وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

چهارشنبه سوری را به گوگل ببریم

همونطوری که میدونین گوگل به مناسبت های مختلف لوگوی اصلیش رو تغییر میده.حتی با تلاش هایی که ایرانی ها کرده اند نوروز هم به این مناسبت ها اضافه شده.در این لینک تعدادی از لوگوها رو میتونین ببینین.

این بار هم یه مناسبت(جشن) ایرانی و باستانی باعث شده که فعالان عرصه فرهنگ و تکنولوژی دست به دست هم بدن و درخواست تغییر لوگوی گوگل رو داشته باشن.این جشن چهارشنبه سوری است!

معمولا برای این کار از طریق Petition های اینترنتی یا ارسال ایمیل استفاده میشه.شما هم اگه این جشن و این رسمو دوست دارین و دلتون میخواد با طرحش توی بزرگ ترین موتور جستجوری جهان اونو به همه دنیا معرفی کنین از قسمت ادامه مطلب راهنمای این کار رو بخونید.

نمونه هایی از لوگوی نوروزی گوگل

چگونه تقاضای خود را به گوش گوگل برسانیم؟

اولین و راحت ترین کار ارسال ایمیل است.اگر به خوبی به زبان انگلیسی تسلط دارید که یک نامه رسمی در این مورد بنویسید،اگر هم مثل من نمیتوانید متن آماده زیر را کپی کنید.

Dear Google Team We will be grateful if Google put a special logo for the Iranian celebration (Chaharshanbe Suri) on its main page on March 16th and 17th . Chaharshanbe Suri is the last Wednesday of solar year( Persian Calendar) and is the most important celebration for many nations including Iranians, Kurds, Azeris, and some other nations …and I am sure all of them will be impressed and appreciated by this act of Google.
Appreciated,
please refer to this address : http://en.wikipedia.org/wiki/Chaharshanbe_Suri


ترجمه نامه بالا:

تیم محترم گوگل

ما بسیار سپاسگذار خواهیم شد اگر گوگل لوگوی خاصی برای جشن ایرانی(چهارشنبه سوری) در روزهای شانزدهم و هفدهم مارس در صفحه اصلی خود قرار دهد.چهارشنبه سوری آخرین چهارشنبه در سال خورشیدی(بر اساس تقویم فارسی) و مهم ترین جشن برای بسیاری از اقوام مانند ایرانیان،کردها،آذری ها و بعضی اقوام دیگر است.من مطمئن هستم که تمامی آنها بسیار خشنود خواهند شد و این عمل گوگل را تحسین خواهند کرد.

بسیار متشکر خواهیم شد اگر به این آدرس ارجاع داده شود: (آدرس صفحه چهارشنبه سوری در ویکیپیا)


توجه: متن فارسی را نفرستید!!!

متن بالا را میتوانید برای این آدرس ها بفرستید: press@google.com  با help@google.com در قسمت موضوع(Subject) بنویسید Logo For Persian Celebration

گفتیم که این آسان ترین راه است.راه های دیگر میتواند ایجاد یا شرکت در Petition های آنلاین است(احتمالا تا حالا ایجاد شده اند).گروه های فیسبوکی هم گزینه مناسبی است.

نظرات 2 + ارسال نظر
سینا چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:04 ب.ظ http://www.infotech-era.com

مرسی بابت لینک کردنت لطفا مارو بنام :
" پورتال تخصصی مهندسی it پیام نور آستانه " لینک کنید

مرسی

خواهش میکنم.انجام شد

حامدرضایی پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:50 ق.ظ

سلام.من که فرستادم!امیدوارم شما هم بفرستین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد