وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

آیا می دانید فولدر temp ، چیست و کجاست ؟

سیستم عامل ویندوز به گونه ای است که فایل های ویندوز و برنامه ها بصورت موقت در خود نگهداری میکند که فضایی از حافظه رو به خودش اختصاص می دهد که زمانی که با کمبود حافظه مواجه می شوید بهتر به این فولدر سر بزنید و  این فایل های رو از پوشه Temp پاک کنید. 

آیا می دانید فولدر temp ، چیست و کجاست ؟ 

 

سیستم عامل ویندوز به گونه ای است که فایل های ویندوز و برنامه ها بصورت موقت در خود نگهداری میکند که فضایی از حافظه رو به خودش اختصاص می دهد که زمانی که با کمبود حافظه مواجه می شوید بهتر به این فولدر سر بزنید و  این فایل های رو از پوشه Temp پاک کنید. 

توجه نمایید که قبل از پاک کردن محتوای این فولدر تمامی برنامه های اجرایی را ببندید. 

برای رفتن به این پوشه کافی است در قسمت run از منوی شروع دستور %temp% را وارد کنید.  نام این فولدر این در واقع نام متغیری در ویندوز است که مسیر فولدر temp ویندوز در خود حفظ می کند. با رفتن به این مسیر میتوان تمامی فایل ها را انتخاب و سپس حذف نمایید.

نظرات 2 + ارسال نظر
ali دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:43 ق.ظ http://alipage.mihanblog.com/

با سلام به دوست عزیزم
امیدوارم بسیار خوب و خرسند باشی بنده با اجازه از شما جسارتا وب زیبایتان را دیدم .
اگر امکان دارد و اگر دوست داری با هم تبادل لینک کنیم
اگر امکان دارد من را بانام ..::: از دور مراقبتم :::..لینک کن و بگو من شما رابا چه اسمی لینک کنم
یادت نره که از دور مراقبتم
منتظرتم
http://alipage.mihanblog.com/

پسر ایرانی-رشته تحصیلی:ایران دوستی دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:59 ق.ظ http://persianson.blogsky.com

سلام دوستان عزیز
من شما رو با افتخار لینک کردم
و علاقه به تبادل لینک با وبلاگ شما دارم.
......
پاینده باشید و سبز
درود بر ایران من
خدا نگه دار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد