وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

تند آموز شبکه

 بعضی از دوستان هستن که به شبکه علاقه دارن من خودم به شبکه خیلی علاقه دارم و در این مورد یه کمی هم در زمینه تئوری و هم در زمینه عملی کار کردم و اطلاعاتی دارم ، میخوام دوستانی که علاقه دارن با این کتاب شروع کنن :

کتاب الکترونیک تندآموز شبکه کتابی مختصر ولی مفید در زمینه یادگیری سریع اصول شبکه است.
شبکه های کامپیوتری مجموعه ای از کامپیوترهای مستقل متصل به یکدیگرند که با یکدیگر ارتباط داشته و تبادل داده می‌کنند. مستقل بودن کامپیوترها بدین معناست که هر کدام دارای واحدهای کنترلی و پردازشی مجزا بوده و بود و نبود یکی بر دیگری تاثیرگذار نیست.متصل بودن کامپیوترها یعنی از طریق یک رسانه فیزیکی مانند کابل ، فیبر نوری ، ماهواره‌ها و … به هم وصل می‌باشند. دو شرط فوق شروط لازم برای ایجاد یک شبکه کامپیوتری می‌باشند اما شرط کافی برای تشکیل یک شبکه کامپیوتری داشتن ارتباط و تبادل داده بین کامپیوترهاست.این کتاب که توسط مریم ناخدا و نیکل آران نوشته است(منبع کتاب سایت Txt.ir) در 26 صفحه و در عین اختصار بسیاری از اصول و مفاهیم اولیه شبکه را با به کار گیری عنصر عکس به خوبی آموزش داده است . من دانلود این کتاب 585 کیلو بایتی را به آن هایی که قصد شروع فراگیری شبکه را دارند توصیه می کنم .   

دوستان اگه خواستین که در این زمینه ( شبکه های کامپیوتری ) بازم ادامه بدم در قسمت نظرات بگین ، تا فعالیت در این زمینه رو بیشتر کنم. 

 

 
   دانلود کتاب تند آموز شبکه     ( پسورد : www.Kermanshahit.com  )

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:45 ق.ظ

آموزش سریع فقط همون آموزش ++C در ۲۱ روز که گذاشتم!!! (همون کمیکه منظورمه)
حالا جدا از شوخی کار خوبیه،ممنون و موفق باشی.

محبوبه روشن دل-فناوری اطلاعات -پ.قو پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:14 ب.ظ


سلام وبلاگتون عالیه و مطالب جذاب و متنوعی داره دارم به پیام نوریا امیدوار می شم منو از خودتون بدونین
ممنون از تلاشتون
خسته نباشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد