وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

میخوای بدونی مغزت چند سالشه؟؟؟؟

دوست داری بدونی مغزت چند سالشه؟

ابتدا روی لینک زیر کلیک کنین.
بعد دکمه استارت رو بزنین.
بعد از یک آماده باش 3 – 2 - 1 بایستی جای اعداد رو که چند لحظه نمایش داده می شه به خاطر بسپارین و روی جای اون ها به ترتیب از کم به زیاد کلیک کنین!!!
بعد از چند مرحله، سن مغز شما با توجه به زمان عکس العمل و درستی اون محاسبه و نمایش داده می شه !!!
کلیک کن!!
نظرات 12 + ارسال نظر
اسامه قادری دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:54 ب.ظ http://www.cafeweb.tk

من شد 32 سالم .... پیر شدم ... اگه مامانم بفهمه کله تونو میکنه ... تک فرزندش پیر شد توی این کرمانشاه IT

[ بدون نام ] دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:45 ب.ظ

جالبه .با این حساب من الان دارم دوران پیریمو پشت سر میذارم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:32 ب.ظ

هر چی بیشتر باشه بهتره؟

خوب هر چی بیشتر باشه یعنی ذهنت پیر تره آیا یه بچه ی ۱۵ ساله بهتره یا یه پیر مرد ۷۲ ساله قضاوت با شماست

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:11 ب.ظ

ه ه ه مخم چه خنگه ۳۲ سالشه ۹ سال از خودم پیرتره

سلما کامپیوتر سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:14 ب.ظ

خیلی جالب بود(ببخشید جناب سلما اشتباهی حذف کردم این نظر رو از اول نوشتم امیدوارم که جمله همون باشه)

سعید چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:58 ب.ظ

ممنون.جالب بود...

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:20 ب.ظ

این یعنی اینکه هرچی سن مغزت بیشتر باشه یعنی هم بیشتر از مغزت کار کشیدی وهم اینکه از نظر عقلی جلوتر یا عقبتر از سنت هستی واینکه جاافتاده تری.من که شد 53سالم.

جدا؟!!!
هر کس کمتر از ۲۴ شد بهم خبر بده لطفا
مرسی

امیر : دوست عزیز برداشت شما تا حدی درست نیست.سن بالاتری که اینجا میاد یعنی عکس العمل کندتر و حافظه ضعیف تر که اصلا فاکتورهای خوبی نیست.به جلوتر یا عقب تر بودن از سن هم ربطی نداره.هرچقدر مغز جوان تری داشته باشید یعنی تصمیم گیری+سرعت عمل+حافظه بهتری دارید.
برای اثبات هم به دلایل علمی نیاز نداریم کافیست چند بار آزمون را انجام دهید : هر بار نتیجه بهتر و سن مغزی شما کمتر میشود.با تفسیر شما باید سن بیشتر شود!
البته این را هم اضافه کنم که این نوع آزمایش ها بیشتر جنبه تفریحی دارند تا علمی.

فارغ التحصیل چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:52 ب.ظ

من دقیقا سن خودم دراومد.
هنوز جای امیدواری هست.

امیر پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:57 ق.ظ

تقریبا دو ماه پیش که این تست رو زدم سن مغزی رو 38 نشون داد.این بار که زدم 29 بود.

چی شد ۲۴ سال نبود؟؟؟؟!!!!
هر کس ۲۴ به پایین شد بگه لطفا

IT یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:51 ب.ظ

این آزمایش اصلا ربطی به سن و سال مغز نداره یه ازمایش زاپنیه که مربوط به قوه ی تخیل وحافظه س.

هر کس یه نظری داره...اجباری در کار نیست

IT یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:17 ب.ظ

بحث اجبار در کار نیست.بحث اطلاع رسانیه کامل ودرسته.اینکه یه لینک با اصل موضوع درارتباط باشه.با تشکر

ممنونم من در کل همه سعیم رو میکنم که اطلاعات درست و مفید رو اینجا قرار بدم...و فکر میکنم این پست هم خیلی جنبه واقعی نداره و با لینک هم کاملا در ارتباطه.
یک انسان واقع گرا هر گز به این موارد اعتماد نمیکنه و بیشتر جنبه سر گرمی خواهد داشت برای اون فرد... این پست بیشتر جنبه سرگرمی داره تا علمی..و این رو هم ذکر کنم که تو این جهان هیچ علمی کامل نیست اگه شما یه علم کامل پیدا کردی به من هم خبر بده ممنون میشم ازت دوست عزیز

مهران دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:47 ب.ظ

دفعه اول که 29 سال شد!!
9 سال پیر شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد