وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

کرمانشاه IT یکساله شد!

کرمانشاه IT امروز یکساله شد.به مناسبت تولد یکسالگیه وبلاگ,برای وبلاگ دامنه ی Com. خریدیم تا دستیابی شما به وبلاگ آسانتر بشه.از این به بعد میتونید فقط با وارد کردن آدرس زیر به وبلاگ وارد بشید. :  

www.kermanshahIT.com  

از نویسنده های خوب وبلاگ: 

از خانم علیخانی که مدت زیادیه که با ما هستن هرچند که الان کمتر حضور ایشان را در وبلاگ می بینیم اما نشانه های تلاش و زحمت ایشان در وبلاگ هست.

از آقای اسامه قادری به خاطر کمک هایی که در ساخت بنر و ویرایش قالب انجام دادند. 

از آقای علی قایدی که با طبع لطیفشون فضای وبلاگ رو گرمتر کردند. 

از خانم اکرم افخمی به خاطر اخبار دست اول! از دانشگاه و پروژه ها و.... 

از آقای مهران شهرآیینی  که هرچند کیلومترها از ما فاصله دارند اما حضور خودشون رو از ما دریغ نکردند. 

از آقای محمد امیری به خاطر مطالب پرمخاطبشون 

از خانم مژده اسماعیلی به خاطر پاسخ گرمشون به دعوت عمومی برای نویسندگی 

از خاطره خاکریز به خاطر شروع فعالانه و متفاوتشون

از آقای علی رجبیان نویسنده ی سابق وبلاگ

و در آخر از امیر به خاطر ترجمه ی مطالب علمی

صمیمانه تشکر میکنم و برای همه آرزوی موفقیت دارم. 

و در آخر از همه ی شما خواننده های خوب وبلاگ به خاطر حضور فعال و نظرات و حمایت هاتون کمال تشکر رو دارم. 

کرمانشاه IT تولدت مبارک

نظرات 31 + ارسال نظر
مرادی جمعه 2 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:16 ب.ظ

تبریک می گم
امیدوارم هر روز موفق تر از دیروز باشید
واقعا کارت درسته

محمد امیری جمعه 2 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:00 ب.ظ

سلام.به همه بچه های رشته کامپیوتر تبریک میگم .اینو مدیون زحمات شما هستیم(پگاه خانوم) امیدوارم بچه ها قدر این همه زحمت رو بدونن و از مطالب این سایت نهایت استفاده رو داشته باشن.
مرسی

سلام.ممنون.
البته منظورت بچه های IT هست دیگه...

خسروی جمعه 2 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:41 ب.ظ

من هم میگم کرمانشاه it تولدت مبارک و زیر سایه‌ی نویسندگان خوبت پر بار رشد کنی و فراگیر شوی.

معصومه جمعه 2 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:25 ب.ظ

سلام پگاه جان .
امیدوارم موفق باشید.
تولدت مبارکkermanshah it.

سلام.
منم به همه شما تولد کرمانشاه it رو تبریک میگم.
سایت عالیی دارید.

حامدرضایی شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:05 ب.ظ

سلام.من هم این یکساله شدن رو به همه ی شما دوستان عزیز صمیمانه تبریک میگم و آرزوی پیروزی براتون دارم.
موفق باشین

زهرا شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:15 ب.ظ http://pnu-it-chbkh.blogfa.com

سلام. وبلاگ خیلی خوبی دارین. منم کارم رو تازه شروع کردم.خوشحال می شم بهم سر بزنین. راستی نظرتون در مورد تبادل لینک چیه؟
شاد باشید.
یا علی

سلام ممنون از شما.لینک شدید

افخمی شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:05 ب.ظ

تتتتتتتتتووووولللددتتت مممممبببباااارررکککککک
مبارک یبارم تولدت مبارک
پگاه جونم واقعا برات آرزوی موفقیت میکنم و ایشالا شاهد موفقیت های هر چه بیشترت باشم گلم
چون این وبلاگ وجود خودشو مدیون تو میدونه

زهرا شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:24 ب.ظ http://pnu-it-chbkh.blogfa.com

سلام. از لطفتون ممنونم. من هم شما رو لینک کردم.باز هم منتظرتون هستم. موفق باشین. فعلا یا علی

سعید محتشم شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:36 ب.ظ

مبارک باشه هم دامین جدید هم یکسالگیتون.
ایشا... حالا حالا ها باشین!

مهدی هواسی پور-استادفناوری اطلاعات یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:26 ق.ظ http://www.adinehitgroup.com

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام ،به جهاتی که در وبلاگ نویسان چیزی شایع شده و تخصص نیز فراهم شده و از لحاظی پیشرفت به سوی سایت شا به سایتی عالی و درخور گروه ای تی کرمانشاه لازم دیدیم این پیشنهاد را به شما بدهیم که طراحی پورتال یا سایت بعنوان پایگاه اطلاع رسانی در نظر بگیرید البته بسته به نیاز شما می توانیم با هزینه نه چندان زیاد این کار رابرایتان پیاده سازی کنیم باشد آینده همه جونهای ایرونی نیز به نوعی به سوی فناوری مثبت اعمال گردد.

بااحترام مدیریت ارشد طراحان وب وگرافیک ومجری سامانه های فروشگاهی تحت وب کرمانشاه.
گروه فناوری آدینه.

سلام ممنونم از پیشنهاد خوب شما.راستش در زمینه ی ساخت سایت مشکلی نداریم اما به نظرم همین فرم وبلاگ برای استفاده ی در حال حاضر همکلاسی ها مناسبتره.
باز هم به وبلاگ ما سر بزنید.

بهنام یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:40 ق.ظ http://computerkangavar.blogsky.com

چون گلها سراپا نشاط و شوری تولدت مبارک
بهار امیدی همه سروری تولدت مبارک
گل من چشمه دلم از تو روشن
شکفتی زیباتر از گل به گلشن
نشستی چون لاله در باغ هستی
تویی تو بهانه هستی من
دور از هر بلای فزانی بمانی
با شور و نشاط جوانی بمانی
گل باشی که در جمع یاران نشینی
در عالم به جز روی شادی نبینی

امیدوارم همگی شما در زندگی و درس موفق باشید

فه فه یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:40 ق.ظ

می خوام اگه بشه باهتون توی ارتقاء و پیشرفت این وبلاگ کمک کنم

سلام لطفا مشخصات و نام کامل و ایمیل معتبر برام بزارید.بعد از گفتگو اگر به نتیجه رسیدیم همکاری میکنیم.ممنونم

رضا it کرمانشاه یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:10 ب.ظ

من هم به نوبه خود از تمامی دوستان خصوصا؛ سرکار خانم مارالانی کمال تشکر وقدردانی را دارم امیدوارم همگی سلامت باشید

مینا شامحمودی یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:20 ب.ظ

سلام تولد وبلاگتون مبارک وبه خاط زحمات یکساله ومطالب مفیدتون ممنون پاینده باشید.

خاطره خاکریز یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:21 ب.ظ

سلام تولد یک همکاری و هماهنگی دانشجویی و زیبا به نام کرمانشاه آی تی تبریک و تهنیت باد

فه فه دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:24 ب.ظ

سلام دیروز بهتون pmدادم و ازتون درخواست همکاری کردم می خوام اگه بشه تو ی ارتقاء و پیشرفت این وبلاگ کمکتون کنم. اما نمی خوام اسم مشخصات بدم منم یکی از بچه های کلاستونم ترم سومی -می تونم تو کارهای خبر،فیلم ،عکس، چاپ و تکثیر و خدمات تبلیغاتی ،صفحه آرایی و طراحی های گرافیکی،پارچه نویسی و چاپ افست و تکثیر در خدمتتون هستم و می تونین روم حساب کنین (فه فه)

سلام.
حرف من عوض نشده،شما باید مشخصات کامل رو برای من بفرستید.بقیه نویسندگان وبلاگ هم همین کار رو کرده اند،حتی اونهایی که با نام مستعار فعالیت میکنند.
چون مسئولیت مطالب و مشکلات حاصل از اونها به عهده ی ماست.

fafa سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:02 ق.ظ

باشه مطالبمو از طریق نظر دهید واستون ارسال می کنم فقط با اسم فه فه درج کنید.فکر نکنم که اینجور دیگه مشکلی پیش بیاد ؟

دوست گرامی نویسندگی وبلاگ اینطور که شما میخوای نمیشه.شما مشخصات خودت رو اعلام کن و دعوتنامه بگیر.بعدش میتونی پنل نویسندگی خودت رو توی بلاگ اسکای داشته باشی.اینجوری هم تو راحت تری هم ما.

اسامه قادری سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:29 ق.ظ http://www.hesabdar.tk

سلام ببخشید دیر تبریک میگم مسافرت بودم الان رسیدم منم به نوبه ی خودم تولد یک سالگی سایت مونو تبریک میگم قبلا وبلاگ بودیم ولی الان با این دامنه داریم به سایت نزدیک میشیم من از همین جا به همه میگم که ما تا سال آینده این وقت کرمانشاه IT رو به یکی از پربازدیدترین سایت های کشور تبدیل می کنیم ، پس دوستای گلم خودتونو آماده کنین واسه یه انقلاب در عرصه فناوری اطلاعات....

سحر سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:53 ب.ظ

سلام.kermanshahit تولدت مبارک.
امیدوارم همه موفق و سربلند باشید.

خواهش میکنم وظیفمو انجام دادم پگاه جان.

ie-sa سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:52 ب.ظ http://ie-sa.blogfa.com

با توجه به اجباری شدن دوره icdl1,2انجمن صنایع برگذار میکند
برگذاری دوره در2قسط25هزارتومانیدر بهترین آموزشگاه های استان و ارایه مدرک بین المللی
برای ثبت نام به www.ie-sa.blogfa.comمراجعه فرمایید

امیر: فکر نمیکردم دوستان انجمن صنایع هم بیان تو کار اسپم دادن!
به هر حال موفق باشید.
(به خاطر دوستیمون با انجمن صنایع نظر تایید شد وگرنه اسپم رو تایید نمیکنم)

z_ریاضی چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:35 ق.ظ

سلام ،تولد سایت رو بهتون تبریک میگم.
سایت خوبی دارین.از همه شما مخصوصا پگاه جونم ممنونم.خیلی وقتا از سایتتون استفاده کردم.

پرهوده چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:33 ق.ظ

سلام پگاه جان خسته نباشی.امیدوارم همیشه موفق باشی.
kermanshahIT تولدت مبارک

بد اخلاق چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:36 ق.ظ

تبریک

مهران چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:27 ب.ظ

همچین گفتی کیلومترها هر کی ندونه فکر میکنه تو یک کشور دیگه هستم

امیر:انشاالله اونجا هم میری! ولی به هر حال خب کیلومترها دوری،مگه نیستی؟!

زهرا پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:45 ب.ظ

سلام
گرچه یخورده دیره اما
تبریک میگم
همیشه برقرار باشید

مشروط !! جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:28 ب.ظ

تبریک دیر هنگام مرا هم بپذیرید
تولدت مبارک kermanshahit
به امید روزی که یک forum هم برای kermanshahit راه بندازید

باتمانی جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:55 ب.ظ

سلام با عرض شرمندگی که دیر تبریک گفتم من مدتی هست که به خاطر مشغله نتونستم به وبلاگ سر بزنم و امیدوارم دوستان به بزرگواری خودشون ببخشند امیدوارم این وبلاگ ۱۰۰۰ ساله بشه

ملی شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:49 ب.ظ http://MELLINET.BLOGFA.COM

سلام، منم به نوبه ی خودم یکسالگی KERMANSHAHIT رو تبریک میگم.امیدوارم همتون توی کارتون و درستون موفق باشین.

مژده دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:29 ب.ظ

سلام.منم تولد ۱ سالگی kermanshahIT رو تبریک میگم.به امید موفقیت هرچه بیشتر برای همه ی دوستان عزیز

دوست شما سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:01 ب.ظ http://www.dfdfdf.blogfa.com

به دلایل نامعلوم امیدوارم این نوزاد ناقص الخلقه هر چه زودتر سقط بشه
در ضمن یه کم انتقاد پذیر باشین

امیدوارم هر چه زوتر شر شما هم کم بشه!
امید شما هم ناامید میشه تا من هستم!
انتقاد پذیر باش!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد