وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

سلام

سلام می کنم به تمام گردانندهای گل این وبلاگ .  گفتم به عنوان اولین پست خودم رو معرفی کنم.

 کو چیک همه علی هستم دانشجوی ترم۳زمین شناسی دانشگاه اصفهان. قربون همه برم. انشالله همکاری خوبی تو تمام زمینه ها داشته باشیم

نظرات 5 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:46 ب.ظ http://kermanshahit.blogsky.com

خوش اومدی علی جان.
منتظر مطالب خوبت هستیم.

چاکرتم امیر جون

افخمی دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:50 ب.ظ

سلام
ممنون که به بچه های آی تی افتخار دادید.امیدوارم شاهد مطالب عالی و زیبایی از شما باشیم

مخلص شما

آشنا رشته it دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:03 ب.ظ

سلام از حظور گرمت خوش حالیم

دم شما گرم

پگاه مارالانی سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:50 ق.ظ

سلام به جمع ما خوش اومدی
منتظر پستهای مفیدت هستیم

سلام ودرود
من نمی دونم بیشتر چه پست ها یی باس بذارم ااما گفتم هم پست تخصصی درمورد رشته ام بذارم تا این طوری شما هم به علم زمین شناسی اشنا شید و هم در زمینه های مورد علا قه ام مثل فیزیک

مرادی سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:56 ب.ظ

سلام

خوش اومدید آقای قایدی

قربون تو دوست گل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد