وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

ثبت نظرات اصلاحی در مورد امتحانات

دانشجویان گرامی می توانند بااستفاده از سامانه گلستان خوداز طریق  منوی زیر نسبت به ثبت نظرات اصلاحی خود در خصوص سوالهای امتحانی اقدام نمایند.  

آموزش --> مشاهده نتایج --> آزمون دانشجو ----> قسمت اعلام اشکال  

 

 مهلت ثبت نظرات از 24 ساعت بعد از زمان امتحان به مدت 5 روز است. 

لغو امتحانات ۲۳ خرداد

با توجه به برگزاری انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری، امتحانات روز شنبه مورخ 23/3/88 لغو و با حفظ زمان بندی به روز یکشنبه 7/4/88 موکول گردید(تاریخ درج خبر:13/3/88)  

آموزش نحوه ی دیدن کارت ورود به جلسه

این کارت که حاوی مشخصات فردی و گزارش واحد ها میباشد برای شرکت در جلسه ی آزمون الزامی است.  

آموزش نحوه دیدن کارت ورود به جلسه 

 

(منبع:اخبار پیام نور)

اولین حل تمرینات معماری کامپیوتر پیام نور (یوسف خانی-آیت)

این هم اولین حل تمرینات معماری کامپیوتر پیام نور (یوسف خانی-آیت)  در اینترنت تقدیم به همه ی کسانی که وبلاگ رو میخونن و با نظراتشون به ما دلگرمی میدن. 

با تشکر ویژه از دوست خوبم خانم سحر علیخانی که جزوه حل تمرینات رو در اختیار من گذاشتند تا اسکن کنم و فایل های آماده رو به دست شما برسونم. 

در بین این فایل ها سوالات 4 جوابی که در آخر کتاب هست هم آورده شده دلیل این کار عدم هماهنگی کامل بین ترتیب سوالات در کتاب و جزوه ی اسکن شده بود.که پیشنهاد میکنم حتما سوالات رو هم دانلود کنید تا زمان دیدن پاسخ ها سردرگم نشید.نظر هم فراموش نکنید

حل تمرینات فصل 5-1                            حل تمرینات فصل 9-6 

   سوالات چهار چوابی                           پاسخ تشریحی سوالات چهار جوابی 

 

پسورد فایل های PDF(به کوچک بودن حروف دقت کنید): kermanshahit.blogsky.com 

(قابل توجه وبمستر های محترم:استفاده از مطالب فوق فقط با ذکر لینک منبع مجاز است)

روش محاسبه ی نمره ی پایان نیمسال در مقطع کارشناسی

برای مشاهده ی عکس روی  ادامه ی مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب ...

احمقانه ترین سوالات از microsoft !!

شرکت بریتیش تله کام یا همان BT لیستی از احمقانه ترین سوالاتی را که کاربران کامپیوتری یا اینترنتی این شرکت ارتباطی از مشاوران آنها پرسیده اند منتشر کرد. به نوشته پایگاه اینترنتی روزنامه مترو برخی از این سوالات آنقدر خنده دار است که حتی خود سوال کنندگان پس از فهمیدن اشتباه خود به احمقانه بودن آن اعتراف کرده اند. لیست احمقانه ترین سوالات IT که از مشاوران شرکت BT انگلستان پرسیده شده را در ادامه مطلب مشاهده کنید ...  

 

۱-کاربر: کامپیوتر می گوید هر کلیدی را (any keys) فشار دهید اما من نمی توانم

دکمه any را روی کیبوردم پیدا کنم.

 
2- کاربر: من نمی توانم کانال های تلویزیون را با مونیتورم عوض کنم.


3- کاربر: من با یک نفر در اینترنت آشنا شدم می توانید شماره تلفن او را برای من پیدا کنید.

ادامه مطلب ...

جلسه ی عضو گیری انجمن علمی IT

 

جلسه  ی عضو گیری  انجمن علمی IT در روز چهارشنبه (6/3/88) با حضور استاد جمشیدی  برگزار خواهد شد. بدینوسیله از تمام دانشجویان علاقمند به عضویت در انجمن دعوت میشود ساعت ۱۳در کلاس   حضور داشته باشند.