وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

ادای احترام ایرانیان به استیو جابز

مرگ بزرگان همیشه رنج آور است و این بار صنعت آی تی یکی از بزرگان خود را از دست داد. استیو جابز مدیر نوآور و خلاق اپل از دنیا رفت و ایرانیان نیز به رسم احترام، صفحه یادبودی را برای او ایجاد کرده اند :

استیو جابز . اپل

 شما نیز می توانید چند جمله ای درباره تغییراتی که استیوجابز به زندگی شما آورد را در این صفحه بنویسید و خاطرات خود را با سایرین به اشتراک بگذارید.

www.stevejobsmemorial.ir

نظرات 8 + ارسال نظر
Jaber دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:37 ب.ظ

فوت بزرگ مرد IT رو به جامعه فناوری اطلاعات دنیا تسلیت عرض می نمایم .

روحش شاد یادش گرامی باد

ناصری سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:16 ق.ظ

من هم به نوبه خودم این خبر تاسف بار رو به همه دوستان آی تی تسلیت میگم
واقعا ناراخت کننده بود واسم.

کامپیوتر سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:22 ق.ظ

از اونجایی که ایرانیا مرده پرستن و وقتی یکی میمیره تازه یادش میفتن مثل همیشه حالا که مرده.......

it یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:13 ق.ظ

سلام بچه ها
شهریه شمه هم زیاد شده؟
ظاهرا سایت قاطی کرده ...بدهکارم شدیم....
اگه شهریه همه اینجوریه امضابگیریم اعتراض کنیم ...
قرار نبود شهریه این ترم بره بالا............اونم اینقدر.....

*** یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:21 ق.ظ

سلام
حتما باید برای اتصال به پورتال پیام نور باید یوزر نیم وپسورد وارد کنیم؟؟؟؟
ممنون

lmilad computer سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:24 ب.ظ http://mcmp.blogfa.com

خداحافظ استیو مردی از جنس...
سلام واقعا وبلاگ خوبی داری من از مطالبتو استفاده کردم اگه دوست داری لینک باشی من شما رو لینک کردم اگه شما دوست داشتی ما رو لینک کنی ما رو با اسم #همه چیز در مورد کامپیوتر#لینک کنید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:19 ب.ظ

واقعا تسلیت میگیم

it دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:59 ب.ظ

سلام
خواستم از اینکه اسامی نویسندگان سایتو اصلاح کردین تشکر کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد