وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

یک نکته جالب در مورد تحویل سال 88

 

لحظه تحویل سال ۱۳۸۸ هجری شمسی ساعت ۱۵ و ۱۳ دقیقه و ۳۹ ثانیه روز جمعه ۳۰ اسفند ۱۳۸۷ هجری شمسی  

مطابق با ۲۲ ربیع الاول ۱۴۳۰ هجری قمری- ۲۰ مارس ۲۰۰۹ میلادی
 

خوب تا اینجاش شاید عادی باشه ، اما یک مساله جالب توش هست البته اگر اشتباه نکرده باشم و آن هم اینه که کلی عدد ۳ در این روز و لحظه سال تحویل هست . یکمی که بیشتر دقت کنیم اینجوری می شه:
ساعت ۳ و ۱۳ روز ۳۰ اسفند ۱۳۸۷ هجری شمسی
۲۲ ربیع الاول ( ماه سوم هجری قمری ) سال ۱۴۳۰ هجری قمری
۲۰ مارس ( ماه سوم میلادی ) سال ۲۰۰۹ میلادی
هفتا عدد ۳ توی تحویل سال امسال هست . شاید این یجور هفت سین باشه !
امسال هم که سال گاو ، گاو هم که ۳ حرفیه !!!

قصه نوروز

با نزدیک شدن نوروز تصمیم گرفتم مطلبی رو در این مورد در وبلاگ قرار بدم امیدوارم به اطلاعاتتون اضافه بشه و نظراتتون رو هم راجبه مطلب بدونم. 

1/نوروز چیست ؟

در ایران باستان سه جشن بزرگ وجو د داشت که عبارت بودند از جشن مهر گان که به معنای شادمانی بهر مهربانی ها بود و در اواسط مهر ماه آغاز می شد جشن بزرگ دوم را جشن سده می گفتند که نام دیگر آن جشن ستایش یزدان بود که در اواسط بهمن ماه آن را می گر فتند و نخستین و مهم ترین جشن آنها نوروز یا جشن جشنها بود که نقطه آغاز بهار بود( البته جشنهای دیگری نیز در ایران باستان وجو د داشت اما این سه جشن بزرگترین آنان بودند)

  

بقیه را در ادامه ی مطلب بخوانید

ادامه مطلب ...

نتایج رای گیری تعیین اعضای انجمن علمی فناوری

بالاخره تلاش های دوستان نتیجه داد و موفق به تشکیل انجمن شدند.نتایج رای گیری هم از این قراره:  

آقای حامد رضایی 

خانمها: 

نازنین سادات ملکوتی,سمیرا ناصری پور, مرضیه امیریان, مژده معدلى,طیبه باتمانی,بیان توفیقی 

 

اول از همه تبریک به همه ى بچه هاى IT برای تشکیل انجمن و آرزوى موفقیت برای اعضای انجمن. 

امیدوارم اعضا نهایت تلاششون رو برای پیشبرد اهداف بچه ها انجام بدن.

اطلاعات تکمیلی در مورد دروس ریزشی

 

اسامی دروس ریزشی از تاریخ 17/12/1387 لغایت 23/12/1387 به تفکیک دانشکده در صفحه اطلاعات دانشجویان قرار خواهد گرفت و لازم است دانشجویان گرامی از تاریخ 15/01/1388 لغایت 19/01/1388 فرم مربوط به شرکت در آزمون دروس ریزشی و خارج از منبع را تکمیل نمایند.

 

لازم به ذکر است آزمون مذکور در روزهای 22/01/1388 و23/01/1388 طبق جدول زمانبندی که متعاقبا از طریق سایت اطلاع رسانی خواهد شد ،برگزار می گردد. 

 

نقل از سیستم گلستان.

جلسه ی رای گیری انجمن علمی IT

 

 

با پی گیری های مداوم دوست عزیزمون,آقای رضایی,انجمن علمی IT تشکیل شد.  

جلسه ی رای گیری روز 20ام اسفند,ساعت 10 در کلاس 10 برگزار میشود 

 

 

سیستم گلستان در محاسبه و اعلام نمرات اشتباه می کند

به گزارش اخبار پیام نور سیستم گلستان در محاسبه و اعلام نمرات اشتباه می کندبر اساس این گزارش به کلیه دانشجویان و مراکز و واحدها توصیه می شود یکبار دیگر نمرات خود را برررسی کنند و دقت لازم را در نحوه محاسبه و چگونگی اعمال کلید های دروس داشته باشند همچنین به کلیه دانشجویان پیشنهاد می شود تا با تهیه سوالات و کلید دروس اشتباهات موجود در سیستم را بررسی کنند تا اگر تفاوتی وجود دارد در راستای احقاق حقوق خود اقدام کنند اخبار پیام نور تصویر اشتباه صد در صدی سیستم گلستان دانشگاه پیام نور در یکی از دروس را برای صحت گزارش خود ارائه کرده است در این تصویر کاملا مشهود است که سیستم گلستان در نحوه محاسبه و اعلام نمره دانشجویان صد در صد اشتباه کرده است و نمره دانشجویان کم اعلام شده است برای دیدن تصویر اشتباه سیستم گلستان کلیک کنید 
   

منبع اخبار پیام نور

پاسخ رئیس پیام نور به معترضین امتحانات

درئیس دانشگاه پیام نور در پاسخ به اعتراض برخی دانشجویان این دانشگاه نسبت به برگزاری امتحانات پایان ترم گفت: امتحانات امسال دانشگاه به خوبی و با کمترین ایراد برگزار شد و مشکلات تنها در برخی موارد جزئی بود که بلافاصله برطرف شد.

سید محمد حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: دانشگاه پیام نور هر ساله پس از برگزاری امتحانات با اعتراضات و گلایه هایی از سوی دانشجویان این دانشگاه مواجه است اما امسال امتحانات به خوبی و با کمترین ایراد و اشکال برگزار شد و مشکلات تنها در برخی موارد جزئی بود که بلافاصله برطرف شد.

وی با بیان اینکه در امتحانات پایان ترم امسال حقی از کسی ضایع نشده است گفت: بر اساس ادعای برخی دانشجویان تنها بحث بسیار دشوار بودن سئوالات یک درس مطرح شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور ادامه داد: در صورتی که در امتحان پایان ترم درسی 90 درصد دانشجویان نتوانند نمره قبولی بیاورند، نمره درس ناتمام اعلام و امتحان مجددا برگزار می شود و دانشجو هیچ هزینه ای برای برگزاری مجدد امتحان پرداخت نمی کند.

وی اظهار داشت: چند مورد اشکالی که در کلید سئوالات امتحانات اخیر وجود داشت، تصحیح و نمره واقعی دانشجویان اعلام شد.

حسینی اضافه کرد: دانشگاه پیام نور برگزار کننده 3 هزار امتحان است و وجود بخشی از این اشکالات در سئوالات طبیعی است.

وی با بیان اینکه سیستم برگزاری امتحانات و تصحیح سئوالات در دانشگاه پیام نور متفاوت از سایر دانشگاهها است به مهر گفت: سیستم دانشگاه پیام نور متمرکز است یعنی کل نمره در اختیار استاد قرار نمی گیرد و تصحیح اوراق مانند کنکور به صورت مکانیزه انجام می شود. از سوی دیگر دانشجویان پیام نور باید منابع بیشتری را نسبت به سایر دانشجویان برای امتحان مطالعه کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: از این رو اگر اعتراض به این سیستم ارائه شده باشد، وارد نیست و با توجه به اینکه متمرکز بودن این سیستم به نفع دانشگاه است در حال حاضر تغییر نمی کند.

وی ادامه داد: برخی با انتقاد به اینکه چرا برگزاری و تصحیح امتحانات به واحدهای دانشگاه پیام نور واگذار نمی شود، علیه این دانشگاه فضا سازی می کنند در حالی که این روش به مصلحت دانشگاه نیست و به اعتبار علمی دانشگاه خدشه وارد می کند.

حسینی افزود: هم اکنون کسب یک نمره واحد توسط دانشجویی از دانشگاه پیام نور واحد تهران و دانشجویی از دانشگاه پیام نور شهرستان دارای ارزش یکسانی است و نشان دهنده سطح سواد یکسان این دو دانشجو است اما برخی دنبال ضعفها و اشکالات در مقابل خدمات بیشمار این دانشگاه هستند.

به گزارش مهر، چند روز گذشته برخی رسانه ها از اعتراض دانشجویان دانشگاه پیام نور نسبت به امتحانات پایان ترم این دانشگاه و وجود برخی اشکالات در سئوالات این امتحانات خبر داده بودند

 

منبع " خبرگزاری مهر "

گروه طراحان وب سایت اوباما

با آمدن باراک اوباما یکی از مهمترین مسائلی که بین افراد در وب خیلی مطرح و ازش صحبت میشه درباره طراحی وب سایت های باراک اوباما هست .

وب سایت هایی نظیر obama.com و barackobama.com و change.gov که در دوران کاندیداتوری وی طراحی شد و وب سایت کاخ سفید whitehouse.gov که از امروز شروع شده نشان از تیم طراحی فوق العاده حرفه ای باراک اوباما در زمینه طراحی و همچنین وب داره .

اما براستی این تیم طراحی که اوباما جمع کرده چه کسانی هستند ؟

ادامه مطلب ...