وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

حمایت از مهران مدیری و قهوه تلخ


قهوه تلخ نام سریالی از مهران مدیری است که پیشتر قرار بود از شبکه 3 سیما پخش شود. اما حراست سازمان صدا و سیما ضمن توصیه به سانسور بخشهایی از سریال خواستار حذف تعدادی از بازیگران آن شده بود که در زمان تصویر برداری ممنوع التصویر بودند. بسیاری نیز اعتقاد دارند مهران مدیری با سکوت رسانه ای خود ج ... س ... را همراهی کرده است.گمانه زنی های دیگری هم درباره عدم خرید سریال توسط صدا و سیما وجود دارد که ............ و شاید.....................

فارغ از تمام حدس و گمان ها، معترضانی که به عملکرد یک سویه و خارج از انصاف صدا و سیما اعتقاد داشتند و بارها آگهی های آن را تحریم کردند اکنون فرصتی پیدا کرده اند تا علاوه بر تجربه جدید یک رسانه فراگیر، باز هم به این بهانه مخالفت خود را عملکرد رسانه ای صداو سیمای ایران نشان دهند. شاید این تازه ترین شیوه اعتراض مدنی منتقدان ... باشد.  

به هر حال ما هم از بهترین کارگردان تاریخ سینمای ایران که فیلم هایی مثل شب های برره را ساخت و باعث تحولی عظیم در زمینه طنز شد حمایت میکنیم ... 

این سریال که حدود 3 میلیارد تومان هزینه در بر داشته تا مرز ور شکستگی هنرمند خوبمان مهران مدیری پیشرفته است.با خریدن و کپی نکردن و دانلود نکردن سی دی های قهوه تلخ از هنرمند خوبمان آقای مدیری حمایت کنید ..... من از تمام دوستان خواهش میکنم نسخه اورجینال این اثر را بخرید .... خواهش میکنم ....   

 

مهران مدیری خطاب به مردم گفت: ما که همیشه همدیگر را دوست داشته‌ایم و من همیشه عاشق‌تان بوده‌ام یک خواهش از شما دارم و آن این است که جان من (مدیری این عبارت جان من را سه بار تکرار کرد) نسخه کپی این سریال را از کسی نگیرید و یا از کسی نخرید. حتی در خانواده و حتی در بین خواهر و برادرها.

 

آدرس سایت قهوه تلخ :     http://ghahvetalkh.net  

 متن کامل مصاحبه مهران مدیری و توضیحات کامل درباره فیلم و بازیگران در ادامه مطلب .....

حتما نظر بدین ....

خواهش مهران مدیری درباره کپی نکردن قهوه تلخ

سریال قهوه تلخ مهران مدیری 

مهران مدیری خطاب به مردم گفت: ما که همیشه همدیگر را دوست داشته‌ایم و من همیشه عاشق‌تان بوده‌ام یک خواهش از شما دارم و آن این است که جان من (مدیری این عبارت جان من را سه بار تکرار کرد) نسخه کپی این سریال را از کسی نگیرید و یا از کسی نخرید. حتی در خانواده و حتی در بین خواهر و برادرها.

گزارش آفتاب: مدیری معضل کپی کردن آثار هنری را معضلی دانست که همیشه در این سال‌ها گریبانگیر آثار موسیقیایی و دیگر آثار هنری محصولات شبکه نمایش خانگی بوده است. 

با انتشار اولین قسمت‌های قهوه تلخ در شبکه نمایش خانگی، مهران مدیری در سخنان جالبی، توضیحاتی درباره ساخت این مجوعه داد. 

به گزارش پارس‌توریسم، قبل از پخش قسمت نخست قهوه تلخ، مهران مدیری خطاب به مردم بابیان اینکه دلم خیلی برای شما تنگ شده، توضیحاتی درباره ساخت این سریال ارائه می‌دهد. 

به گفته مهران مدیری از حدود ۱۴ ماه قبل پیش تولید وتولید این سریال شروع شده و با گروهی متشکل از ۲۵۰ نفر و با ساخت دکورهای بسیار عظیم و با دوخت صدها دست لباس و گریم‌های بسیار سنگین این مجموعه ساخته شده است .به گفته مدیری این مجموعه ۳۵ بازیگر اصلی دارد ودر واقع یک کمدی تاریخی است. 

این کار گردان وبازیگر مطرح تلویزیون درادامه بااشاره به اینکه قهوه تلخ هفته در سه قسمت و در یک بسته‌بندی شیک عرضه خواهد شد، گفت: هدایای بسیار نفیسی شامل ۶ دستگاه آپارتمان با وسایل کامل به همراه صدها هزار جایزه نقدی از جمله جوایز مجموعه قهوه تلخ است. 

وی ادامه داد: 

گروه بزرگی مدت‌های زیادی برای آن زحمت کشیده‌اند و پوست‌شان کنده شده و با ذوق‌وشوق و با هزینه بسیار سنگینی، تلاش کرده‌اند این مجموعه ساخته شود و با این همه زحمت کپی کردن این مجموعه انسانی نیست و زحمت همه افرادی که برای ساخت آن تلاش کرده‌اند به هدر می‌رود.

من خیلی بلد نیستم هدیه تبلیغ کنم و یا راجع به آپارتمان صحبت کنم ولی چون این مجموعه یک محصول فرهنگی است به خودم اجازه دادم که درباره هدایای آن و آپارتمان صحبت کنم. 

جان من کپی نخرید 

مهران مدیری درادامه سخنان خود خطاب به مردم گفت: ما که همیشه همدیگر را دوست داشته‌ایم و من همیشه عاشق‌تان بوده‌ام یک خواهش از شما دارم و آن این است که جان من (مدیری این عبارت جان من را سه بار تکرار کرد) نسخه کپی این سریال را از کسی نگیرید و یا از کسی نخرید. حتی در خانواده و حتی در بین خواهر و برادرها. 

مدیری افزود:حتی اگر پسرخاله یا دختر عمو بگوید که یک کپی از این سریال (قهوه تلخ )را به ما بده بگویید نه و بگو یید برو از سر کوچه بخر. 

مدیری معضل کپی کردن آثار هنری را معضلی دانست که همیشه در این سال‌ها گریبانگیر آثار موسیقیایی ودیگر آثار هنری محصولات شبکه نمایش خانگی بوده است. 

به گفته این بازیگرو کارگردان مطرح، این کار استفاده از نسخه کپی ۳ ضرردارد یکی اینکه نسخه‌های اصلی این سریال بسته‌بندی شیک و محترمانه‌ای دارد و از کیفیت بالایی برخوردار است و همچنین قیمت ارزانی دارد. دوم اینکه کسی که از نسخه کپی این سریال استفاده کند از جوایزی که در مسابقه این سریال در نظر گرفته شده محروم می‌شود. 

به گفته مدیری سوم اینکه گروه بزرگی مدت‌های زیادی برای آن زحمت کشیده‌اند و پوست‌شان کنده شده و با ذوق‌وشوق و با هزینه بسیار سنگینی، تلاش کرده‌اند این مجموعه ساخته شود و با این همه زحمت کپی کردن این مجموعه انسانی نیست و زحمت همه افرادی که برای ساخت آن تلاش کرده‌اند به هدر می‌رود. 

مهران مدیری در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: امیدوارم قهوه تلخ بهترین کار ما باشد و همه بازیگران بهترین بازی‌های خودرا ارائه داده‌اند. در این مجوعه بهترین طراحی صحنه و لباس، بهترین طراحی گریم، بهترین طراحی نور، بهترین قصه وبهترین داستان، بهترین بخش تهیه کنندگی و بهترین هرچه فکر کنید در این مجوعه اتفاق افتاده است و من خودم هم سعی کرده‌ام کار گردانی‌ام در قهوه تلخ متفاوت باشد، یک تغییراتی، یک حرکاتی و یک پلان‌های خوشگلی بگیرم که با گذشته فرق کند. امیدوارم این کاررا ببینید و لذت ببرید و کیف کنید. 

مدیری در پایان گفت: انتقادات و پیشنهادات خودرا به ما برسونید و ماهمه سعی‌مان را کرده‌ایم و این مجموعه همه بضاعت مان بوده است. 

 

سه قسمت نخست سریال «قهوه تلخ» به کارگردانی «مهران مدیری» وارد بازار شد و علاقه‌مندان می‌توانند آن را از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنند.
به گزارش فارس، سه قسمت نخست این سریال در قالب یک بسته و به قیمت ۲۵۰۰ تومان توزیع شده و پشت بسته آن با امضای مهران مدیری نوشته شده: لطفا کپی نکنید.
بنابراین گزارش، تصویربرداری سریال «قهوه تلخ» به ‎کارگردانی مهران مدیری و تهیه‌کنندگی مجید و حمید آقاگلیان هنوز به پایان نرسیده و در حال حاضر متوقف است. 

 

ساخت این مجموعه با ۳۴ بازیگر اصلی و گروهی شامل ۲۰۰ نفر و با پیش تولید حدود ۵ ماه برای طراحی و ساخت دکور و همچنین طراحی و دوخت لباس، از تیرماه سال ۸۸ آغاز شده و حدود ۶ ماه دیگر ادامه خواهد داشت.
سریال «قهوه تلخ» از ۲۳ شهریورماه و با برنامه هر هفته ۳ قسمت در یک بسته، از طریق فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور عرضه می‌شود. 

 

در خلاصه داستان این سریال آمده است:
نیما زند کریمی، استاد تاریخ معاصر طی تحقیقاتی راجع به یک دوره تاریخی، با خوردن یک فنجان قهوه به شکلی عجیب، به همان دوره تاریخی بر می‌گردد، یعنی سال ۱۲۰۱ جهانگیر شاه، حکومت می‌کند و دربار او اتابک اعظم خوابگذار ـ اقبال السلطنه ـ لعبت الملوک ـ فخر‌التاج بانو ـ اختر الملوک ـ کاترین روسی ـ نازخاتون ـ بلد الملک ـ برزو خان سپهسالار ـ دامبول السلطنه ـ بیخودی الملک دیلمی و … ونیما زند کریمی استاد تاریخ معاصر در میان آنان! 

 

عوامل اصلی سریال قهوه تلخ عبارتند از:
۱ ـ نویسندگان: خشایار الوند ـ امیر مهدی ژوله، ۲ ـ دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: شبنم وثوقی، ۳ ـ نور: جمال شمس، ۴ ـ تصویر: منوچهر مظفری، سعید عباس اصفهانی، کامران جمشیدیان، ۵ ـ صدا: محمد حاتم‌نژاد، حمید گرمابدری، ۶ ـ طراحی صحنه و لباس: فروزان جلیلی‌فر،۷ ـ طراحی گریم: مهرداد شکرابی، ۸ ـ مدیر فنی: حسن مردانی، ۹ ـ قطع تصویر: جواد اصلانی، ۱۰ ـ تدوین:‌احسان مظفری، ۱۱ ـ موسیقی تیتراژ اول: بهرام دهقانیار، ۱۲ ـ خواننده: مهران مدیری، ۱۳ ـ ساخت و انتخاب موسیقی: فرهاد مدیری، ۱۴ـ منشی صحنه: سارا مطلق، ۱۵ ـ روابط عمومی: وفا ملک‌زاده، ۱۶ ـ مدیر تدارکات: محمود رضا جوانشیر، ـ ۱۷ ـ مدیر تولید: علی لک پوریان، ۱۸ ـ کارگردان : مهران مدیری، ۱۹ ـ تهیه‌کنندگان: مجید و حمید آقاگلیان. 

 

بازیگران اصلی این سریال نیز عبارتند از:
مهران مدیری ـ سیامک انصاری ـ محمد رضا هدایتی ـ سحر زکریا ـ الیکا عبدالرزاقی ـ برزو ارجمند ـ رضا فیض نوروزی ـ سحر جعفری جوزانی ـ آرام جعفری ـ علی لک پوریان ـ عارف لرستان ـ بیژن بنفشه‌خواه ـ نادر سلیمانی ـ رضا نیکخواه ـ هادی کاظمی ـ جواد عزتی ـ فلامک جنیدی ـ مریم بخشی ـ رامین پورایمان ـ فاطمه هاشمی ـ سعید پیردوست ـ بیوک میرزایی ـ ساعد هدایتی ـ سام نوری ـ شایان احمدی‌فر‌ـ حمید کاشانی ـ بهشاد مختاری ـ مهدی ناطقی ـ امیر فرزام دهنوی ـ شیما مومنی ـ شقایق رحیمی‌راد ـ آزاده مهدیزاده ـ دریا امینیان.  

 

(منبع فان پاتوق) 

حتما نظر بدین

نظرات 7 + ارسال نظر
عبدالرحمن وهابی پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:06 ب.ظ http://paveh-nojum.blogfa.com

با سلام و خسته نباشید به اسامه ی فعال...
من هم موافقم واقعا کسانی که حاضرند با هزینه ای اندک به هدف خود برسند لطمه ای جبران ناپذیر به تهیه کنندگان و دست اندرکاران سینما می زنند و بدون هیچ شکی می گویم که کپی کردن از روی این فیلم و امثال مشابه هم خیانت است هم دزدی

اسامه قادری پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:26 ب.ظ http://www.cafeweb.tk

کپی کردن = خیانت

دانلود کردن = خیانت

خواهشا نسخه اصلی رو بخرین .. . ...

سامان ای تی پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:41 ب.ظ http://www.anjomaneit.blogfa.com

سلام دوست عزیز
من 3 قسمت اولشرو خریدم بسته بندیش خیلی شکیله مخصوصا واسه کسانی که سریالها رو ارشیو میکنن عالیه
داستان سریال هم به نظرم از قسمت سوم به بعد خیلی جالب میشه من که تو قسمت سومش از خنده دلم درد کرفت
حتما اصلش رو بخرید جدا از جایزه خیلتون راحته که هم کیفیتش خوبه هم رضایت توش هست 2500 تومن واسه سه قسمت خیلی منصفانست تو این دوره از خونت بخوای بری بیرون باید بیشتر از 2500 هزینه کنی! یه روز بیرون نرو ٣ قسمت رو نکاه کن تو یه کار فرهنکی هم شرکت کن
نطقم طولانی شد

۶۲ جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:48 ق.ظ

این حرفا رو ول کن
فقط ایتو بگو اسامه ، کی قهوه تلخ و رو کافه وب میزاری
از شوخی گذشته تو رو خدا کپی نکنین ناسلامتی ما قشر با فرهنگ جامعه هستیم
اسامه تو هم قسمت فیلم کافه وب و حذفش کن !!!!!!!

سلام من هیچ وقت نمیذارمش تو کافه وب

[ بدون نام ] شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:07 ب.ظ

منم باهمه ی شما موافقم<همین کارامون باعث ورشکستگیه سینماهامون شد وبه تعطیلی کشیده شدن واین خیلی به فرهنگ جامعه ی ما لطمه زد حداقل شهر خودمون.!!!!منم این خواهشو ازهمه دارم.باتشکر

[ بدون نام ] شنبه 10 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:24 ب.ظ

پخش نشدن قهوه ی تلخ جنبه ی سیاسی داشته دوستان عزیز.

ایرانی سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:00 ق.ظ

همه شما دوستان عزیز رو برای این طرز فکر خوبی که دارید ستایش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد