وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

پل Millau (بلندترین پل دنیا)

پل Millau روی رودخانه Tarn در کوه های Massif Central در کشور فرانسه ساخته شده و بیش از


300 متر ارتفاع دارد که حتی از برج ایفل هم بلندتر می باشد.همون طور که در عکس هم میبینید

این پل از بالای ابرها عبور میکنه و واقعا خیلی جالب و رویائیه!! 


 تصاویر را در ادامه ی مطلب میتوانید مشاهده کنید

  




 

 

 

 

 

////////////

//////////////


///////////

//////////

/////////////

///////////

///////////

///////////

///////////

//////////

نظرات 5 + ارسال نظر
حامد رضایی پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:07 ب.ظ

سلام.ممنون مطلب جالبی بود.من که به شخصه لذت بردم.هنر مهندسها همیشه مثال زدنیه!

؟ شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:09 ب.ظ

خیلی جالب ود مرسی

مشروط !! شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:11 ب.ظ

من فیلم مستند ساخت این پل رو دارم
واقعا یک شاهکار مهندسیه
وقتی به تفاوت این پل و پل هایی که در شهر ما ساخته شده فکر می کنم از زندگی نا امید میشم

ری را - it دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:44 ق.ظ

من آرزومه که این پل رو از نزدیک ببینم
یعنی میشه

ان شا الله یک سفر میرین خارج

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:50 ق.ظ

عین پل های ماست!!!جالب بود مرسی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد