وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

دانلود آزمون های آزمایشی تحصیلات تکمیلی IT , مهندسی کامپیوتر

با توجه به فرصتی که دانشجویان در حال حاضر دارند تصمیم گرفتم برای اون دوستانی که به فکر ارشد هستند چند نمونه از آزمون های آزمایشی موسسات مختلف رو قرار بدم تا با سوالات و شرایط آشنا بشنو بدونن که با چه چیزی روبرو میشن.

امیدوارم استفاده کنید و موفق باشید.

پی نوشت1:این بسته شامل سوالات و جواب تشریحی هر آزمون می باشد

پی نوشت2:اگر مطلب با استقبال رو برو بشه در زمینه ی ارشد بیشتر کار میکنم و تبادل جزوات و حتی برنامه ریزی و ارتباط با اساتیدی که بتونن کمک کنن رو در برنامه قرار میدم.


2 آزمون  آزمایشی موسسه پارسه(IT)(پسورد فایل: www.aghazeh.com)

آزمون  آزمایشی موسسه اندیشه اساتید(نرم افزار)

آزمون  آزمایشی اول موسسه 7 استاد(نرم افزار)

آزمون  آزمایشی دوم موسسه 7 استاد(نرم افزار)

آزمون  آزمایشی موسسه پارسه(نرم افزار و سخت افزار)

منابع:سایت آغازه و karshenasi.com

نظرات 5 + ارسال نظر
۶۳ جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:40 ق.ظ

من دانلود کردم و دوست دارم اولین نفری باشم که تشکر میکنه

خواهش میکنم قابلی نداشت

سعید جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:43 ب.ظ

ممنون خیلی مفید بود ...

خواهش میکنم قابلی نداشت

بهنام جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:52 ق.ظ http://computerkangavar.blogsky.com

سلام
خیلی خوبه .. ولی ما کجا و ارشد کجا؟!

بهار پیش دانشگاهی ریاضی فیزیک دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:11 ق.ظ

سلام
من خیلی به IT علاقه دارم ولی از موقعیت شغلی و بعضی دروس اون اطلاع ندارم
لطفآ بهم کمک کنید
منتظرم

سلام.
دروس تا یه جایی شبیه به کامپیوتره ولی بعد از چند ترم متفاوت میشه.بیشتر از ۳۰ واحد اختلاف دارن دروس این دو رشته.
موقعیت شغلیش هم که توووووپ!
متاسفانه اینجا جا برای اطلاعات دادن کمه.شما اگه توی فروم ها جستجو کنید و سوال و جواب کنید به نتایج بهتری میرسید.مثلا Http://iran-eng.com

پریسا مهندسی کامپیوتر-نرم افزار سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:43 ب.ظ

بسیار سپاسگزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد