وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

مخفی کردن ip بدون نرم افزار

دوستان اکثر شما می دونید که بیشتر هکرها از طریقip به سیستم قربانی نفوذ میکنند. 

من اینجا یه اموزشی رو برای شما میزارم که به این وسیلهip خودتون رو دور از دست دیگران نگه دارید .البته راه های دیگه ای هم وجود داره که مخفی بشید مثل vpn  و نرم افزار هایی که رد شما رو پاک میکنند بعد از ورود شما به سایت ها و ...

این راه به نظر من آسان ترین راهه.برای خواندن این ترفندلطفا به ادامه مطلب رجوع کنید..



برای این کار: 
1- ابتدا از منوی Start به Run رفته و در محیط Run عبارت MMC را تایپ نمایید.
2- در محیط جدید ، از منوی File به قسمت Add/Remove Snap-in بروید.
3- در پنجره باز شده بر روی دکمه Add کلیک کنید. 
4- در پنجره جدید ، بر روی IP Security Policy Management کلیک کرده و دکمه Add را بزنید. 
5- سپس Finish را زده و خارج شوید. 
6- در پنجره قبلی بر روی Ok کلیک کنید. 
7- حال در همان محیط اولیه هستید.آیکون کناری عبارت IP Security Policy Management زرد رنگ است. اکنون میبایست یکبار بر روی آن کلیک کنید تا رنگ آن به سبز تغییر پیدا کند. 

8- در پایان از منوی File به Exit رفته و با انتخاب yes این عملیات را ذخیره کنید.

خوشحال میشم که انتقاداتتون راجع به این ترفند بهم بگید.

نظرات 17 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:13 ب.ظ

سلام مرسی خوب بود

خواهش میکنم.

IT شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:15 ق.ظ

خوبه <من به این ترفند نیاز داشتم .

خواهش میکنم.همه به این مورد نیاز داریم دوست من.

۶۳ شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:44 ب.ظ

نحوه کنسل عملیات و هم توضیح بدین ممنون

ok تو یه پست جداگانه حتما نحوه کنسل رو توضیح میدم.

امیر شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:50 ب.ظ

این واسه ویندوز بود.راهی واسه لینوکس ندارین؟

اتفاقا به فکرش بودم مخصوصا برای اوبونتو.امیدوارم بتونم یه راهی واسش پیدا کنم.

یکی شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:49 ب.ظ http://yekaniy.blogsky.com

خیلی چیز جالبی بود ...

احسان شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:56 ب.ظ http://www.amc.blogfa.com

سلام
دوستان عزیز اگه برنامه کلاسی رشته مهندسی نرم افزار ترم جدید رو دارید رو سایت بزارید
ممنون

حفیظی یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:29 ب.ظ

سلام
از آموزش شما ممنونم.
این مسیر را طی کردم ولی IP Security Policy Management را پیدا نکردم.
البته ویندوز ۷ هست.
شاید درست مسیر را نرفتم!

خواهش میکنم اما فکر کنم تو اون جدول باید بگردی باشه .باز امتحان کن دوست من.

fashism پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:30 ب.ظ

بله؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:13 ق.ظ

سرکاری بود ؟
کار نمیکنه
آی پی هم چینج نمیشه

نه سر کاری نبود خیلی ها امتحان کردن و خوب عمل کرده دوست من.

سعید چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:50 ق.ظ

سلام
ممنون جالب بود ...

جاکوب دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:57 ب.ظ

عمل نمیکنه و میتونید به سایت
برید و امتحان کنیدwww.ip-adress.com

۳۳۱ چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 ب.ظ http://www.vsz.blogfa.com

این ترفند رو من چند سال پیش خونده بودم ؛ جالب نیست چون بعد تمام این کارها باز تو همین سایت امارگیر وب گذر ip رو نشون میده چه برسه به جاهای حساس که میخوای شناخته نشی
راهی هست که ip به هیچ صورتی شناخته نشه ....؟!
کدوم نرم افزار رو پیشنهاد میکنین ؟! اگه با نرم افزار ip رو تغییر بدی بازم شناخته میشه ؟!

امیر : حرف شما درسته.عوض کردن آی پی به این صورت نیست.
راه های عوض شدن آی پی همون راه هایی هست که باعث میشه شما صفحه "پیوندها" رو نبینی!! متوجه شدی؟

مهسا-دندون 89 کرمان پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:33 ق.ظ http://www.kds89.mihanblog.com

سلام ببخشید هیچ راهی هست که افرادی که بدون اسم نظر میدن رو توی وبلاگ شناسایی کرد؟ از طریق ای پی و ....؟ اگه میشه راهنمایی کنین لطفا شدیدا نیازمندیم!!!

kia یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:58 ق.ظ

aslan karrrr nemikoneeee intarfand

سامان پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:10 ب.ظ

این روش همه جا تو وبلاگه نوشته شد ولی کلا روش بیخودیه و دروغی بیش نیست. امتحانش مجانیه

سید رضا موسوی چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:48 ب.ظ http://sokoot_shab.vcp.ir

روش بسیار قدیمی بود
وی پی ان هم آی پی عوض میکنه نه که مخفی کنه
آموزش هایه حرفه ای تری بذارید
باتشکر
SRM

دانشجو جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:35 ب.ظ http://studentworld.blogfa.com

سلام.

برای از بین بردن کوکی ها نرم افزارهای کم حجمی برای دانلود در اینترنت وجود داره . کوکی ها خیلی وقتها به کار میان مثلا تو سایتهایی که میخواهی سریع یوزر پس را بزنی و بری داخل یعینی تا اولش و میزنی بقیش بیاد و سریع تر عمل کنی.اما در عین حال یک حجمی از حافظه را اشغال میکنند که ممکنه اگر زیاد بشه سرعت را پایین بیاره.این نرم افزار هابه کمک میان .میتونی تو اینترنت سرچ کنی.
اگر بخواهی لینک دانلودش را براتون میفرستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد