وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

کیفیت ابزار ارتباطی نظیر موبایل و اینترنت بسیار پایین است

مخبر کمیسیون اقصادی پارلمان: کیفیت سیم‌کارت‌های اپراتور دوم به مراتب بدتر از کیفیت همراه اول است، اما با توزیع این سیم‌کارت‌ها در بازار، عطش مردم برای دریافت سیم‌کارت کم و رقابت آغاز شد.

مخبر کمیسیون اقصادی مجلس شورای اسلامی گفت: کیفیت بسیار پایین ابزار ارتباطی نظیر تلفن همراه و اینترنت که اغلب مردم با آن درگیر هستند به شدت قابل لمس است.
به گزارش موبنا محمدرضا خباز با اشاره، به قطعی‌های مکرر تلفن همراه اشاره گفت: این اختلالات بیانگر این موضوع بوده که در زمینه کیفیت تلفن همراه آنطور که باید کار نشده است.
وی خاطر نشان کرد: تا زمانی که بخش خصوصی فعالیت خودرا درحوزه مخابراتی کشور آغاز نکند،این مشکلات همچنان باقی است.
این نماینده مجلس با تاکید بر اقتصاد رقابتی گفت: رقابت موجب رشد و ترقی است و در مورد تلفن همراه نیز اگر اپراتور دوم وارد عرصه نمی شد، همچنان سیمکارت با قیمت دو میلیون تومان به فروش می رفت.
خباز افزود: کیفیت سیم‌کارت‌های اپراتور دوم به مراتب بدتر از کیفیت همراه اول است، اما با توزیع این سیم‌کارت‌ها در بازار، عطش مردم برای دریافت سیم‌کارت کم و رقابت آغاز شد.
وی پیشنهاد می‌کند در برنامه پنجم توسعه به جای توجه به مسائل کمی و اعداد و ارقام، مسائل کیفی این بخش مورد بررسی قرار گیرد چرا که در سه حوزه تلفن همراه ، ثابت و اینترنت از لحاظ کمیت به حدنصابی رسیده‌ایم که بتوانیم اکثریت قریب به اتفاق جامعه را پاسخگو باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد