وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است
نظرات 8 + ارسال نظر
سارا شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:45 ب.ظ

سلام من خیلی دنبال حلالمسائل کتاب تحلیل وطراحی الگوریتم هستم اگه میشه برای من بگذارید ممنون

سلام دوست عزیز متاسفانه حل المسائل این کتاب رو تا به حال ندیدم منظورم کتابش هست چه برسه به فایل های اون در اینترنت.چون بالاخره باید حداقل یه کتابی باشه که من بتونم اونو اسکن کنم.
البته ممکنه بعضی دانشگاه ها جزوه هایی از اساتید داشته باشن.اما فعلا که چیزی روی اینترنت نیست

مهران شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:44 ب.ظ

سلام.لینک دانلود خود کتاب ریاضی ۲ را ندارین؟ یا
لینک حل المسایل حساب دیفرانسیل و انتگرال توماس ؟

سلام آخه ریاضی ۲ پیام نور که مثل مال شما نیست

زانیار سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:44 ق.ظ http://www.itspace.blogfa.com

سلام عزیز وبلاگ با حالی داری دستت درد نکنه اگه دوست داشتی یه سری به وبلاگ انجمن فناوری اطلاعات سنندج بزن ودر صورت تمایل ما رو با نام وبلاگ رسمی انجمن فناوری اطلاعات پیام نور سنندج لینک کن و به ما بگو تا شما را با چه نامی لینک کنیم.
قربانت خسته نباشی

سلام ممنون از بازدید شما.
شما به پیوند ها اضافه شدید

حمید.شیرمحملی...الکترونیک شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:27 ب.ظ

سلام ممنون کارت عالی بود . (عضوخیلی جدید). در باره انتگرال دوگانه هم مساله بزار

روژان آی تی شنبه 16 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:11 ب.ظ

ممنون ازهمه اینا .ولی من حا تمرین پایگاه داده ونظربه زبانهارو میخوام {خواهش میکنم}

اگر بود میزارم

لیلی- نرم افزار دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:03 ب.ظ

لطفاْ حل تمرینات مدار الکتریکی ۱ و ریاضی مهندسی واسمبلی ومعماری کامپیوتر را هم بگذارید

[ بدون نام ] دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:50 ب.ظ

ریاضی ۲؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:09 ب.ظ

لینک دانلود ریاضی ۲ خرابه. خواهشا اصلاحش کنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد