وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

منفورترین برند در دنیای اینترنت

شرکت اپل که سال‌های طولانی برای هواداران پروپا قرص خود شهرت جهانی داشت و این هواداری به قدری بود که مخالفان اپل را نیز در دنیای آنلاین همیشه تحت تاثیر قرار می‌داد. اما مرکز تحقیقاتی Brandwatch هم‌اکنون یک بررسی جامع انجام داده که در آن مشخص شده است اپل منفورترین برند در اینترنت محسوب می‌شود.
شرکت Brandwatch که در زمینه تحلیل رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کند، نتایج حاصل از آخرین بررسی‌های خود را منتشر کرد و توضیح داد که اپل در بین تمام شرکت‌های حاضر در اینترنت، نزد کاربران منفورترین و ناموفق‌ترین شرکت محسوب می‌شود.
مرکز تحقیقاتی Brandwatch عنوان منفورترین شرکت نزد کاربران اینترنتی را برای اپل و محصولات آن به کار برده است.
پایگاه خبری Economic Times بر اساس نتایج حاصل از بررسی این مرکز این طور نوشته است: «طی چند ماه گذشته 1204 پیام در شبکه اجتماعی توئیتر با موضوع نارضایتی از شرکت‌ها منتشر شد. بخش اعظم این پیام‌ها مربوط به شرکت اپل بود و بقیه آن‌ها شکایت‌های مستقیم به محصولاتی مانند آیفون، iPad و Mac را شامل می‌شد».
لازم به ذکر است که انتقادات به شرکت اپل فقط در شبکه اجتماعی توئیتر منتشر نشده است و وبلاگ‌های مختلف نیز آن‌ها را بیان کرده‌اند.

نظرات 2 + ارسال نظر
مسعود یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:08 ق.ظ

با سالم بر شما.
بد نیست بدانید که جدیداً جیل بریک آیفون ها قانونی شده! البته این آزادی تنها شامل جیل بریک (jail break ) کردن نمیشه و چند مورد دیگر رو هم شامل میشه. از جمله آنلاک کردن آیفون. یعنی اگه شما مجبور بودید تا امروز از آیفون های آنلاک فکتوری با قیمتی حدود 600 تا استفاده کنید، از این پس می توانید یک آیفون لاک (lock) با قیمتی حدود یک سوم مدل آنلاک تهیه کرده و توسط نرم افزار آن را آنلاک کنید.

[ بدون نام ] یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:10 ق.ظ

راستی منبع سایت www.handheldusers.com بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد