کیفیت با تکیه بر اصول بنیادین آموزش ،اهتمام جدی داشته و تمامی اقدامات و حرکتهای این دانشگاه در جهت رسیدن به یک ثبات علمی است.


منبع : پورتال دانشگاه پیام نور

نظرات 2 + ارسال نظر
دانشجوی آی تی شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:13 ب.ظ

سلام
دانشگاه تا کی تعطیله؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:28 ب.ظ

first of shahrivar

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد