وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

معرفی Opilo، سرویس ارسال SMS رایگان

چند سالی می‌شود که سرویس‌های ارسال SMS مبتنی بر وب، فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و در این بین، امکانات و ویژگی‌های متعددی به آن‌ها اضافه شده است. ما در گذشته نیز، نمونه‌ای از این سرویس‌ها را به شما معرفی کرده بودیم که از طریق آن‌ها می‌توانستید به ارسال رایگان اس‌ام‌اس بپردازید. این مورد قطعا مورد نیاز بسیاری از کاربران است و خیلی‌ها دوست دارند تا در شرایط خاص، بتوانند به‌صورت رایگان برای دوستان و اطرافیان خود SMS بفرستند.

سایت Opilo
http://www.opilo.com/ ، سرویسی است که دقیقا همین کار را به‌صورت رایگان برای شما انجام می‌دهد. اُپیلو یک سرویس ایرانی است که که به شما اجازه می‌دهد تا به‌صورت محدود به ارسال اس‌ام‌اس بپردازید و یا از دیگران اس‌ام‌اس دریافت کنید. برای استفاده از این سایت شما نیاز به یک شماره موبایل دارید تا بتوانید از آن طریق، اشتراک خود را فعال نمایید.

پس از فعال سازی شناسه کاربری و ورود به بخش مدیریت سایت، قادر خواهید بود تا با توجه به سقف تعیین شده در روز، اس‌ام‌اس رایگان ارسال کنید. در ابتدای متن اس‌ام‌اس‌های ارسالی شما برای دیگران، شماره ثبت شده تلفن همراه‌تان نمایش داده می‌شود و پس از آن، متن نوشته شده شما نمایان می‌شود.
در حال حاضر، امکان ثبت‌نام از طریق خطوط اعتباری در این سرویس امکان‌پذیر نیست و شما حتما می‌بایست از خط‌های دائمی برای دریافت اس‌ام‌اس تایید و ورود به سیستم استفاده کنید. برای مشاهده نحوه چگونگی ثبت‌نام می‌توانید این آموزش
http://www.opilo.com/help/?p=274
را مطالعه کنید. علاوه بر این‌ها، اُپیلو به شما امکان ساخت دفترچه تلفن و گروه‌های مختلف را نیز می‌دهد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد