وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

نظرسنجی درباره تفاوت دختر ها و پسرا ؟؟

 به نظر شما کدوم بهتره ؟؟؟  شما از کدوم مدل هستین اولی یا دومی تو قسمت نظرات بگین....

0girls-desk.jpg  0boys-desk.jpg

            منبع : تفریحی.کام           

نظر یادتون نره...... 

 

نظرات 15 + ارسال نظر
امیر یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:23 ب.ظ

البته فکر نمیکنم زیاد ربطی به دختر پسر بودنش داشته باشه!
ولی به هر حال من اون سمت چپی ام!!!

۶۳ یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:12 ب.ظ

اولی اتاق یه خانم دکتره که صبح میره سر کار شب بر میگرده سیستم هم اصلا روشن نمیشه
دومی اتاق یه برنامه نویس بد بخته که آخر هفته باید پروژش و تحویل بده
حالا شما بگین این اختلاف عادی هست یا نه

رویا دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ق.ظ

من موقع کلاسای دانشگاه سمت چپی هستم ولی موقع امتحانا سمت راست!ربطی هم به دختر و پسر بودن نداره!

ری را دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 ق.ظ

به نظر من اولی اتاق یه دختر بیکاره که از صبح کاری جز خونه داری نداره دومی هم اتاق دختریه مثل من که هیچکی جز خودش حتی حق نداره از در اتاقش رد بشه !! اگرم میزو اتاقش تمیز و مرتب باشه نمیتونه هیچ کاری رو انجام بده!!

رضا دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:07 ب.ظ

من سمت چپی و لی نه به این بهم ریختگی. فقط یکمی نا مرتب
اونجا انگار دعوا شده. تلفن هم افتاده احتمالا خبر بدی شنیده همینجوری تلفن رو ول کرده رفته. مثلا بهش گفتن بیتا رو الان با ساسان دیدیم!

افخمی دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:32 ب.ظ

منم کاملا سمت چپی ام

اسامه قادری دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:57 ب.ظ http://www.cafeweb.tk

من خودم دومی هستم (سمت چپی)
با این تفاوت که من کمی بیشتر تر تر بهم ریخته تره مثلا اگه یکی بیاد تو اتاقم لابه لای وسایلم گم میشه و باید ساعت ها دنبالش گشت اونم اگه پیدا بشه بعضی وقتا مفقود الاثر میشه جلو در اتاقم زدم ورود ممنوع ... خطر مفقود شدن....

[ بدون نام ] دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:13 ب.ظ

فکر نمیکنم اتاق اولیه وجود خارجی داشته باشه اگرم داشته باشه فقط موقع هاییه که ظاهر سازی میخوایم بکنیم مگه اینکه تنها کارت مرتب کردن اتاق باشه اما در مورد شلخته خوب جوونای سال سه هزارین دیگنه

ام-فناوری یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:39 ق.ظ

من دومی ام ولی تجربه اولی رو هم دارم وقتهای که خواستگار یا یه مهمون مخصوص قراره بیاد

شیما دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:03 ب.ظ

من وسطی ام،ببین چه نازم

تنوع پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:48 ق.ظ

من کلا تنوع طلب هستم به خاطرهمین دوست دارم دوتا شو داشته باشم

مسیح جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 ب.ظ

من دومیم چون عادت دارم همه چیو نزدیکه خودم نگهدارم و حوصله جمع کردن ندارم

[ بدون نام ] یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:00 ب.ظ

من بعضی مواقع اولیم و بعضی مواقع دومی

سودا-حسابداری پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:46 ب.ظ

من بیشتر اولیم خوشم میاد اتاقم مرتب باشه اما نزدیک امتحانام سمت چپی هستم میخوام همه چیز دم دستم باشه

حسین نرم افزار کامپیوتر شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:16 ب.ظ


بیشتر مواقع دومی
گاهی اوقات (خیلی کم)اولی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد