وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

غیرت و مهمان نوازی کرمانشاهیتان کجا رفته؟

بسیار متاسف شدم از دیدن آنچه که یک نارفیق برای دوست و همکار خوبم آقای شهرآیینی نوشته بود: 

چرا وارد سایت it کرمانشاه میشی بهت برای بار آخر  میگم  پاتو به اندازه گلیمت دراز کنی
راستی قیمت تریاک آنجا چطوره خودت میکشی یا ...
 

خواننده ی محترم (اگر چه میدانم محترم نیستی) 

این کار تو فقط باعث خرد شدن تمام نویسندگان و خوانندگان ما شد.بسیار متاسف شدم که حتی به خودت و آبروی شهرت لحظه ای فکر نکردی... 

ایشان را من دعوت کردم چون کرمانشاه IT حق همه است و حق من بود که هر کس را دلم بخواهد دعوت کنم. 

پا را تو از گلیم درازتر کردی آقای نامحترم(....) 

قیمت تریاک را هم برای چه می پرسی از دانشجوی مکانیک دانشگاه سراسری مشهد؟گویا این موضوع برای شما حیاتی است...  

آیا نیاز بود به همه نشان بدهی در شهر ما چه افرادی هست؟؟؟؟ 

نیاز بود نشان دهی چه تفکراتی هست؟؟؟ 

اما مطمئن باش تا زمانی که من هستم اجازه نخواهم داد بمانی و حقارتت را به همه نشان دهی...

آقای شهرآیینی متاسفم و متاسفم و متاسفم از آنچه پیش آمد.عذرخواهی من را به عنوان مدیر وبلاگ بپذیرید.

نظرات 17 + ارسال نظر
سارا یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:33 ب.ظ

آقای شهرآیین من هم معذرت میخوام.خیلی خجالت کشیدم

دیگه ببینید من چه حالی پیدا کردم...

امیر یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:34 ب.ظ

خیلی خیلی خیلی زشت بود.کراهت اینکار فراتر از کلماته.
چه کار دارید به نویسنده ما؟چه بدی،چه دشمنی به شما کرده؟
کار را سخت نکنید.مردم را فراری ندهید.زحمت افراد را هدر ندهید.دوستی که به ما لطف کرده و وقت میزاره و مطلب مینویسه رو ناراحت نکنید.
حالا فهمیدید چرا امکاناتتان کم است؟چرا هیچ کس استقبالی از شما و طرح و فکرتان نمیکند؟؟؟
نوشتن در مورد "صلح نوبل" "آزادی بیان" یا "حقوق بشر" در محلی که هموطن من را اذیت میکنند مسخره نیست؟؟؟
مهران جان،من وافعا ازت معذرت میخوام و امیدوارم این مزاحمت ها تاثیری روی دوستی ما نداشته باشه.

م ۹۱۸ یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:01 ب.ظ

مهران جان یارو نفهمیده تو بزرگواری
بچه های کرمانشاه نمی زارن اینجور رفتارایی انجام بشه

مهتاب یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:03 ب.ظ

بعضی از آدما یه کاراییی می کنن که آدم از خودش خجالت می کشه از اینکه باهاشون همشهری و هم کلاسیه!
منم از به نوبه خودم از آقای شهر آیینی عذر می خوام.

البته نمی شه از آدمای حقیر خیلی انتظار داشت .رفتار و گفتار هر کس نشون دهنده شخصیت خودشه.

مهران یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:37 ب.ظ

بچه ها از همتون ممنونم
من رو بیش تر از این شرمنده نکنید

مهران یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:07 ب.ظ

بچه ها من رو بیشتر از این شرمنده نکنین

مژده اسماعیلی یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:36 ب.ظ

واقعا موندم چی بگم؟آخه زشت نیست این حرفا؟ماها یه قشری هستیم که همه مردم به عنوان دانشجو رفتار و گفتار خوب و سنجیده ایی رو ازمون انتظار دارن،اما متاسفانه و متاسفانه بعضی ها علاوه بر خودشون رفتار گفتار و شخصیت دیگرانو هم زیر سوال میبرن....آقای شهر آیینی منم متاسفم....

رضا دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:46 ب.ظ

سلام
بنده هم مثل دیگر دوستان متاسف شدم وشاعر میگه
معرفت در گرانی است بهرکس ندهند
پر طاووس قشنگ است به کرکس ندهند

افخمی دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:35 ب.ظ

سلام
واقعا متاسفم...
آقای شهر آیینی به ما لطف داشتند و افتخار دادند که تو وبلاگ ما مطلب بزارند هرچند من ایشونو از نزدیک نمیشناسم اما چون پگاه ی عزیز رو بخوبی میشناسم مطمئنم که ایشون شخصیت محترمی هستند که پگاه انقدر براشون ارزش قائله.
من عذر خواهی میکنم آقای شهرآیینی و امیدوارم اینو به چشم همه ندیده باشید و این باعث نشه که از مطلب های شما کاسته بشه اتفاقا بر عکس حالا دیگه انتظار ما بالا رفته و میخوایم که شاهد مطلب های زیبای شما باشیم

۶۳ دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:42 ب.ظ

این حمایت خوب از مهران اینو میرسونه که همه بد نیستن گذشت وبخشش همین وقت ها به درد میخوره اقا مهران شما ببخشش

سحر علیخانی دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:44 ب.ظ

سلام.وقتی شنیدم که چی شده واقعا ناراحت شدم و منم مثل بقیه خیلی خجالت کشیدم.خیلی خیلی متاسفم.ببخشید.

مهران دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:51 ب.ظ

بچه ها همتون رو مثل خواهر برادر خودم دوست دارم

مهران دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:52 ب.ظ

همش تقصیر خانم پگاه مارالانی هستش که قضیه رو بزرگ کرده

این قضیه برای من خیلی بزرگتر از اونیه که شما تصورش کنی...
همشهری های من خوب میفهمن من چی میگم...

اسامه قادری پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:03 ق.ظ

سلام مهران جان ببخشیدمن الان قضیه رو دونستم منم به عنوان یکی از نویسندگان وبلاگ به کار این فرد بی فرهنگ اعتراض دارم امیدوارم که دیگه شاهد چنین توهین هایی نباشیم .مطمئن باشید که شما یکی از نویسندگان خوب هستین که بعضیا چشم دیدن ندارن و اینطوری خودشونو خالی میکنن،ما باید با همکاری و پشتیبانی از هم کرمانشاه IT را هرچه بیشتر توسعه بدیم،پس با موانع روبرو میشیم و اونارو از سر راه بر میداریم،شما هم باید هرچه فعال تر به کار خود ادامه بدین... دوست شما اسامه

خاطره جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:28 ب.ظ

آقا مهران جدا این صحبت هایی که شده دور از مرام و معرفت یه کرمانشاهیه و ما اون فرد رو اصلا اهل کرمانشاه نمیدونیم و واقعا براش متاسفیم.

مریم پرهوده جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:28 ب.ظ http://faraaz.blogsky.com

سلام اقا مهران منم وقتی شنیدم واقعا متاسف شدم.به هر حال به بزرگواری خودتون ببخشید.امیدوارم کار زشت این فرد تصویر بدی از کرمانشاهی ها تو ذهن شما نسازه چون کردها به مهمان نوازی معروفند.
راستی سال نوتونم مبارک باشه.
////////////////////////
سلامت
سعادت
سیادت
سُرور
سَروری
سبزی
و سَرزندگی
هفت سین سفره ی زندگیتان باد.

پرتویی شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:58 ب.ظ

واقعا متاسف شدم حرف آدمهای بی ارزش اصلا مهم نیست.
حظور شما برای ما مایه ی مباهاته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد