وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

....

سلام دوستان....من یه درخواست خیلی کوچیک دارم ازتون.اونم اینه که وقتی که مطالبو میخونید نظر یادتون نره.فقط هم به خاطراین میگم که بدونم مطالب تا چه حدی واستون استفاده داره ،اینکه قابل قبول بوده واستون،راضی بودید یا نه چون من میبینم که هر پستی چندبار دیده شده اما بدون نظر.از دوستانی هم که نظر دادن و به بهبود مطالب کمک کردن ممنونم...همین... 

موفق باشید

نظرات 4 + ارسال نظر
مهران دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:32 ق.ظ

رضا دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:19 ب.ظ

سلام
وقتی کسی نظرینمیده یعنی مشکلی نیست
با تشکر از شما

افخمی دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:47 ب.ظ

چشم نظر میدیم

اسامه قادری پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:50 ق.ظ

سلام این حرفتو واقعا قبول دارم به نظر من باید از خود ما نویسندگان وبلاگ شروع کنیم و برای هم نظر بدیم مثل خانم افخمی که واستون نظر دادن،از دیگر دوستانم میخوام فعال باشن و نظر بدن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد