وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

رفتار پسرای دانشجو از ترم اول تا ترم آخر

http://persian-star.net/1390/5/15/bs.gif

 

ترم اول (ترم جو گیریدگی) :

الو سلام مامانی. منم هوشنگ.

وای مامانی نمی دونی چقدر اینجا خوبه. دانشگاه فضای خیلی نازیه. وای خدا خوابگاه رو بگو.

وقتی فکر می کنم امشب روی تختی می خوابم که قبل از من یه عالمه از نخبه ها و دانشمندای این مملکت توش خوابیدن و جرقه اکتشافات علمی از همین مکان به سرشون زده؛ تنم مور مور میشه…

راستی اینجا تو خوابگاه یه بوی مخصوصی میاد که شبیه بوی خونه اصغر شیره ای همسایه بغلیمونه.

دانشجوهای سال های بالاتر میگن این بوی علم و دانشس!

لامصب اینقدر بوی علم و دانش توی فضا شدیده که آدم مدهوش میشه!!!

پریشب یکی از بچه ها به خاطر Over Dose از دانش رفت بخش مسمویت بیمارستان!


برای مشاهده بقیه مطلب به ادامه مطلب مراجعه نمایید . . .


ترم دوم (ترم عاشق شدگی):

آه ای مریم. ای عشق من. همه زندگی من.
می خواهم درختی شوم و بر بالای سرت سایه بیفکنم تا بر شاخسار من نغمه سرایی کنی.
می خواهمت با تمام وجود عزیزم.
همه پول و سرمایه من متعلق به توست.
بدون تو این دنیا رو نمی خوام. کی میشه این درس من تموم شه تا بیام باهات ازدواج کنم …
امروز یک ساعت پشت پنجره کلاستون بودم و داشتم رخ زیبایت را که همچون پروانه ای در کلاس می درخشیدی تماشا می کردم…

ترم سوم (ترم افسردگی):

الو مامان سلام.
مریم منو ول کرد و گذاشت رفت!
مامان جون افسرده شدم آخه اولین عشقم بود حالا هم دارم میمیرم از غصه.
ای خدا بیا منو بکش و راحتم کن.
مامان من این زندگی رو نمی خوام …
دیگه خسته شدم از دنیای وانفسا

ترم چهارم (ترم زرنگ شدگی):

الو سلام مهشید جون خوبی عزیزم؟
منم پژمان! کجایی نفس؟ نیستی؟
دلم تنگ شده واست. گنجشک کوچولوی من. بیا ببینمت قربونت برم …
مهشید جون من پشت خطی دارم. مامانمه. بعداً بهت زنگ میزنم …

الو به به سلام چطوری ندا جون؟
آره بابا داشتم با مامانم صحبت می کردم!
پیرزن دلش تنگ شده واسم! جوجوی من حالت خوبه؟
به خدا منم دلم یه ذره شده واست.
باشه عزیزم فردا ساعت 11 پارک پشت دانشکده دارو…

ترم پنجم (ترم مشروطه گی):

الو سلام استاد!
قربون بچه ات! دارم مشروط میشم، 2 نمره بهم بده.
به خدا دیشب بابابم سکته کرد، مرد.
مامانم هم از غصه افتاد پاش شکست الان تو آی سی یو بستریه.
منم ضربه روحی خوردم شدید، دچار فراموشی شدم اصلاً شما رو هم یادم نمیاد …
اگه این مورد مشروط پشروطه ما اوکی بشه قول میدم جبران کنم …

•  ترم ششم (ترم ولخرجیدگی) :

الو مامان من خونه می خوام!
راستی اون 50 تومنی که 3 روز پیش فرستادی تموم شد.
دوباره بفرست. خرج پروژه ام شد!!!

  ترم هفتم (ترم پاتوقیده گی):

خودتون دیگه سیر تا پیازشو حدس بزنین دیگه …

  ترم هشتم (ترم فارغ التحصیلگی):
الو سلام خانم.
واسه این آگهی که توی روزنامه دادید تماس گرفتم.
فرموده بودید آبدارچی با مدرک لیسانس و روابط عمومی بالا …
ای وای بر من؛ کی میره اینهمه راهــــو

نظرات 11 + ارسال نظر
نرم افزار چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:57 ق.ظ

خیلی زیبا بود هر چند واقعیت داره[

مریم کامپیوتر چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ق.ظ

خیلی بامزه بود ممنون
ببخشید من در رابطه با منابع چندتا سوال دارم میشه لطفا کمکم کنید
اول اینکه منبع درس ریاضی 2 هر دو جلد کتابه؟آخه هیچی نگفتن
دوم اینکه امسال جلوی خیلی از درسا مثل نظریه زبان و ماشین نوشته تستی ؟!یعنی اینکه دیگه تشریحی ندارن شما چیزی در این مورد میدونید ؟
بازم از لطفتون سپاسگزارم

سلام

منبع اصلی برای جواب این سوالات شما قسمت وضعیت منابع است که در سایت پیام نور وجود دارد و جواب تمام سوالات در اون قسمت هست .

اینم لینکش :

http://www.pnu.ac.ir/portal/Home/Default.aspx?CategoryID=9cf7a18c-0f8f-4ae5-9941-bfd7e58b4ce8

حسینی چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:25 ب.ظ http://it-89-2.blogfa.com

سلام دوست عزیز
شما در وبلاگ بنده پیوند شدید.
ممنون میشم شما هم همکاری لازم را انجام بدهید.
باتشکر
http://it-89-2.blogfa.com

پگاه مارالانی:سلام.لینک شدید

it چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:22 ب.ظ

برنامه ترم کو؟؟؟؟

فعلا که خبری ازش نیست
برنامه رو که بدن خانم افخمی سریع میزننش توی وبلاگ

محبوبه فناوری اطلاعات چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:33 ب.ظ http://shabany.mhb@gmail.com

سلام
من اهل گیلانم و دانشجوی پیام نور رامسر هستم. امروز اتفاقی وبلاگ شمارو دیدم خیلی خوشم اومد.
این پست که دقیقا تو دانشگاه ما هرسال اتفاق می افته و میبینم.
موفق باشید.

وحدانه-انیشتین هرگز مرا نخواهد بخش پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:20 ق.ظ http://vahdaneh.persianblog.ir

مرسییییییی. تازه این مدل خیلیی پاستوریزهشه . کاش فقط همین بلاها تو دانشگاه سر بچه مردم می اومد . بچه مردم رو پاک شستشو مغزی میدن میفرستن بیرون . تمام زحمات 18 ساله پدر و مادر دود میشه میره هوا.

aaa - کامپیوتر نرم افزار پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 ب.ظ

سلام
خسته نباشید
امروز پنجشنبه هست و آقای مرادی قول دادن امروز برنامه کلاسها اعلام بشه
ولی هنوز خبری نیست
شما اطلاعی ندارین
اگه ممکنه برنامه کلاس نرم افزار رو هم بذارین
با تشکر
یا علی

سلام

هر وقت برنامه اعلام بشه خبر میدیم

rf پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:16 ب.ظ

اینارو که ما تو بچگی تجربه کردیم
چند تا انتقاد:قالب بلاگتون خیلی ساده و مسخرست ،دیرم بالا میاد،
بقیه اکیه
ب جای کل انداختن با پسرا اینارو درست کنید.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:47 ب.ظ

هی ....!
یه چیزی شبیه این پست سرما اومد.
ترم اول :مجرد/منظم/شاگرد اول
ترم دوم:متاهل/بی نظم/مشروط

امان از

میدونم

رضا جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:39 ب.ظ

مگه تو پیام نور هم نخبه پیدا میشه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:30 ب.ظ

ایول بابا واقعا دانشجویین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد