وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

استیو جابز هم استعفا داد

هرچند همه تقریبا می دانستند دیر یا زود این خبر را خواهند شنید،اما باز هم خبر مهم و تاثیرگذاری بود : استیو جابز،مدیر عامل شرکت اپل،روز ۵ شنبه استعفا داد.وی چندی پیش نیز به خاطر بیماری برای مدت کوتاهی از ریاست کناره گیری کرده بود.

آقای تیم کوک از این پس مدیریت عامل اپل را برعهده خواهد داشت.هرچند که کارشناسان میگویند این تفویض اختیار از مدتها پیش انجام شده است و فقط در این برهه علنی و عمومی شد.

تاثیر خلاقیات ها و تفکر استیو جابز بر تکنولوژی برای هیچ کس قابل انکار نیست و شرکت اپل نیز یکی از بزرگترین و موفق ترین شرکت های تکنولوژی در جهان به شمار میرود.

البته هرچند که وی دیگر مدیر عامل شرکت نیست اما هنوز رئیس هیات مدیره شرکت خواهد بود.

در پی اعلام این خبر، سهام اپل پنج درصد سقوط کرد.این معادل 18.6 میلیارد دلار است!

در ادامه مطلب میخوانید :
  • نامه استعفای استیو جابز
  • لینک هایی برای اطلاعات بیشتر


نامه استعفای جابز در بامداد روز پنجشنبه (به وقت ما) منتشر شد:

«به اعضای هئیت مدیره و انجمن اپل:

همیشه گفته بودم که اگر روزی فرا برسد که نتوانم از عهده وظایفم و انتظاراتی که از من به عنوان رئیس اپل می‌رود، برآیم، اولین نفری خواهم بود که شما را آگاه خواهم کرد. متأسفانه این روز فرا رسیده است.

به این وسیله از ریاست اپل استعفا می‌دهم. اگر هیئت مدیره صلاح بداند، مایلم به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیر و کارمند اپل ، خدمت کنم.

توصیه می‌کنم که طرح جانشینی‌مان را اجرایی کنیم و «تیم کوک» را به عنوان رئیس اپل برگزینیم.

باور دارم که روشن‌ترین و خلاقانه‌ترین روزهای اپل، در پیش هستند و انتظار دارم که با نظارت و مشارکت به «کوک» در نقش جدیدش، یاری برسانیم.

من شماری از بهترین دوستان زندگی‌ام را در اپل پیدا کرده‌ام، از همه شما، به خاطر سال‌های زیادی که به من اجازه کار در کنارتان دادید، ممنونم.

استیو»

منبع: سایت اپل



لینک ها :

زندگی باورنکردنی و پر نشیب و فراز استیو جابز

خبر استعفای استیو جابز



نظرات 3 + ارسال نظر
غریبه-نقشه کشی صنعتی دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:23 ب.ظ http://www.qxxq.blogfa.com

سلام واقعا ایولا دارید خیلی خسته نباشید اگه دوست داشتید منو با نام .::صدای دانشجو::.لینک کنید وخبرم کنید تا لینکتون کنم البته اگه افتخار بدید

علی دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:45 ب.ظ http://www.jdkz.co.nr

سلام اگه با تبادل لینک موافقین خبرم کنین

گروه ACM دانشگاه رازی چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:37 ق.ظ http://raziacm.vcp.ir

سلام دوست عزیز. امیدوارم حالتون خوب باشه . به وبلاگ گروه ACM دانشگاه رازی سر برنید و از آخرین اخبار و زمان برگزاری مسابقات آنلاین و حضوری این دانشگاه با خبر شوید. اگر مایل بودید وبلاگ رو به دوستانتان هم معرفی کنید. با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد