وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

دانلود قسمت دوم جزوه ی آمار و احتمال مهندسی استاد رستمیان

در پست قبلی جزوه ی آمار و احتمال مهندسی استاد رستمیان از فصل ۱ تا فصل ۵ آماده ی دانلود بود. 

جلسه ی قبل استاد کتاب رو تموم کردند و میتونید بقیه فصل ها رو هم دانلود کنید. 

  فصل ۶                 فصل ۷                 فصل ۸ 

  

پسورد فایل ها  : kermanshahit

نظرات 4 + ارسال نظر
بروجردی پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:44 ب.ظ http://pnuna.ir

سلام اگر برنامه امتحانات رو دارید لطفا رو سایت بزارید من یکی از سایتpnuna.ir گرفتم ولی اطمینانی نبود با تشکر

سلام آقای امیری زحمتش رو کشیدن.

حامد رضایی شنبه 28 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:49 ق.ظ

سلام.دست شما درد نکنه خانم مارالانی.دست شما درد نکنه.

سلام دست شما درد نکنه که خواننده ی با معرفتی هستی

فناوری اطلاعات شنبه 28 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:55 ب.ظ

از زحمتی که کشیدید متشکرم جزوه خیلی خوبی بود به درد من که خیلی خورده اگه جزوه های دیگری هم بزارین که خیلی عالی میشه

زحمت جزوه رو که استاد کشیدن من فقط اسکن کردم تا همه استفاده کنند.
جزوه های دیگه هم واقعا نمی رسم امتحانات نزدیکه...اما اگه وقت کردم باشه.ممنون از حضورتون

مریم دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:48 ب.ظ

سلام
پسورد فایل ها : kermanshahit

یعنی چی؟ اگه میشه فایل pdf رو بزارین که منم این جزو رو دانلود کنم اخه اینجوری اجرا نمیشه

سلام نه نمیشه pdf بزارم چون حجمش خیلی بالا میشه و اصلا نمیتونید دانلود کنید.راهش فقط اینه نرم افزار winrar رو نصب کنید.
خیلی راحته کافیه از اینترنت دانلودش کنی و نصب کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد