وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

ثبت نظرات اصلاحی در مورد امتحانات

دانشجویان گرامی می توانند بااستفاده از سامانه گلستان خوداز طریق  منوی زیر نسبت به ثبت نظرات اصلاحی خود در خصوص سوالهای امتحانی اقدام نمایند.  

آموزش --> مشاهده نتایج --> آزمون دانشجو ----> قسمت اعلام اشکال  

 

 مهلت ثبت نظرات از 24 ساعت بعد از زمان امتحان به مدت 5 روز است. 

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:07 ق.ظ

با سلام. من هر کاری کردم درست متوجه نشدم کارش چطوریه. سوالای زبان تخصصی مشکل داشت اما نمیونم چه شماره ای بود و چطری باید ثبت کنم. هر کی شرکت کرده و می دونه کدوم غلط بوده لطفا اقدام کنه تا دیر نشده.

R یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:16 ق.ظ

توصیه فنی و امنیتی
این پشتیبان فنی که نوشتید قسمت لینکها مورد اعتماد شماست ؟ اگه نمیشناسیدش سعی کنید قالب وبلاگتون رو در اختیارش قرار ندید. هیچ میدونید یوزر و پسورد وبلاگ شما داخل قالب وبلاگ شما کد شده؟

دوست عزیز پشتیبان فنی وبلاگ فردی مورد اعتماد ماست.از دوستان سابق و دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر است.ایشان زحمت کشیدند و قسمت هایی از وبلاگ را که نیاز به اصلاحات داشت و بنده به دلیل درگیری وقت بررسی نداشتم را اصلاح کردند.
یوزر و پسورد من هم داخل قالب وبلاگ کد نشده.مطمئن باشید.
ممنون از تذکر و دقت شما

حسینی دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:07 ب.ظ http://pnuksh.blogfa.com

با سلام. امیدوارم ایام امتحانات رو با موفقیت پشت سر بزارین من که خودم خلاص شدم (خوش بحالم)

تو این مدت یه انجمن راه اندازی کردم تا بتونیم بیشتر با هم ارتباط داشته باشیم و به کاربران و دانشجویان دیگه هم کمک کنیم. با آروزی همکاری شما

برای ورود به انجمن بر روی http://pnuksh.ffh.ir کلیک کنید

ممنون و موفق باشید

[ بدون نام ] جمعه 5 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:24 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد