وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

اطلاعیه

رئیس محترم پیام نور استان/ مرکز/واحد

   باسلام واحترام به منظور برگزاری آزمون تغییر رشته( مقطع کارشناسی ) از طریق بند ج سال 1389 موارد زیر را به استحضار می رساند:

1- درخواست ثبت نام دانشجویان متقاضی تغییررشته از 15 الی 31 اردیبهشت ماه سال جاری با مراجعه به مراکز و واحدها انجام پذیرد . لازم است درخواست دانشجو بررسی تا اطلاعات مربوط به موارد توسط کارشناس مرکز در سیستم گلستان درج شود .

2- پس از تایید در مراکز از تاریخ 1/3/89 لغایت 7/3/89 دانشجویان با مراجعه به سایت گلستان نسبت به انتخاب واحد و پرداخت شهریه اقدام می نمایند.

3- آزمون درشهریورماه سال جاری همزمان با آزمون ترم تابستان برگزار خواهد شد و منبع آزمون همانند منابع درسی نیمسال دوم 89-88 می باشد . متقاضیان به شرط نداشتن تداخل زمانی آزمون تغییر رشته، مجاز به انتخاب دروس ترم تابستان نیز می باشند.

4- متقاضیان تغییر رشته از طریق بند ج مطابق دفترچه نوبت بیست ویکم راهنمای پذیرش دوره های فراگیر فقط می توانند در رشته/ مرکزهای اعلام شده در دفترچه فوق الذکر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند

5- دانشجویان متقاضی تغییر رشته توام باانتقال علاوه بر احراز شرایط تغییررشته (کسب نمره 10 در هر درس و میانگین 12) باید شرایط انتقال رانیز احراز نمایند و محل امتحان ایشان مرکز مبدا می باشد .(انتقال به مرکز تهران مقدور نیست).

6- برای شرکت در آزمون تغییر رشته از طریق بند ج گذراندن یک نیمسال کفایت می کند و نیازی به گذراندن 24 واحد درسی نیست ولی در صورت تقاضای تغییررشته توام باانتقال گذراندن 24 واحد درسی بامیانگین حداقل 12 الزامی است.

7-دانشجویانیکه تاکنون حداقل70 واحد مصوب راگذرانده اند، توصیه می شود برای تحصیل دررشته جدید از طریق شرکت مجدد در آزمون سراسری یا فراگیر اقدام نمایند .

*توجه مهم 1: تغییر رشته دانشجویان مقطع کارشناسی فراگیر منوط به گذراندن نمره خام دانشپذیری می باشد .

*توجه مهم 2: دانشجویان می توانند به کلیه رشته/گرایش های اعلام شده در دفترچه نوبت  بیست و یکم بدون درنظر گرفتن رشته وگروه آزمایشی قبلی تقاضای تغییر رشته نمایند .  ( شایان ذکر است تغییر رشته به رشته های نیمه متمرکز تربیت بدنی امکان پذیر نمی باشد) .

نظرات 2 + ارسال نظر
باتمانی شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:28 ب.ظ

دوستانی که واقعابه رشته خودشون علاقه ندارن فرصت خوبیه استفاده کنین ولی خواهشا رشته ای رو انتخاب کنید که واقعا به اون علاقه داشته باشید و مشکل بزرگتری براتون درست نشه و تو کارتون بمونید

گندم پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:51 ق.ظ

ممنون از خبرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد