وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

آموزش تصویری!!!

برای آموزش یک مفهوم هیچ چیز بهتر از استفاده از تصویر به همراه یک مثال که همه متوجه بشن نیست!!


نظرات 5 + ارسال نظر
افخمی سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:26 ق.ظ

ابزار رفع اشکالش...

lol

مریم/نرم افزار سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:44 ب.ظ

به نظرم خیلی کاره مسخره کردین از شما که جزو خانواده کامپیوتر هستید بعید به نظر میرسه البته شاید شما آی تی هستید بهتر نبود ی مطلی درباره آی تی میذاشتین تا ما بفهمیم رشتتون اصلا چیه...

نظر شما واسه من محترمه.
در ضمن نویسنده های ما هم ّIT داریم هم کامپیوتر هم مهندسی مکانیک!!(آقای شهرآیینی مکانیک هستند)
بعد هم اینکه شما هنوز نمیدونین IT چیه واقعا تاسف داره....اینترنت جلو دستت هست یه سرچ بکن حداقل.

هم دانشگاهی پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:55 ب.ظ

واقعا خجالت نمیکشید این عکس وقیح رو با کامپیوتر مقایسه میکنی ؟؟؟
من واقعا براتون احترام زیادی قائل بودم ولی واقعا با این پست شما مطمئن شدم که هیچ ارزشی ندارید حتی برای خودتون

۱.این عکس "وقیح" نیست.لطفا در مورد معنی کلمه وقیح جستجو کنید و کاربردهای اونو پیدا کنید.
۲.من خیلی برای خودم ارزش قائلم.
۳.متاسفانه نظر شما در این مورد(ارزش داشتن من) زیاد مهم نیست.
۴.لطفا این لحن تهاجمی و بی ادبانه رو دیگه به کار نبرید.این آخرین کامنتی هست که با این لحن صحبت کرده و تایید میشه.انتقاد یاد بگیرید.

ام-فناوری یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:26 ق.ظ

مطلبتون جالب بود خب هرکسی با نگاه خودش برداشت میکنه میخوام به اون دوستانی که این مطلبو توهین آمیز میدونستن بگم به نظرمن لحن بی ادبانه شما توهین آمیزه نه این مطلب

صدف سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:20 ق.ظ

به نظرم ی خورده بد قضاوت کردین شاید اصلا همه بار اول دچاره این توهم بشن ولی خوب به نظرم واقعیته الان هر کی میخواد قهر کنه میاد پیام نور کامپوتر میخونه ولی امیر آقا شما بهتر بود ی خورده بهتر تشریح میکردین تا ما کمتر قصه بخوریم..خودمم نمیدونم چی گفتم

جسارت تلقی نشه ولی متوجه منظورتون نشدم.
ربط این مطلب و عکس رو به پیام نور متوجه نمیشم.البته ماها هم IT میخونیم که الیته کامپیوتر نیست!
یک تصویر میتونه گویا تر از ۱۰۰ کلمه باشه! "غصه" نخورید! و باز هم به ما سر یزنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد