وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

خبر دارم خبر

دوباره سلام.من این خبر رو برداشتم که از خود اعضای تیم بپرسم بعد دوباره بنویسم . 

از همه بچه ها ممنونم که به خبرها توجه نشون میدین.

نظرات 14 + ارسال نظر
سحر شنبه 18 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:09 ب.ظ

امیدوارم که همه موفق باشین. ممنون از نظرات مثبت شما دوستان عزیز

آها راستی همین روبات مسیر یاب ساختن فعلا باعث افتخار ما و دانشگاه ما شده.پس لطفا انقدر زحمت بچه ها رو بی ارزش نکنین.البته با همه نیستم ها سو ء تفاهم نشه.

[ بدون نام ] شنبه 18 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:13 ب.ظ

۱ چیز دیگه
بچه های دانشگاه آزاد هم هفتم شدن.
از اینکه تیم ما رشته فیزیک هستن یا نه خبر ندارم.

به تیم دانشگاه آزاد هم تبریک میگم.امیدوارم موفق باشن

افخمی شنبه 18 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:12 ب.ظ

این خیلی عالیه به همهشون تبریک میگم من که اصلا توقع نداشتم

فکر میکنم که از این به بعد باید داشته باشیم آفرین به همشون

افخمی شنبه 18 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:21 ب.ظ

سلام
یه سری کلاس فناوری اطلاعات یکی از آموزشگاه ها میخوان برگذار کنن که کاملا مجانی هست دوستان اگه میخوان ثبت نام کنن میتونن به من بگن یا آمادگی خودشونو برای ورود به این کلاسا تو نظرات یا چت باکس وبلاگ این وبلاگ خوب بگن (البته با اجازه از مدیر خوب این وبلاگ پگاه خانوم گل)
البته قابل توجه دوستان لیست سری کلاسا در دست خانم شاهرخی هستش که قراره به استاد جمشیدی نشون بدن که کدوم کلاس به درد ما میخوره
امیدوارم که همگی دوستان تشریف بیارن
توضیحات بیشتر خواستید میتونید بگید
تا آخر هفته فرصت داریما !!!!

پگاه:سلام,ممنون از لطف شما دوست عزیز,
خانم علیخانی هم میخواست این خبر رو اعلام کنه اما من اجازه ی این کار رو ندادم.
این کار مسئولیت بالایی میطلبه و با توجه به روحیه ی خیلی از همکلاسی های ما که همیشه طلبکار هستند من مایل نیستم این فعالیت ها با نام این وبلاگ معرفی بشه.
ما هیچگونه ارتباطی با این آموزشگاه نداریم و در صورت بوجود آمدن مشکل ما هیچ مسئولیتی نداریم.این مطلب رو حتما ذکر کنید.
اما ممنون از اطلاع رسانی شما

پگاه شنبه 18 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:37 ب.ظ

به امید موفقیت های بیشتر.
سحر جان خودت رو ناراحت نکن.بعضی افراد خودشون هیچ کاری انجام نمیدن و به همین دلیل همیشه سعی در بی ارزش جلوه دادن کارهای دیگران میکنن.نمونه هاش رو دیگه خودت میدونی...

[ بدون نام ] شنبه 18 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:30 ب.ظ

مطمئن هستین رایگانه؟خیلی عجیبه!اینجا به هرکی میگی سلام میگه پول بده

پگاه:بله این کلاس ها رایگانه گویا کار فنی و حرفه ایی هست اما من خودم اطلاعات دقیقی ندارم.

[ بدون نام ] یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:29 ق.ظ

ببخشید اگه می شه سر کلاس اعلام کنید چون من اصلا شما رو نمی شناسم آخه چه جوری بگم منم میخوام باشم.

پگاه:شما میتونی حداقل اسمت رو اینجا بنویسی .
من نمیدونم چرا مشخصات رو کامل نمی نویسید.اما من به خانم افخمی خبر میدم که جور دیگه ایی بشه با ایشون تماس بگیرید.
یک ساعت یا کلاسی رو مشخص کنند تا هرکس خواست مراجعه کنه و اطلاعات لازم رو بگیره

[ بدون نام ] یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:59 ب.ظ

سلام
ممنون از وبلاگ خوبتون

سحر: سلام.ممنون شما لطف دارین.موفق باشین

افخمی یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:15 ب.ظ

سلام به همه دوستان
من روز دوشنبه دانشگاه هستم
میتونید بیاید خودتونو معرفی کنید ایمیل من
www.afkhami_aa@yahoo.com
یا از این طریق میتونید خودتونو معرفی کنید ما هنوز استاد جمشیدی رو ندیدیم که ظاهرا طبق برنامه ها فردا کلاس دارن
من دوباره خبری بشه میگم
من همینجا اعلام میکنم که این کلاسا و تشکیلش به وبلاگ هیچ ربطی نداره فقط تنها را اطلاع دادن به دوستان این بود...
از خانم مارالانی عزیز هم تشکر میکنم که این خبر رو تایید کردن و اجازه دادن که بچه ها خبر دار بشن
منتظر خبر بعدی باشید

بهنام سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:41 ب.ظ http://computerkangavar.blogsky.com

سلام
اطلاع رسانی توی وبلاگ شما خوب انجام میگیره.. ولی اگه ادرس جایی رو که خودتون اطلاعات رو گرفتین بدید بد نیست.. آخه من یکم گشتم ولی چیزی نبود ..نه که به شما اعتماد نداشته باشیم... ولی اگه این خبر رو توی یه سایت مهم ببینیم که دیگه واقعا افتخار می کنیم
درباره این کلاس های رایگان فنی حرفه ای هم اگه اطلاعاتی دارید لطفا ما رو هم بی خبر نذارید.
ممنون، امیدوارم هرکدوم از ما بتونیم افتخاری برای شهر خودمون باشیم

علیخانی: سلام.
من این خبر رو از دوستم گرفتم که برادرش تو تیم دانشگاه آزاد هستش.
چند بارم اتفاقا از درست بودنش ازش پرسیدم.حالا چه طوری بوده که اشتباه از اب در اومد.جوابی ندارم.من از همه بچه ها واقعا عذر میخوام که با عجله کردن خبر اشتباه رو منتشر کردم.

هم کلاسی سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:50 ب.ظ

سلام .خسته نباشید. در خصوص تیم روبوتیک دانشگاه باید عرض کنم که تیم دانشگاه در بین تمامی دانشگاهها مقام سوم رو کسب کردند. این در حالیه که تیم نه سر پرست (استاد راهنما) و نه مشوق دلسوزی داشت .ولی بچه های تیم با پشتکار و فعالیت چند ماهه خودشون به این موفقیت دست پیدا کردند.

امیر: بابا بالاخره سوم شدن یا پانزدهم یا یازدهم؟! یکی نیست از اعضای اون تیم که بیاد اینجا و صادقانه روشنگری کنه؟ با این وضع حمایت و اوضاع دانشگاه من انتظار داشتم آخر بشن,حالا که نشدن یکیشون بیاد بگه چندم شدن,اصلا به ما کمک کنه یه گزارش مختصر بزنیم از مسابقات...


سحر:ممنون که خبر درست رو گفتین.سپاسگزارم

علی عباسی چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:53 ب.ظ

جواب این مساله رو حتما در مجله صفر و یک به شما میدم امیر جون !!!!!!!
لزومی نره که دروغی در کار باشه اگه میخوای خبر رسانی کنی خودت پیگیری کن (خیلی بچه ای جونم)
فعللللللللللللللللللللللللللللللللللللللا
از اعضاء تیم روبوتیک مهندسی نرم افزار

پگاه:دوست عزیز کسی هم نگفت دروغی در کاره.امیر گفت که خبر درست رو اطلاع رسانی کنید.کسی هم نگفته آقای عباسی مسئولیت نقل خبر رو به عهده داشتن و کوتاهی کردن که می فرمایید خودت پیگیری کن.
واقعا لحن شما درست نیست.در شان وبلاگ ما هم نیست.لطفا تجدید نظر بفرمایید.

عباسی پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:31 ب.ظ

بابت لحن معذرت میخوام اما وقتی یه نفر مسئولیت اطلاع رسانی یه سایت رو بر عهده یگیره باید اطلاعات دقیق رو در اختیار بقیه بچه ها قرار بده نه بر اساس حرف و گفته دیگران مطالبی رو در سایت قرار بده .خانم مارالانی در ضمن منظور من از خودت پیگیری کن این نیست که"آقای عباسی خبر رو به اشتباه به شما داده "بلکه "اینه که امیر به راحتی میتونست قضیه رو از طریق امور پژوهشی پیگیری کنه نه برطبق گفته شفاهی بعضی دانشجوا مطلبی رو درج کنه.
با تشکر

پگاه:آقای محترم درج هیچ کدام از خبرهای مربوط با این موضوع با امیر نبود کمی دقت در بعضی موارد بد نیست.

strawberry جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:49 ب.ظ

من بعنوان یه دانشجوی آی تی به شما وتمام دوستانتون تبریک میگم.اما اینم میدونم که:ادب مرد به ز دولت اوست!
خیلی بچه ای اصلا جمله جالبی نبود!به هرحال براتون آرزوی موفقیت دارم

سلام دوست عزیز.ممنون.
اما یه سوء تفاهم بود که تموم شدبهتره که بیشتر از این بهش دامن نزنیم.متشکرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد