وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

گرامر و نمونه سوالات زبان تخصصی

 نمونه سوالات زبان تخصصی نیمسال اول 86-85 

نمونه سوالات زبان تخصصی نیمسال دوم 86-85 

 نمونه سوالات زبان تخصصی نیمسال اول ۸۷-۸۶ به همراه  حل سئوالات تشریحی  

نمونه سوالات زبان تخصصی نیمسال دوم 87- 86به همراه کلید نمونه سوال  

 
 
 
لغات زبان تخصصی  8 درس اول 
نظرات 3 + ارسال نظر
R یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:58 ب.ظ

نمونه سوال ها 2 صفحه بیشتر نیست.

مگه قراره چند صفحه باشه؟!
هر ترم دوصفحه که بیشتر نیست.اینها رو گذاشتم.اگه بود باز هم میذارم.راستی بد نبود یه دستت درد نکنه هم میگفتی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:24 ب.ظ

پگاه خانوم خیلی دیگه داری از خود راضی میشی عزیزم لازم نیست که خودت گوش زد کنی برای تشکر همه میدونن شما زحمت میکشی دیگه خودت نگگگگووو!!!!!

دوست من این وبلاگ در درجه ی اول یه وبلاگ شخصیه یعنی من برای منت گذاشتن یا اینکه شما بهم بگید زحمت میکشم کار نمیکنم.اما انتظار دارم اگه میایید اینجا طلبکار هم نباشید.مگه افراد دیگه چه کاری برای بچه ها انجام میدن؟!
اگه کاری انجام میدم به خاطر علاقه ی خودمه و اینکه دوست دارم به همکلاسیهام کمک کنم.
ممنون از تذکرت

R چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:47 ق.ظ

متوجه نشدی شما. این دو صفحه فقط 2-3 سوال توش بود. هر ترم 2-3 سوال می دن؟ دستتم درد نکنه .دعوا که نداریم.

ببین دوست من این سوالات به طور رسمی از جلسه بیرون نمیاد که ما انتظار داشته باشیم کامل به دست ما برسه.میدونی که چی میگم.همین ۲ تا دونه سوالم بچسب که از دستمون نره!
دعوا هم که مسلمه ندارم اما کاش یه روز جای من بودی اینجا......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد