وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

شارپ «نمایشگر۳ بعدی» برای تلفن همراه تولید کرد

به نقل ازخبرگزاری رویترز شرکت ژاپنی شارپ موفق به ساخت نمایشگر ۳ بعدی برای تلفن های همراه شده است.این صفحه نمایشگر که ۳ اینچی است دارای امکان نمایش تصاویر و انیمیشن‌های ۳ بعدی بوده و در ضمن  با اتصال به پخش کننده های ۳ بعدی دارای امکان نمایش فیلم‌های ۳ بعدی بدون استفاده از عینک‌های مخصوص را نیز دارا است.مدیر اجرایی شارپ “یوشیکوهاساگوا “در این مورد گفت:“مهندسان ما در حال تلاش شبانه روزی برای کاهش فاصله کیفیت نمایش بین تلویزیون‌های امروزی و نمایشگرهای ۳ بعدی بدون عینک هستند و ما باورداریم  که نمایش ۳ بعدی بسیار دلپذیر بوده و ما می‌خواهیم این لذت را به نمایشگرهای تلفن همراه را بدون عینک نیز منتقل کنیم”.

به نقل ازخبرگزاری رویترز شرکت ژاپنی شارپ موفق به ساخت نمایشگر ۳ بعدی برای تلفن های همراه شده است.

این صفحه نمایشگر که ۳ اینچی است دارای امکان نمایش تصاویر و انیمیشن‌های ۳ بعدی بوده و در ضمن  با اتصال به پخش کننده های ۳ بعدی دارای امکان نمایش فیلم‌های ۳ بعدی بدون استفاده از عینک‌های مخصوص را نیز دارا است.

مدیر اجرایی شارپ “یوشیکوهاساگوا “در این مورد گفت:

“مهندسان ما در حال تلاش شبانه روزی برای کاهش فاصله کیفیت نمایش بین تلویزیون‌های امروزی و نمایشگرهای ۳ بعدی بدون عینک هستند و ما باورداریم  که نمایش ۳ بعدی بسیار دلپذیر بوده و ما می‌خواهیم این لذت را به نمایشگرهای تلفن همراه را بدون عینک نیز منتقل کنیم”.

البته این فناوری بدون نقص نبوده و بازدید کنندگان از این محصول شارپ باید تا حدود ۳۰ سانتیمیتر از صفحه نمایشگر فاصله میگرفتند تا قادر به دیدن تصاویر ۳ بعدی باشند و بعضی از بازدید کنندگان نیز از تاری بعضی از تصاویر ناراضی بودند.

شرکت شارپ چهارمین تولید کننده بزرگ نمایشگرهای LCD در جهان بعد از سامسونگ،سونی و ال-جی است و دارای رشد ۲٫۷ درصدی فروش محصولات خود در سال جاری نیز بوده است.

چندی پیش شرکت نینتندو نیز اعلام کرد که به زودی کنسول بازی قابل حمل ۳ بعدی را به بازار عرضه خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد