وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

تست هوش

دوستان سلام.
این اولین پستی هست که تو این وبلاگ می زنم.می خوام با چند تا تست هوش شروع کنم امیدوارم که خوشتون بیاد.اگه بار اول که تست ها رو خوندین تونستین همه رو درست جواب بدین دیگه باید به هوش و دقت و ذکاوتتون امیدوار باشین.
واسه دیدن تست ها به ادامه مطلب برید...
۱.فرض کنید راننده یک اتوبوس برقی هستید.در ایستگاه اول ۶ نفر وارد اتوبوس می شوند ایستگاه دوم ۳ نفر بیرون می روند و ۵ نفر وارد می شوند.راننده چند سال دارد؟

۲.پنج کلاغ روی درختی نشسته اند ۳ تا از آنها در شرف پرواز هستند حال چه تعداد کلاغ روی درخت باقی می ماند؟

۳.چه تعداد از هر نوع حیوان به داخل کشتی موسی برده شد؟

۴.این سوال حقوقی است.هواپیمایی از ایران به سمت ترکیه در حرکت است در مرز این دو سقوط می کند بازمانده ها را کجا دفن می کنند؟

۵.شیب یک طرف پشت بام شیروانی شکلی ۶۰ درجه است و طرف دیگر ۳۰ درجه است.خروسی روی این پشت بام تخم گذاشته است تخم به کدام سمت پرت می شود؟

۶.من دو سکه به شما میدهم که مجموعش ۳۰ تومان می شوداما یکی از آنها نباید ۲۵ تومانی باشد چطور؟
نظرات 6 + ارسال نظر
امیر چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:36 ب.ظ

هرچند که سوالات زیاد جدید نیود ولی خوش آمدید.
بچه ها منتظرم ببینم چیکار میکنین ها!

مرسی حتما همه سعیمون رو میکنیم.

مهران چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:53 ب.ظ

خوش اومدین

مرسی.خوشحالم که با دوستان خوبی مثل شما تو این وبلاگ سعادت همکاری دارم.

۶۳ جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:13 ب.ظ

من با تمام شجاعت هوش خودم رو لو میدم
پاسخ ها : ۱) بلد نیستم ۲) ۵ کلاغ ۳) ۲تا از هر نوع ۴) هر کی کشور خودش دفن میشه !! ۵) واسه خروس شیب مهم نیست اون مرغه که باید شیب رو مد نظر داشته باشه !!! ۶) من واقعا نمیتونم این سوال رو حل کنم
منتظر جوابم

سلام.
خوبه باز هم خوب جواب دادی.
فقط گزینه ۲ رو درست جواب دادی.

امید شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:58 ب.ظ

گزینه ۱ راننده جوان هستش

گمنام مهندسی فناوری اطلاعات دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:40 ب.ظ http://it88-sanati.blogfa.com

باسلام
تقریبا وبلاگ خوبیه اما خیلی می تونه بهتر از اینا باشه
اینم جواب سوالا امیدوار م درست باشه بهم حتما خبر بدین که درسته یا نه ممنون
۱راننده چون خودم هستم هم سن منه
۲ همون ۵کلاغ چون اون سه تا در شرف پرواز هستند
۳حضرت موسی اصلا کشتی نداشته
۴اصلا مگه بازمانده ها فوت کردن که دفنشون کنن آقا کوتاه بیاین
۵اصلا مگه خروس تخم می ذاره
۶نمی گم تا خودتون جوابشو بگین ببینم چند مرده حلاجین ؟؟!!

سلام جواب هاتون همه صحیح بود تبریک میگم.

۶۳ سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:47 ب.ظ

به خنگ بودن خودم اعتراف میکنم من دیگه ای تی نمیخونم میرم سراغ ادبیات !!!!!!!!!!!!!!!!!!
۶۳ رفت

سلام.
دوست من با چند تا تست هوش که نباید آدم ناامید بشه.
و تنها شما نیستید که نتونسته جواب این تست ها رو بده.پس امیدوار باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد