وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

راههای جدید تقلب

چیزی به شروع امتحانات نمونده و همه دارن خوب درس می خونن

متن زیر در موردراههای جدید تقلب می باشد

توجه :این پست صرفا برای زنگ تفریح دوستان بوده و عواقب هر گونه سوء استفاده از مطالب بر عهده خواننده می باشد.

اما بحث پر طرفدار تقلب :

گویند: «تقلب مفهومی‌است بس اساسی» به طوری که شاعر میگوید:

تقلب توانگر کند مرد را / تو خر کن دبیر خردمند را(شوخی با اساتید)
تاریخچه‌ی تقلب از جایی شروع میشود که حسن کچل برای نخستین بار تن لش را تکان دادو به مکتب رفت. از بد ماجرا همان روز امتحان ماهیانه‌ی کودکان فلک بخت مکتب بود. لیک حسن از روی گشادی، چشمان چپش را بر روی ورقه‌ی همزاد انداخت تا نکتی بس ارزشمند از ورقه‌ی فوق الذکر، دشت کند.

این بود که اولین تقلب تاریخ بشری زده شد. البته این تقلب با روش‌های فوق العاده ابتدایی (البته در مقابل ترفند‌های کنونی) صورت گرفت. بدین ترتیب که حسن با کلی زور زدن تن را تکان داد و خود را به بالای ورقه‌ی همزاد رسانید و خیلی راحت مطالب را دو در فرمود.زان پس تقلب دوران طلایی خود را آغاز کرد. بدین ترتیب که گسترش یافت و مصادیقی متفاوت پیدا کرد. از جمله تقلب‌های رایج تقلبات سر امتحان،

دو در کردن غذا از سلف، تقلب در اتو زدن، تقلب در شماره دادن، تقلب در مخ زنی، تقلب در بازی (که از آن به جر زنی تعبیر میشود) را می‌شود نام برد.

می دونم که شما اصلا و ابدا از تقلب خوشتون نمیاد و دوست ندارید این روشها رو یاد بگیرید!!!پس تا همینحا برای شما کافیه!!!!!!!

البته دانشجویانی (دانش آموزان) که درس نخوندن و فکرای منفی الان توی ذهنشون داره فوران می کنه می تونن برن ادامه مطلب رو بخونن !! شاید ... 

حال روش هایی از تقلب در امتحانات را به نظرتان می‌رسانیم:روش های نوشتاری:
1-
نوشتن روی کف پا، پس کله، پشت گوش و...
2-
نوشتن روی میز، پشت نیمکت، زیر نیمکت، پشت مانتوی دختر جلویی و...
3-
نوشتن روی دستمال دماغی، پاکت نامه و...
4-
نوشتن و لوله کردن تقلب و جاسازی آن در داخل جیبهای شلوار و مانتو و... 

روش های با کلاسی:
1-
استفاده از ماشین حسابهای مهندسی
2-
استفاده از آیینه، موچین، لوازم آرایش، فیلم، عکس
روش های عملی:
1-
خر نمودن یک فقره بچه خرخون
2-
خم کردن سر به روی ورقه‌ی طرف به صورت تابلو 

.3- روش شیمیایی: بدین معنی که مراقب را با انواع و اقسام مواد شیمیایی از هستی ساقط کنید و بعد با خیال راحت دست به کار شوید.

توجه:اگر در این امر تبهر کافی ندارید اصلا سمت این کار نروید که عواقبی جزضایع شدن، اخراج شدن , تابلو شدن ,مشروط شدن و . . .  ندارد!!!

امیدوارم اصلا به فکر تقلب و...نباشید و بتونید خودتون از عهده امتحانات بر بیاین

براتون آرزوی موفقیت می کنم.


نظرات 6 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:56 ب.ظ

هین روزا بازار تقلب حسابی گرمه کهفیه بری سر یه کلاس که امتحان میان ترم داره.............

پس معلومه که شما از اونایی هستین که تمام مطلب تقلب رو خوندید!!
به عنوان یه برادر تقلب اصلا کار خوبی نیست!!
چشمه باید از خودش آب داشته باشه!

مریم جمعه 4 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:54 ب.ظ

منم می دونم تقلب خوب نیست اما چیزهایی که گفتم واقعا هست
در ضمن من اصلا اهل تقلب نیستم از توصیه ی شما هم ممنون

سحر چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:16 ب.ظ http://faraaz.mihanblog.com

مطلب خیلی جالبی بود خصوصا بخش حسن کچلش

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:53 ب.ظ

khali bi marefati ba tamame vojood neshaste boodam rahe taghalob yad begiram
chizi nagofte boodi ooniam ke gofte boodi bara hamoon dorane hasan kachl bood

سلام دوست عزیز.
1-اول متن نوشتم برای زنگ تفریح دوستان
2-شما تمام مطلب رو نخوندی اگر بری ادامه مطلب بقیه مطالب رو هم می تونی مطالعه کنی و استفاده کنی
3- در کل من مخالف تقلب هستم و هیچ وقت این گزینه رو پیشنهاد نمی کنم
مو فق باشی نه در تقلب کردن بلکه در زندگی و همین طور دوران تحصیل

رضا شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:05 ق.ظ

سلام دوست من جالب بود در حالی که من این مطلب رو تو چهار سایت دیگه بدون کم و کثر دیده بودم

سلام دوست عزیز.من هیچ گونه ادعایی در مورد اینکه این مطالب تألیف خودم هست نداشته و ندارم.
این مطلب رو خوندم برام جالب بود گفتم اینجا بذارم برای دانشجوها و سایر افراد بازدیدکننده بخونن.
باز هم از اینکه نظر خودتون رو گفتید ممنون

امیر آی تی سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:30 ب.ظ http://amirmahit.blogfa.com

از خر شیطان پایین بیایید
در تمام طول عمرم یک بار تقلب کردم
آن هم نیتش رو نداشتم ، برای یکی ورقه می نوشتم
آنقدر آوردنم بردنم آخرش 0.25 شد نمره فیزیک یک
خلاصه تهدیدهایی که می کنند عملیه

سلام .
جای من بودین چی کار می کردین؟
پیش دانشگاهی یه بار منو متهم کردن یکی دیگه رو به جای خودم فرستادم سر جلسه در حالیکه خودم رفته بودم روحم از ماجرا خبر نداشت. ولی واقعا دو نفر به نام من ورقه تحویل داده بودند یکی خودم اون یکی رو الان هم برام معماست که بدونم کی بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد