وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

اعتراض!!!

اسلام 

با توجه به اینکه خیلی از دوستان برای اعتراض به نمره درس برنامه نویسی پیشرفته مراجعه کردند لطفا اون دسته از دوستانی که به نمرشون اعتراض دارند فردا به دانشگاه بیان و فرم امضاء رو پر کنند 

فردا ساعت ۱۰ دانشگاه باغ نی

نظرات 2 + ارسال نظر
اخمو شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:36 ب.ظ

سلام
این فرم اعتراض دسته کیه؟ما فردا در به در نشیم
-----------------------------
این خانوم فتاحیم خودشو مسخره کرده؟
من گیره 1 نمرم که نمیده

دوست من دست من بود من فردا هم هستم

ای تی یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:44 ب.ظ

بابا یه کم روشن فکر باشین . جمع کردن امضا واسه نمره !!
هر کی درس نخونه نمره نمیگیره دیگه چرا کلاس کار این وبلاگ مفید و با این پست ها میارین پایین

دوست عزیز این درخواست خود دوستان و همکلاسیهای شماست ما هم به دیده منت قبول کردیم به نظرتون کار اشتباهیه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد