وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

نظر سنجی در مورد استاد وفامند

بعد از اهدای تقدیر نامه از طرف انجمن علمی ّIT دانشگاه،یکی از هم کلاسی هامون (که به گفته خودشون از طرف یه عده داره صحبت میکنه و نظرش نظر شخصی نیست) توی قسمت نظرات وبلاگ انجمن با این حرکت مخالفت کرد.حالا ما یه نظر سنجی برگزار کردیم که ببینیم نظر اکثریت چیه : آیا انجمن درست رفتار کرده و نظر اکثریت با انجمن یکیه یا اینکه دوستمون درست میگه و انجمن اشتباه کرده.لطفا شرکت کنین.

نظرات 12 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:41 ب.ظ

با سلام و کسب اجازه از مدیریت محترم سایت.
خواستم از اون دوست (دوستانی) که
با این کار مخالفند خواهش کنم دلایلشون رو بگن. به هر حال باید نظرات اونارم شنید.
با تشکر

سحر پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:44 ق.ظ http://faraaz.blogsky.com

با توجه به اینکه توی سیستم پیام نور استاد به این که از خودش کلی مایه بذاره موظف نیست باید ازشون قدر دانی بشه.اصلا انجمن اشتباه نکرده

It جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:40 ب.ظ

با سلام وخسته نباشید به استاد وفامند
من از تدریس شما راضی وبه شما خسته نباشید میگویم اما شما ایراداتی هم دارین مثل این که به بچه ها قول زیادی می دین وبه اونا عمل نمی کنیدمثل بحث نمره میان ترم به بچه ها از تمرین گرفته تا امتحان الیته این علاوه بر نظر من نظر تعداد بیشتر ی از بچه ها میباشد

البته رای گیری کار منه نه استاد!
ولی به هر حال امیدوارم استاد این نظرات رو بخونه و بدونه.

حامد رضایی شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:06 ب.ظ

من به یه اصل اعتقاد دارم که هرکی که ازم یه چیز بیشتر بلده منتشو میکشم!حالا که دیگه استادم باشه بحثی توش نیست!

دانشحو سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:41 ق.ظ

در مورد استاد وفامند فقط اینو میگم که : کدوم استادی براش مهمه که سر کلاس بیاد چیزی بگه که بدرد ما بخوره ؟
کدومیک از ما حاضریم از وقت آزاد خودمون بزنیمو بیایم تا برای یه عده درس بدیم که اخرشم نه ممنون میشن و نه اونطور که باید یاد میگیرن

شاید استاد تو نمره دادن خیلی آرمانی نیست که به چرت و ژرتهایی که می نویسیم نمره بده. ولی مشکل خودمونیم

وفامند چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:53 ق.ظ

من هم از شما ممنونم ولی من قولی به کسی ندادم.امیدوارم بیشتر توضیح بدید.

فارغ التحصیل چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:04 ب.ظ

لطفاْ یه نظرسنجی در مورد خانم فتاحی بذارین.

فارغ التحصیل چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:16 ب.ظ

سلام خسته نباشید،من که سعادت نداشتم شاگرد آقای وفامند باشم،شما قدر ایشون رو بدونید.میشه یه نظر سنجی هم در مورد خانم فتاحی بذارین؟ممنون میشم.

سلام.ممنون.
چشم قدر ایشون رو میدونیم!
این نظر سنجی به دلیل حساسیتی بود که نسبت به تقدیر از ایشون به وجود اومده بود و کاملا کنجکاوی شخصی من بود.نه ربطی به انجمن داشت و نه چیز دیگه ای.دلیلی هم نمیبینم بخوایم الان واسه خانم فتاحی نظرسنجی بزاریم...حتی اگه به فاصله ی به ربع دوتا نظر بدی!
(من کاملا منظورتو میدونم!!)

[ بدون نام ] یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:44 ق.ظ

سلام استاد جونم.از همون اول میرم سر اصل مطلب.امتحان نرم افزار1 خیلی سخت بود.(تستی)امیدوارم کمک کنین.مرسی

البته بازم بگم من استاد نیستم ولی اینو میدونم که پاسخنامه تستی رو دستگاه تصحیح میکنه و استاد تو این مورد نمیتونه کمکی بهتون بکنه.
البته ایشون اگه صلاح بدونه مبتونه با توجه به فعالیت هایی که توی کلاس داشتین(واقعا داشتین؟) توی تشریحی و ۶ نمره میان ترم کمک کنه.هرچند که "الزامی" نداره و اگه نمره کمک کنه لطف کرده.

فارغ التحصیل دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:25 ب.ظ

سلام،ببخشید ولی متوجه منظورتون نشدم از اینکه گفتین حتی اگه به فاصله یه ربع دو تا نظر بدین،چون من توی دو روز نظر دادم دیدم اولی ثبت نشده گفتم شاید ندیدینش،من فقط نظرمو دادم اینکه نوشتین منظورتونو می دونم یعنی چی تو رو خدا اگه چیزی می دونین به منم بگین خوشحال می شم.در ضمن اگه از نظر دادن خوشتون نمیاد و با این لحن جواب می دین من دیگه نظری ندارم.ما که با هم دعوا نداریم.با هیچ کسی هم پدر کشتگی ندارم،برای همه ی دانشجوهای پیام نور به خصوص بچه های کامپیوتر آرزوی موفقیت می کنم.پیروز باشید
(لطفا جوابمو بدین چون منتظرم ببینم منظورم چی بوده خودم خبر ندارم!!!)

سلام!
۱.من تاریخ و ساعت نظراتو دیدم و توی یک روز به فاصله یه ربع اون پیشنهاد نظر سنجی خانم فتاحی رو داده بودی(چهارشنبه 26 خرداد 1389 ساعت 19:04 و چهارشنبه 26 خرداد 1389 ساعت 19:16).من هم به شوخی گفتم لازم نیست با یه ربع فاصله درخواستو تکرار کنی.
۲.کدوم لحن؟ چشم از این به بعد با شما شوخی نمیکنم.فقط لطفا همیشه با این اسم مستعار نظر بدین که اشتباه نکنم. :)
۳.منظورتون این بود که میزان محبوبیت و همچنین میزان رضایت بچه ها رو نسبت به تدریس و رفتار ایشون بسنجیم....اشتباهه؟
۴. انقدر Agressive نباشید. :) ما خواننده های وبلاگمونو دوست داریم.

امیر سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:26 ب.ظ

سلام-طریقه اعتراض به سوال تستی چه جوری هست؟من چنتا سوال غلط توی سوالای تستی پیدا کردم چطور باید اعتراض کنم؟

پگاه:سلام از همون قسمتی که برای دیدن نمرات تستی میرید گوشه ی سمت چپ دو تا گزینه داره قسمت اعلام اشکال رو علامت بزنید.

گندم پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:13 ق.ظ

استاد وفامند رو نمشناسم اما خدایی بچه های پیام نور بیشترشون درس نمو خونن- دانشگاه اصلا امکانات رفاهی برای اساتید در نظر نگرفته- یه سری از بچه ها که کم هم نیستند هنوز بلد نیستند احترام رو با چاپ لوسی و نهایتا صمیمیت رو با بی احتامی تمیز بدن درس دادن تو این شرایط ... بی انصاف نباشیم این تقدیر ها باید بشه داشگاه کرج ـ تهران - قزوین -شیراز رو شاید نرفتین اما دانشگاه آزاد کرمانشاه رو که رفتین. من میگم اعتراض به کارهای خوبی که جاش تو دنشگاه ما خالیه مارو بیشتر عقب میندازه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد