وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

اشتباهات طراحی الگوریتم

همونطور که اطلاع دارید کتاب طراحی الگوریتم هنوز به صورت درسنامه هست و اشتباهات زیادی داره که باید اصلاح بشه.استاد امیریان زحمت کشیدن و فهرستی از اشتباهات این کتاب رو جمع آوری کردن.من هم داوطلب شدم که به جای کپی و تکثیر این لیست اونو اسکن کنم و آپلود کنم.

میتونین این فایل رو از این لینک دریافت کنید.اگه هم دانلودش براتون سخته میتونین در ادامه مطلب ببینین(دانلود توصیه میشه،با کیفیت بالا اسکن کردم،حتی از صفحه کاغذیش هم بهتر شده!!)

نظرات 2 + ارسال نظر
بهنام شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:51 ب.ظ http://computerkangavar.blogsky.com

سلام
ممنون.. استفاده کردم
ولی ای کاش ایشون با دستخط یهتری می نوشتن

عبدی.ر IT دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:03 ب.ظ

mr30 lotf kardin

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد