وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

کجایند مردان پر ادعا؟!

من یه دو سه روز نبودم خوب واسه خودتون حال کردین ها! یکی نگفت چرا مطلب نمیدی,چرا لینکا جدید نمیشه...

حالا که شما حال منو نمیپرسین خودم میگم! بعد از اختلافاتی که با سرویس دهنده ی بی کیفیت و واقعا سطح پایین حسابگر پیدا کردم ADSL ام رو دیگه شارژ نکردم و از یه سرویس دهنده ی دیگه خدمات گرفتم که به دلیل برخورد با 5شنبه و جمعه چند روز طول میکشه وصل بشه,الان هم با Dial-Up در خدمتتون هستم و برای آرامش اعصاب هم دم کرده ی بابونه توصیه میشه!!!


جدای از این حرفا دلیل اصلی نوشتن این پست اطلاع رسانی بود....نه در مورد من,در مورد انجمن!

آهای کسانی که خوب بلدین شایعه درست کنین و غر بزنین و انتظار داشته باشین,انجمن یه سری فعالیت ها رو شروع کرده.

برای اطلاعات بیشتر به وبلاگ انجمن علمی فناوری اطلاعات پیام نور کرمانشاه مراجعه کنید.


(تیتر مطلب برای بازی با اعصاب اون آقا/خانم که با اسم (دوست شما) نظر میزاره انتخاب شده)

نظرات 2 + ارسال نظر
دوست شما2 جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:00 ق.ظ

بابا ای حرکت کننده روی اعصاب
اول لینک رو درست بذار بعدا روی اعصاب بعضیا حرکت کن

خواب و دایال‌آپ و بلاگ اسکای دست به دست هم دادن تا لینک اینجوری بشه!
مرسی از تذکرت.(یعنی تذکر تو! حواست باشه با تذکرة اشتباه نشه!!)

مریم جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:42 ب.ظ

من فکر میکردم مشکل از سرور منه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد