وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

ایستگاه !!

سلام دوستان خوبم یه مدتی نبودم من کلا ADSL ممنوع شدم با این اختلاف که من از طرف خانواده ممنوع شدم به خاطر درسام از این پس من با دایل آپ میام ! 

 

و اما خبر دیگه در مورد سرویس دانشگاه پیام نور ، یه ایستگاه توی ترمینال شماره 1 به دانشگاه پیام نور اختصاص پیدا کرده و این سرویس با تخفیف 50% دانشجویی واسه رفتن به دانشگاه 100 تومان میگیره ، اما مسیر های دیگه کرمانشاه 50 تومانه ، حالا این 50 تومان اضافه نمیدونم تخفیفه یا ..........؟ من تا اونجایی که بدونم اکثرا سرویس های دانشجویی مجانی هستن اما مال پیام نور 100 تومانی ........... دیگه خودتون قضاوت کنین!!!!! فعلا خدانگهدارتون............

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:46 ب.ظ

بازگشتتو بهت تبریک میگم عزیزم.اگه وقتتو تنظیم کنی میتونی هم به درست برسی هم به کارای مربوط به وبلاگ اون وقت دیگه ممنوع ADSLنمیشی.

مهران جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:02 ب.ظ http://mech-tech.blogsky.com

از بس کامپیوتر بازی میکنی ممنوع الاینترنت میکننت دیگه!!
بچه خب یک کم درس هم بخون که تابلو بازی نشه

[ بدون نام ] جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:38 ب.ظ

سلام
مشکل ما اینه که پشت تصمیمات دانشگامون هیچ منطقی وجود نداره
واقعا باعث تاسف که واسه رفتن به *دانشگاه*باید از جایی رد شیم که بهت پیشنهاد خرید قرص ترامادول میدن.

افخمی شنبه 9 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:28 ب.ظ

عزیزم شما ندیدی دیوار های محوطه هنوز نیمه کارن خب اون ۵۰ تومان هم به خاطر این مسائل هاست دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد