وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

انجمن IT + حکم های جدید در پیام نور + اظهارات وزیر علوم

3 تا مطلب دارم براتون.راستش دیروز اینترنتم قطع بود وگرنه مجبور نمیشدم هر سه تا رو با هم بزارم.


مطلب اول:

دبیر انجمن علمی فناوری اطلاعات (SCIT) گزارشی در مورد عملکرد انجمن در تابستان ارائه کرده است که دیدنش برای دوستان و اعضای انجمن خالی از لطف نیست.مطلب را در اینجا ببینید.


مطلب دوم:

به گزارش آموزش نیوز به نقل ازخبرگزاری مهردکتر محمد حسینی،وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرپرست دانشگاه پیام نور،در دو حکم مجزا سیدامرالله موسوی را به عنوان معاون طرح و توسعه و احمد علمشاهی را به عنوان سرپرست اداره کل حوزه ی ریاست دانشگاه پیام نور منصوب کرد. (لینک خبر)

مطالب مرتبط:

دکتر حسینی: رئیس پیام نور ، وزیر فرهنگ

قائم مقام دانشگاه پیام نورمنصوب شد


مطلب سوم:

در ادامه ی سلسله مطالبی که در مورد مقاله ی بحث برانگیز وزیر علوم و جوابیه ی مجید شهروی نوشتم،کامران دانشجو در این مورد توضیحات جدیدی داده است.

وی با اعلام اینکه وزیر علوم استاد راهنمای دانشجویی بوده که مقاله را نوشته است عنوان کرد که وی ازاستفاده آن دانشجو از مقاله ی دانشمندان کره ای خبر نداشته است.وی تأکید کرد: در هر حال مشخص است که موضوع تقلب در مقاله فارغ از اینکه به کامران دانشجو برگردد یا نه 70 درصد از مقاله دانشمند کره ای کپی برداری شده است اگرچه عنوان می شود که نتیجه به دست آمده از تحقیق و مقاله دانشجوی وزیر علوم با نتیجه مقاله کره ای متفاوت است.


نکته ی دیگر اینجاست که پس از پاسخ دانشجوی کامران دانشجو به ادعای نیچر، نشریه منتشر کننده مقاله علمی کامران دانشجو و مجید شهروی پس از مدتها انتشار این مقاله در نشریه فوق اعلام کرد که پذیرش این مقاله را در نشریه خود لغو کرده است.

آنتونی دویل سردبیر نشریه Engineering with Computers اسپرینگر که مقاله ای از کامران دانشجو وزیر علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران در آن انتشار یافته است ، اعلام کرد پذیرش این مطلب را لغو کرده و آن را بازگشت خواهد داد و در نسخه بعدی خود اصلاحیه ای برای تصحیح این اشتباه منتشر خواهد کرد. وی گفت: اسپرینگر با موضوع تقلب علمی به سختی برخورد می کند. 

مطلب کامل در آموزش نیوز

مطالب مرتبط:

کامران دانشجو-وزیر علوم

جوابیه ی مجید شهروی
نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 10 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:00 ب.ظ

خدا داره یواش یواش رو همشونو سیاه میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد