وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

عشق از نوع ده پهنی!

روزگار عاشق ده پهنی از زبان شعر و راه پیشگیری از بروز آن به زبان کاریکاتور: 

از در در آمدی و من در به در شدم                                گویی از عالم کلاس به عالم دگر شدم

گویا استاد سوالی نوشت و پاسخ خواست                        دریغا که من آدمی کور و کر شدم

استاد همی خواند مرا به پای کلاس                                پاسخ را ندانستم و از کلاس به در شدم

روزها گذشت ومن درکلاس                                        چیزی نمی فهمیدم و نا خواسته خر شدم

شب های امتحان فرا رسید و من                                   تازه در این شبها از خود باخبر شدم

کتابی نداشتم و در پی کتاب                                         شتابان به سوی پاساژ قصر شدم

سر امتحان هم تو آمدی و من                                        از دیدن تو بازهم  پکر شدم

نمرات به روی سایت آمد ومن                                      تنها کمی از صفر بیشتر شدم 

شنیدم که استاد نظر لطفی کرد                                      نمی دانم چرا از این لطف نیز بی ثمر شدم

هر چه به پای استاد فتادم لیک                                     سودی نداشت و آخرازاین درس هم رد شدم

رفیقان گفتند کودن!از چه گشتی مشروط                         ندانستند که دچار عشقی زودگذر  شدم!

(کاریکاتور دزدی است! منبع:mamadpnu.blogfa.com) 

نظرات 5 + ارسال نظر
بهنام شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:51 ب.ظ

حافظا!

افخمی شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:05 ب.ظ

جالب بود

کاریزما یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:09 ق.ظ http://kpnuiess.blogfa.com

با سلام و آرزوی موفقیت
لطفا در صورت امکان پستی را در وبلاگ قرار دهید که دوستان بتوانند در نظر سنجی وبلاگ کاریزما پرس که در زمینه انتخاب بهترین وبلاگ دانشگاه است شرکت کنند و شایسته ترین انتخاب شود
با تشکر از شما

۶۳ یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:07 ب.ظ

من عاشقت بودم
از همون سال ها
از اولین دیدار تا به همین حالا
من عاشقت بودم از متن پروانه
از اولین فصل نگاه دزدانه



تقدیم به وجود نازینش
تا باور کنن عشق همه . فقط یه هوس منجر به مشروطی نیست

تحت تاثیر قرار گرفتم!
درپستهای بعد سعی می کنم براتون یه شعر عاشقانه قرار بدم تابلکه مرحمی باشه
امیدوارم اگه عشقتون واقعی بهش برسید...

۶۳ شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:52 ق.ظ

از شعر خبری نشد مثل اینکه خودم باید دست به کار شم

بفرما۶۳جون اینم شعر!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد