وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

آخرین وضعیت منابع ۸۹-۹۰

با توجه به درخواست دوستان و خوانندگان وبلاگ آخرین وضعیت منابع نیمسال دوم ۸۹-۹۰ رو براتون گذاشتم، میتونید حذفیات و ... رو توش پیدا کنید.

طبق اعلام سایت دانشگاه پیام نور این اصلاحات در تاریخ 18 بهمن 1389 انجام گرفته است.


منابع نیمسال دوم ۸۹ رشته مهندسی فناوری اطلاعات  


در این صفحه میتوانید منابع سایر رشته های این گروه (گروه کامپیوتر و فناوری اطلاعات) رو مشاهده کنید. 

نظرات 6 + ارسال نظر
علی یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:14 ب.ظ

مرسی

اردیبهشت دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 ب.ظ

سلام




تشکر




سلام.
اگه میدونستم انقدر خوشحال میشید زودتر میزاشتم!

مهندسی فناوری اطلاعات شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:01 ب.ظ

تحقیق در عملیات 1و 2 شده

مهندسی فناوری اطلاعات شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:14 ق.ظ

می خواستم بدونم تحقیق در عملیات ۱و ۲ شده اخه استاد چیزی نگفته یکی به من بگه

؟ جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ق.ظ

سلام
یه سوال دارم اگه بخوام فقط یه ویندوزروی سیستمم نصب باشه
وبخوام از نو ویندوز نصب کنم چی کار کنم ویندوزم ببره
اصلا لازمه حتما قبلش ویندوز روبروند مرسی....

سلام
میتونید درایوی که ویندوز(قدیمی) روشه رو فرمت کنید.این کار در مراحل نصب ویندوز جدید امکان پذیره.

؟ چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:03 ب.ظ

الهی خیر ببینید
بس بدون فرمت هم میشه!!
یا باهمن کلیک راست وانتخاب فرمت روی درایو مورد نظر
واقعا ممنون.

نه با کلیک راست نمیشه.چون سیستم عامل داره از اون درایو استفاده میکنه.
عرض کردم "موقع نصب ویندوز" میتونین درایو رو فرمت کنین.
خواهش میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد