وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

موبایل و سرویس!

فناوری های جدید همواره برای رفع نیازهای انسان یا راحت تر کردن کارها به وجود می آیند.تلفن همراه به عنوان یک فناوری جدید در زمان خود پیشرفت قابل توجهی بود و راهی برای ارتباط آسان.با گذشت زمان قابلیت همراه بودن آن و اینکه در بیشتر مواقع در کنار اشخاص بود باعث شد هم انتظارات از این دستگاه بالا رود و هم راه برای ارتقای آن زیاد باشد.قابلیت های ارتباطی (اینترنت،SMS و ...) ، قابلیت های تفریحی (پخش موسیقی،بازی و...)و قابلیت های کاربردی (نرم افزارها،GPS و ...) از این موارد هستند.

به نیازهای انسان برگردیم! نمیدانم شما هم به این مورد برخورده اید یا نه،ولی در بعضی مواقع انسان در به در دنبال یک محل خاص میگردد! و این محل جایی نیست به جز....گلاب به روی تمامی مهندسین عزیز...سرویس بهداشتی!!

حال تصور کنید در خیابان این نیاز اساسی(!) گریبانگیر شما شود......شما ایرانی هستید و انتظاری نیست،ولی اگر ژاپنی بودید اوضاع در حالت بحرانی باقی نمیماند! یک شرکت ژاپنی نرم افزاری طراحی کرده است که محل نزدیک ترین سرویس بهداشتی را به کاربر نشان میدهد.

این نرم‌افزار حاوی صدها نقشه از سرویس‌های بهداشتی است که حتی اطلاعاتی مربوط به انواع سرویس‌های بهداشتی را به کاربر می‌دهد ، از جمله این‌که کدام یک مخصوص بانوان یا معلولان است یا کدام یک از این سرویس‌ها دارای مکانی برای عوض کردن پوشک بچه هستند.کاربران تلفن همراه می‌توانند این نرم‌افزار را به شکل رایگان از وب‌سایت این شرکت دانلود و در سراسر ژاپن از آن استفاده کنند.


پی نوشت: در نظر سنجی وبلاگ در مورد لینک های پیشنهادی حتما شرکت کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد