وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

آب

آب 

از خیال بی خیال ابرها خالی ست 

 

          چون کویری تشنه گر من دل ببندم 

 

                                                        سرزمینم مفت ومجانی 

 

                                                                                       تقدیم با عشق 

 

                                                                                                     اماراه عشق بازی 

این نیست بی انصاف .این اصراف بی ابی  است

چون خیال بی خیال ابرها  خالی است 

 

گر خیالت بی خیال از  آب 

 

              چون گیاهی تشنه . خشک و مغرور  

                              

                                     در بیابان ها اگر رویید.نه! 

                                                                     شاید ام محکوم به بی ابی است. 

 

 

 چون خیال بی خیال ابرها  خالی است  

 

هرکه امیدی برای نا امیدانی 

 

                          ـکوز ه ای از انتظارـ 

 

                                                بر خیال اب می سازد 

 

کوزه ی امید هاتان چند ؟

 

                  چشم شاعر هم چو نیمایی 

 

                                     با اشک ـ چشمه های سر زمینم ـ 

                                                                                 گه پر و خالی ست 

کوزه ی امید هاتان چند؟

 

اب اما. اب بی خیال از بی خیالی 

                                         کوزه ی امید هاتان چند؟  

 

                                                                         در خیال بی خیال ابر ها جاری ست.

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:58 ق.ظ

دست شما درد نکنه واقعا.به امید آزادی وطن.روحت شاد نیما

اره رو حش شاد . اما این شعر خودم بود. اخه من بعضی وقتها شعر می گم. اما هیچ وقت جرات نمی کنم اسم خودم رو شا عر بذارم. از کار ها م باز هم واستون می ذارم. راستی یاد رفت بگم من از بختیاری ها ی چهار محال هستم . اسم شما چیه؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:31 ق.ظ

بابا ای ول!خیلی قشنگ بود!حتما بذار!شرمنده نمیتونم اسممو اینجا بذارم!چون معمولا نظرات تندی میدم و ممکنه واسم دردسر ساز بشه.میتونم اسممو برات ایمیل کنم.آدرس میل رو بذار.مرسی

هرگز وجود حاضر غایب شنیده ای
من در میان جمع و دلم جای دیگراست

این شعر سعدی شاید باب حال شماست. من بهت می گم رفیق.اسم قشنگیه.راستی من فحش خورم خیلی خوبه رفیق شما هر چی می خوای به من بگو(نظرات تند) هر چه از دوست رسد نیکوست.

[ بدون نام ] جمعه 10 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:52 ق.ظ

من جواب دادما!تایید کنین!

راستش اینجا رسمه که هر نویسنده ای نظرات مطلب خودشو تایید میکنه،ولی نمیدونم چرا آقا علی این کارو نمیکنه!
به هر حال من تایید کردم به جاش!
ببخشید.

امیر

پگاه یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:58 ب.ظ http://kermanshahit.blogsky.com

خیلی زیبا و با معنی بود...
آفرین به شما

خواهش می کنم. تقدیم به تمامی هم وطن های عزیزم.

علی قایدی چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:24 ب.ظ

سلام. خانم مارالانی من هر چی تایید نظرات رو می زنم تایید نمی کنه. مقصر من نیستم. خیلی از این وبلاگ خوشم می اید .من خودم مدیر وبلاگ دانشجویان ایران زمین هستم. می دونید که. تمام بچه های کلاس رو هم دعوت به همکاری کردم ولی مثل این وبلاگ پویا و سر زنده نیست. نمی دونم شاید مشکل از اخلاق منه. ولی وقتی وارد وبلاگ شما می شم یه احساس متفاوتی بهم دس می ده. احساس می کنم این جا کسی مغرور نیست. یا دلش نمی خواهد کسی رو برنجونه. نمی دونم چرا دارم این اختلا ط ها رو واسه شما می کنم .می خواستم بگم تایید نمی شن اما حر ف به کجا کشیده شد. خیلی دوس دارم تو این وبلاگ بیشتر پست بذارم اما هنوز اینترنت دانشگاه مون درست راه نیفتاده. حرف هام رو با یه دو بیتی از خودم تموم می کنم. اگه دوس داشتید این نظر رو پاک کنید. دوس هم نداشتید تایید.

من از امروز و از فردا بریدم

من از دیروز از دنیا بریدم

تن سبز رفیقان سبز بادا

غریب و بی کس وتنها بریدم.

سلام ممنون از نظر شما.این وبلاگ هم مشکلات خودش رو داره و شما خیلی لطف دارید...
کاش افرادی هم که میان واقعا بدونن چه زحمتی کشیده میشه و اجباری هم نیست و چقدر آسون میتونن دل ما رو بشکنن...
ممنون از شعر زیباتون و ممنون از همکاری شما.
و اما در مورد تایید نظراتتون واقعا نمیدونم مشکل از کجاست اما پیگیری میکنم که راحتتر پاسخ بدید.

[ بدون نام ] چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:02 ب.ظ

آقا علی خیالت راحت باشه!همه سبزیم!سبز سبز!
دو بیتیت فوق العاده بود!ای باباطاهر

رفیق پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:45 ب.ظ

نظر لطف شماست که منو رفیق صدا میکنین.
نه بابا نفرما!نظر تند جای خودشو داره!!!
لازم شعر بذار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد