وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

بسته های نامحدود و حجمی Gprs ... ارزان و مناسب برای دانشجویان

حتماً تا به حال نام بسته های نامحدود Gprs را از دوستان خود شنیده و یا حتی از آن استفاده هم کرده اید. این سرویس امکان اتصال به اینترنت را برای شما با سرعتی مشابه ADSL ولی با قیمتی به مراتب ارزان تر در گوشی همراه یا کامپیوتر شخصی شما فراهم خواهد کرد. در حال حاضر سرویس ارائه شده توسط شرکت ایرانسل به دلیل بهره گیری از دکل های نسل سوم بسیار سریعتر و مطلوب تر از همراه اول است . در بین بسته های نامحدود GPRS پیشنهاد شخصی بنده به شما استفاده از بسته نامحدود شبانه و آخر هفته است که با مبلغی ناچیز (۳۰۰۰ تومان) بدون محدودیت حجمی از ساعت ۱۱ شب تا ۸ صبح و تمام ساعات روزهای پنج شنبه و جمعه خواهید توانست از دنیای پر پیچ و خم اینترنت لذت ببرید.و بسته نامحدود یک ماهه است که با مبلغ(10000تومان) 24 ساعته میتوانید به اینترنت وصل بوده و دانلود نامحدود نمایید اگر شرایط مناسب برای شما برقرار باشد با سرعتی معادل ۴۶۰ و دانلودی حدود ۳۰ کیلوبایت بر ثانیه .(البته سرعت دانلود بنا به مکان شما متغییر است از 5 تا 40 میتواند باشد و به شرایط فاصله از آنتن و گوشی و میزان ترافیک و... بستگی دارد)خواهید توانست به راحتی و در هر جایی که اپراتور شما آنتن بدهد به اینترنت متصل باشیداگر از این سرویس بهره برده باشید حتماً با تفاوت سرعت بارگذاری صفحات و دانلود در بین دوستان خود مواجه شده اید و مشاهده نموده اید که آنها بسیار سریعتر از شما صفحات را باز می کنند و سرعت دانلودی بیشتر از شما دارند. علت این تفاوت را باید در پشتیبانی گوشی شما از قابلیتی به نام Edge علاوه بر ساپورت Gprs دانست . Edge امکان ارتباطی معادل چند برابر Gprs معمولی با دکل های آنتن دهی نسل سوم را فراهم خواهد آورد.  این سرویس ها برای دوستانی که میخواهند در همه جا از اینترنت استفاده کنند بسیار مناسب است شما میتوانید در دانشگاه ، اتوبوس ، پارک و... هر کجا که زیر پوشش آنتن دهی باشید از اینترنت به وسلیله موبایل،لپ تاپ و کامپیوتر استفاده نمایید.... و مخصوص دانشجویانی که در خوابگاه هستند و امکان استفاده از ADSL و Dial up  رو ندارند.   

اگر مشکلی یا سوالی درمورد استفاده از این سرویس در گوشی یا کامپیوتر خود دارید می توانید (درقسمت نظرات) مطرح کنید تا در اسرع وقت پاسخ داده شود. 

لیست قیمت سرویس های مختلف و آموزش نحوه ی فعال سازی در ادامه مطلب ...

از این پس، تمامی مشترکین دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند از مزایای بسته‌های افزایشی محدود و نامحدود سرویس GPRS بهره مند شوند:

برای مشاهده جدول در سایز بزرگتر روی آن کلیک کنید.


همان‌طور که در جدول فوق مشاهده می‌کنید، هم اکنون این امکان برای شما فراهم شده است که بر اساس برآورد خود از نیازتان به اینترنت، هریک از بسته های افزایشی محدود و یا نامحدود اینترنت همراه را که مایل باشید، انتخاب نمایید. برای مثال اگر پیش بینی می‌کنید که در یک بازه زمانی مثلاً یک هفته‌ای مدام به اینترنت نیاز خواهید داشت می‌توانید بسته نامحدود ٧ روزه را سفارش دهید و با پرداخت ٤٩,٩٩٩ ریال، یک هفته از اینترنت نامحدود استفاده نمایید.
همچنین اگر احساس می‌کنید در ماه پیش روی، مثلا ٥٠ مگابایت به اینترنت احتیاج دارید، با پرداخت ٤٠,٠٠٠ ریال و با سفارش بسته محدود ٥٠ مگابایتی از مهلت ٣٠ روزه استفاده از آن برخوردار شوید.


شیوه فعال‌سازی بسته افزایشی GPRS محدود و نامحدود ایرانسل

شما مشترکین دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانید به آسانی و در هر زمان که مایل باشید، طرح پیشرفته بسته افزایشی خدمات GPRS محدود و نامحدود را برای خط ایرانسل خود فعال کنید و از مزایای آن بهره مند شوید. برای فعال‌سازی تنها کافیست کدهای دستوری بالا را از خط خود شماره گیری کنید.


تـوجـه:

• هر مشترک دائمی یا اعتباری، در طول ٢٤ ساعت، تنها یک بار مجاز به خرید هر یک از بسته های افزایشی GPRS ایرانسل می‌باشد و تقاضای خرید بسته افزایشی جدید، تنها ٢٤ ساعت پس از خرید بسته قبلی، قابل ارائه می‌باشد.
• منظور از «غیر ساعات اوج مصرف»، روزهای شنبه تا چهارشنبه، از ساعت ١١ شب تا  ٦ صبح و تمامی ساعات روزهای پنج‌شنبه و جمعه می‌باشد.


قابلیت تمدید بسته افزایشی خدماتGPRS نامحدود ایرانسل

در صورتی که مشترک مایل باشد نسبت به سفارش بـستـه افـزایشـی جدید اقدام نماید، می‌تواند باقیمانده اعتبار دوره قبل (تعداد روزهای باقی مانده از بسته) را در دوره جدید نیز مصرف کند. بدین ترتیب، اگر مشترکی زودتر از پایان مدت اعتبار بسته خود، اقدام به تمدید و سفارش مجدد بسته افزایشی خدمات GPRS ایرانسل نماید، مدت زمان باقی مانده از بسته قبلی به مدت اعتبار بسته جدید اضافه خواهد شد. به عنوان مثال، اگر در سومین روز استفاده از بستۀ ٧ روزه، مشترک تصمیم بگیرد از بسته ١ ماهه استفاده نماید، مدت اعتبار استفاده از سرویس GPRS وی به یک ماه و ٤ روز تغییر خواهد کرد. توجه داشته باشید که مشترکین ایرانسل، محدودیتی در تمدید بسته‌های افزایشی GPRS نخواهند داشت و با این کار، مدت باقیمانده از بسته‌های پیشین را از دست نمی‌دهند.
• حداکثر روزهای ممکن برای استفاده از اعتبار موجود در بسته های افزایشی ایرانسل با توجه به قابلیت تمدید این بسته ها، ٩٠ روز خواهد بود.



نحوه اطلاع از حساب:

شما همچنین می‌توانید برای اطلاع از وضعیت حساب بسته افزایشی GPRS خود، کدهای دستوری زیر را از خط خود شماره‌گیری کنید:
 
منبع سایت ایرانسل 
نظرات 6 + ارسال نظر
اسامه قادری پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:56 ب.ظ http://www.cafeweb.tk

من خودم یک ماهه نامحدود ایرانسل رو فعال کردم ... واقعا ازش راضی هستم.. سرعت دانلودم 20 کیلوبایت بر ثانیه است به نظر من Gprs از ADSL بهتره... هم سرعت دانلودش و هم اینکه میتوان در همه جا از اینترنت استفاده کرد... واقعا واسه دانشجوهای پیام نور ده پهن که از سایت و مات و اینترنت اونجاها خبری نیست این Gprs یه نعمته ...

hamed پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:35 ب.ظ http://presents.vcp.ir/

سلام وب جالبی داری به منم سر بزن اگه خواستی من را با نام همه چیز برای شما لینک کن ومن رو خبر کن تا با چه نامی لینکت کنم

محمدیان جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:41 ق.ظ

مرسی از مطالب مفیدت.

خواهش میکنم .. .

افخمی جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:29 ب.ظ

عالی بود مرسی واقعا به دردم خورد

خواهش میکنم... خوشحالم که براتون مفید واقع شد..

داستان داره یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:02 ق.ظ

سلام.
تا حالا گوشی دیده بودین که بعضی قسمتهاش آپشنال(فینگیلیش دیده بودین،حالا اینگیلیف هم ببینین!) باشه؟یعنی چی:
با مثال عرض می کنم:
1-حال کردی با تنی چند از دوستان فردا کوه بری.برای اینکه فضای اون بالا رو از حالت مسجد بودن دربیاری،یه میوزیک !درخواستی با گوشیت پخش می کنی.اگه صدای گوشیت ضعیف باشه،
چه ضد حالیه.
حالا اگه به جای اون jacket به درد نخور(همون در گوشی خودمان)،یه اسپیکر خف داشتی،چه خوب بود.

2-مصب(مذهب) انگشتات در اومده اینقدر حین بازی با موبایلت،این دکمه های در ابعاد انگسترومی رو فشار دادی.
اگه تو این شرایط،یه گیم پد کوچیک و همراه داشتی،چه خوب بود(مخصوصا برای اکثر دانشجوهای ایرانی که از بیکاری،از مگس پرونی به مشاغل کاذب دیگری نظیر شمردن تعداد مولکولهای موجود در هوا رو آوردن).

T-phone (الان فکر کنید یه دختر باربی شکل خوشتیل و موشتیل این اسمو گفت)

این گوشی که از شرکت modu ارایه شده،علاوه بر قابلیتهای یاد شده،امکانات جالب دیگری هم داره.مثلا اینکه پردازنده گوشی میتونه با تغییر jacket گوشی،تغییر کنه.در حقیقت،آپشن های این گوشی،در قسمت jacket اون قرار گرفته.
از android OS استفاده می کنه و تاچ اسکرین هم هست.
برای اطلاعات بیشتر هم می تونین به این سایت مراجعه کنین:
http://androidcommunity.com/modu-t-phone-reveal-confirmed-for-oct-10-20101004/
یا:
http://blog.gsmarena.com/modu-will-unveil-the-first-modular-smartphone-–-the-t-phone-–-on-10-10-10/

احسان IT شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:13 ق.ظ http://e66n.blogfa.com

سلام
چطوری باید از طریق گوشی به اینترنت وصل شد گوشیم سامسونگه
راستی نامحدود یک روزه باید تو یک روز مصرف شه؟
ممنون میشم جواب بدی

برای دیدن شیوه اتصال اینترنت با گوشی سامسونگ به آدرس زیر بروید :

http://forum.p30world.com/archive/index.php/t-108020.html

بله باید در یک روز مصرف بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد