وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وصیت نامه صدام

بنا دارم در پست های مختلف بخشی از وصیت نامه صدام رو منتشر ولی از قسمت آخر به اول. وصیت نامه مردی که همه چیز رو سر و ته می دید باید هم سر و ته منتشر بشه!

 

 

منبع : خم پاره

وصیت نامه انا بعد از موتی

السلام علی هر انسان الذی قرا (می خواند) وصیت نامه انا بعد از موتی. انا صدام ، من العراق. لا لازم به توضیح که انا بودم فی الطفولیت تحت نظر لا پدری، که هو کتکنی (کتک می زد مرا) هر یوم ، من الصباح الی الشام. (وضعه الله باالارض الگرم).

فی یوم من الایام ، انا نشستم و فکر کردم که هان ! هر کس زور و قدرت زیاد تر ، هو می تواند قال الزور به کل الناس . خب لماذا (برای چه) انا نداشته باشم قدرت الزیاد تا بتوانم حکم؟(حکم کنم).پس باید زَوَرَ (زور گفت )تا بتوان حَکَمَ (حکم رانی کرد).

الملکُ یبقی مع الظلم و هم یبقی مع الکفر.

این شد که انا شدم صدام، حاکم العراق ، بالقبول اکثر المردم . لا شکک( شک نکنید) که کل الماجرا حقیقته. ایف (اگر=if) شما شکَکَ لا ایراد ، امتحَنَ (امتحان کنید) . جلسَ و فَکَرَ ، ثم خواهید دید که ...

نعم ، البته ایف انت می خواهید کل الناس قبولکم (قبولتان داشته باشند) ، لازم لا موجود مخالف فی مملکتکم{ لازم است تا مخالفی در مملکت نگذارید} لهذا انا دستور دادم قَتَلَ کل المخالف و فی بعض الاوقات سوخته شد ، تر و لا تر با هم . لا ایراد ، این کارها لازم .انا جلسَ فی قلب کل الناس . کل المردم بَوَسَ (بوس می کردند ) عکس انا را فی کل الاحوال.

و اما فی القضیه الجنگ الایران علیه عراق :

فی الدادگاه لا موجود الوقت الکافی تا بررسی شود هذا الموضوع. اما انا فی هذا اللحظات الاخر العمری بگویم که آن جنگ لا تقصیر ما . نعم . چرا؟ هان ، چون آن جنگ کان تقصیر الایران ، هل انتم قانع شدید؟ ...الحمدلله.

فی الاخر بگویم که انتم دارنی(دار می زنید مرا) ، لا گناه{بی گناه}. و لکن الموجود فی التاریخ افراد زیادی که آن ها نیز مثل انا، دار شدند لا گناه. لا ایراد. الدنیای دیگری هم هست موجود و انا سر پل صراط می گیرم جلوی شما را.

واحد نصیحت از انا به شما: لا فراموش که تناوَلَ الثانی المرتبه وعده ماهی فی الهفته و ثالث لیوان الشیر و لا غیر . والخداحافظ علی هر انسان اللذی قراَ (خواند) وصیت نامه انا بعد از موتی. آخ گردنی.(آخ گردنم)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد