وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال

 

چهارمین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال در بخشهای اصلی و چندین بخش جانبی در ۱۵ مهر لغایت 24 مهر ماه در محل مصلی بزرگ امام خمینی تهران در حال برگزاری میباشد. بازدید از ساعت ۱۰ الی ۲۱ از نمایشگاه امکان پذیر است. دوستان و دانشجویانی که به دنیای اطلاعات و ارتباطات علاقه مند هستند و امکان رفتن برایشان مهیا است حتما این فرصت رو از دست ندین و از نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال تهران حتما بازدید کنید .... بخش های اصلی نمایشگاه شامل (برای توضیحات بیشتر رو آیکن کلیک کنید) : 

نرم افزار های تلفن همراه             نرم افزارهای رسانه ای              پایگاه های اینترنتی و وبلاگ ها              بازی های رایانه ای                هنرهای دیجیتال                پژوهش ، فن آوری و نوآوری 

برای اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت نمایشگاه    http://www.dmf.ir/   مراجعه فرمایید.


نظرات 6 + ارسال نظر
مسعود سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:58 ب.ظ

با سلام.
دوستان ُبرنامه آزمایشگاهها رو زدن.این برنامه هم تو سایت هستُ هم داخل برد دانشگاه .لطف کنید ُاطلاع رسانی کنید.البته گروه بندی آز شبکه امروز ساعت ۳ تا ۶ بود.ولی برای پایگاه و سیستم عامل فردا ۲۱/۷ ساعت ۹ تا۱ بعد از ظهر هست.آزمایشگاه کامپیوتر هم برای ورودی های ۸۴ تا ۸۷ فردا ساعت ۳ تا ۶ و ورودی های ۸۸ و ۸۹ روز پنجشنبه ۲۲/۷ ساعت۹ تا ۱ بعد از ظهر است.
با تشکر.

مهر سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:19 ب.ظ http://www.seda1388.blogfa.com/8907.aspx

با سلام. این ماه هم از بین شعرهای خوبی که در کانون ادبی مهر خوانده شد، دوشعر منتخب را در وبلاگ می نویسیم تا دوستان صاحب نظر و شعر دوست بخوانندو با نظرات ارزشمندشان شریک محفل ادبی ما باشند.


راهبرد پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:42 ق.ظ http://rahbord-ec.blogfa.com/

قابل توجه دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات و علوم کامپیوتر و مهندسی کامپیوتر بزودی درمجتمع آموزشی راهبرد دوره تخصصی نرم افزاریMAYAزیر نظر مجرب ترین مربی استان برگزار می شود لذا جهت هماهنگی باشماره7210653تماس ویا به محل مجتمع آموزشی واقع در چهارراه مدرس به سمت میدان شهناز طبقه فوقانی پست بانک مجتمع آموزشی راهبرد مراجعه کنند.

It پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:42 ق.ظ

Jalebe

مهر پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:57 ب.ظ

لطفا آب دیتباشید


مهر شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:34 ق.ظ

باز هم که آب دیت نیستی


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد