وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

نظر سنجی در رابطه با فرهنگ و دانش IT

چند وقت پیش توی روزنامه یه مطلب خوندم که در رابطه با مشکلات و مسائل فرهنگیه شهرمون صحبت هایی رو با تمام صداقت بیان کرده بود و میشه گفت خیلی منو متاسف کرد که چرا ما باید این مشکلات رو داشته باشیم در صورتی که این همه پتانسیل جوان تو شهر ماست.در ادامه برای مطالعه افکارم شما رو به ادامه مطلب دعوت میکنم...

 تا به حال شده ببینید که کسی رو زمین آشغال بریزه و یا زمانی که دارید سوار اتوبوس میشید همه به سمت در ورودی اتوبوس هجوم میارن و به شدت شما رو عصبی کنه؟

مطمئنم که واستون پیش اومده  که ریشه در پایین بودن سطح فرهنگ شهرنشینی داره.حالا چند مورد در رابطه با نبود فرهنگ و دانش it بیان میکنم که تاسفش صد چندان میشه واستون.تا به حال مطمئنم از عابر بانکتون استفاده کردین و این اتفاق واسه شما افتاده که کسی از شما بخواد واسش پول دریافت کنید یا پرداخت کنید (با عابر بانکش) به این علت که نمیدونسته چطور میشه ازش استفاده کرد؟یا اینکه شده همکلاسیتون بیاد و کنارتون بشینه و زار بزنه بگه چون بلد نبودم درست پروژه ام رو واسه استاد ایمیل کنم و به دست استاد نرسیده فلان درس رو افتادم؟این ها غم بزرگ تری رو تو دل ما  itman ها میزاره که تو عصرIT یه همچین مسائل کوچیکی مشکل زا باشه.حالا من یه سوال مطرح میکنم که امیدوارم  شاید یه start باشه برای پیشرفت در فرهنگ و دانش it توی شهرمون(دانشگاه یا محل کارمون و...) فکر میکنم کمترین کاری باشه که به عنوان کارشناس های IT  بتونیم واسه شهرمون بکنیم.شاید مسئولین هم ببینن و تلنگری باشه واسشون. سوال اینه:

 شما به عنوان یک شهروند الکترونیکی (کارشناس IT) در جهت پیشرفت فرهنگ و دانش it در شهرت (دانشگاه یا دانشکده یا محل کار و..) چه کاری میتونی انجام بدی؟

منتظر نظرات جالب و کاربردیتون هستم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد