وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

آموزش نحوه ی دیدن کارت ورود به جلسه

این کارت که حاوی مشخصات فردی و گزارش واحد ها میباشد برای شرکت در جلسه ی آزمون الزامی است.  

آموزش نحوه دیدن کارت ورود به جلسه 

 

(منبع:اخبار پیام نور)

نظرات 5 + ارسال نظر
مرادی سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:22 ب.ظ

سلام
ببخشید محل برگزاری امتحانات کجاست؟

سلام.
محل برگزاری امتحانات ساختمان جدید پیام نور است.
آدرس : بزرگراه امام خمینی - جنب پمپ بنزین باقری

افخمی چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:17 ق.ظ

سلام امیدوارم خوب باشید
لطف میکنید ایمیل استاد نظری رو بهم بدید
ممنون

سلام.
siroos@nazari2000.com
پس بالاخره مطلبی برای ارائه کردن پیدا کردید!
من هم یه چیزایی پیدا کردم ولی باید ترجمه اش کنم.
راستی ایمیل رو تست نکردم,اگه کار نکرد زودتر بگین تا وقتمو برای اون مطلب تلف نکنم!!!

افخمی چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:04 ب.ظ

سلام خوبی آقای مارالانی
قبل از هر چیزی ممنون از لطفتون که توجه کردید.
در مورد میل فکر میکنم به جای (@) (_) چون من همون لحظه بهشون گفتم که اینجوری هست اصلاح کردن فکر کنم شما اون موقع نبودی!!!!!
(یه مطلب دیگه شما سطح سوادتون بیشتر از ایناستا حیف پیام نور موندی ترجمه ما که از پس ترجمه بر نیومدیم
بازم ممنون و براتون آرزوی موفقیت میکنم

ممنون از لطف شما.
اون اصلاح ایمیل حتمی هست دیگه؟! ۶ نمره به اون میل بستگی داره ها!
البته امتحان ریاضی که ۲۳ام برگزار میشد و به تعویق افتاد...:)
من هم برای شما آرزوی موفقیت میکنم.

طه پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:09 ق.ظ http://www.pnu-club.com

با سلام خدمت دوست عزیز.
وبلاگ خوب و پرمحتوایی بپا کرده اید.تبریک بهتون می گم.
اگر مایل بودید می تونید به باشگاه دانشجویان پیام نور به ادرس www.pnu-club.com مراجعه کنید.خوشحال میشیم از همکاریتون.
روزگار خوش

افخمی یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:30 ب.ظ

سلام
من شنیدم استاد به کسانی که ایمیل فرستادن البته بعضیاشون جواب دادن!!!
پس از همکلاسی های خوبم خواهش میکنم اگه خبری در این باره دارن بگن و اگه از ایمیل دقیق استاد مطمئن هستن تو وبلاگ بزارن
ممنون
به قول آقای مارالانی صحبت ۶ نمرست!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد