وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات (IT) پیام نور کرمانشاه

این وبلاگ یک وبلاگ دانشجویی است.کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است

چطور میفهمی در سال 2011 هستی؟

.1 یهو نگاه میکنی می بینی خانوادت 3 نفر بیشتر نیستن ولی 5 خط موبایل دارن 

2. واسه همکارت ایمیل میفرستی،در حالیکه پشت میز بغل دستی تو نشسته  

3. رابطت با اقوام و دوستانی که ایمیل ندارن کمتر و کمتر میشه تا به حد صفر برسه  

4.ماشینت رو جلوی در خونه پارک میکنی بعدش با موبایلت زنگ میزنی خونه که بیان کمک و چیزایی رو که خریدی ببرن داخل  

5.هر آگهی تلویزیونی یه آدرس اینترنتی هم داره   

6. وقتی خونه رو بدون موبایلت ترک میکنی،استرس همه وجودت رو میگیره و با سرعت برمیگردی که موبایلت رو برداری. بدون توجه به اینکه 20-30 سال از عمرت رو بدون موبایل گذروندی  

8. صبحها قبل از خوردن صبحونه اولین کاری که میکنی سر زدن به اینترنت و چک کردن ایمیله و موبایلته 

9. الان در حالیکه این متن رو میخونی،سرت رو تکون میدی و لبخند میزنی 

10. اینقدر سرگرم خوندن این کلمات بودی که حتی متوجه نشدی این لیست شماره 7 نداره  

11. الان دوباره برگشتی بالا که چک کنی شماره 7 رو داشته یا نه  

12. و من مطمئنم که اگه دوباره برگردی بالاحتماً شماره 7 رو پیداش میکنی،بخاطر اینکه خوب بهش توجه نکردی.  

13 .دوباره برمیگردی بالا ولی شماره 7 رو پیدا نمیکنی. خوب! من شوخی کردم ولی نشون میده که تو ، انسان عصر 201۱، به خودت هم اعتماد نداری و هرچی بقیه میگن باور میکنی!  

شماره 14 هم اضافه شد برای دیدنش حتما به قسمت نظرات مراجعه کنید

سال 2011 مبارک.

نظرات 13 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ق.ظ

jaleb bud Merce

کیان شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:32 ق.ظ

سلام
خیلی ممنون از اطلاع رسانی خوبتون
تو ارشیوتون حذفیات رو خوندم
میخواستم ب÷رسم امسال هم همون ها حذفه؟
لطفا زودتر جوتب بدید ما 2شنبه امتحان فیزیک 1 داریم
مرسی
مرسی
مرسی

سلام دوست عزیزم
برای بررسی حذفیات به سایت رسمی پیام نور حتما سر بزنید ..
مطمئن ترین منبع سایت پیام نور
اینم آدرسش :
http://pnu.ac.ir

کیان شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:17 ق.ظ

به به
ممنون از جواب رسانی سریعتون
اونجا سر زدیم اما چیزی دستگیرمون نشد
اومدم بگم جزوات و نمونه یوالاتون عالی بود

دوست گلم
به لینک های زیر مراجعه کن حذفیات هست :

http://www.pnu.ac.ir/Portal/Home/Default.aspx?CategoryID=6c315ee1-4c5e-4b16-8067-5cbe3d1e29bb


و

http://www.pnu.ac.ir/Portal/Home/Default.aspx?CategoryID=7018e833-c6bb-4772-a24c-4c8bc25b253a

گندم شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:08 ق.ظ

باریکلا آفارین خیلی جالب بود موفق باشی

مرسی

کیان یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:34 ب.ظ

مرسی دوست عزیز
خیلی لطف کردی

¥ دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:04 ق.ظ

مرسی

محمد دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:11 ب.ظ

سلام
جالب بود ، مرسی
ولی جالب تر از این مطلب اینه که kermanshahit ویروسی شده !
همینجوری داشتم از صفحات قدیمی این سایت بازدید می کردم که nod32 اخطار داد که این سایت ویروس داره
خودتون هم می تونید امتحان کنید ، کافیه به این صفحه برید :
http://www.kermanshahit.com/page/31/

اینم log آنتی ویروس :

1/10/2011 9:03:24 PM HTTP filter file http://www.kermanshahit.com/page/31/ HTML/Iframe.B.Gen virus connection terminated - quarantined Mohammad-PC\Mohammad Threat was detected upon access to web by the application: C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe.

سلام دوست گرامی
من که امتحان کردم هیچ ویروسی پیدا نکرد
فکر کنم شما با فایر فکس سایت رو دیدن و فایر فکستون هم ویروسی
دوستان دیگر امتحان کنن بهم خبر بدن
با تشکر از اطلاع رسانی تون
========
امیر : ممنون از تذکرتون.اون مشکل امنیتی نبوده و بیشتر جلوگیری از اعمال ناخواسته بوده.توی پستی که خانم علیخانی گذاشته بودن یه تیکه کد iFrame بود که به یه سایت فکر میکنم چینی لینک میشد.پاکش کردم.ببینید درست شد؟

اسامه قادری دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:38 ب.ظ http://www.CafeWeb.tk

14 - یه مطلب دیگه برای فهمیدن اینکه در سال 2011 هستیم ... امروز امتحان داشتم تو دانشگاه ... سر جلسه بودم که ناظر اومد کارت دانشجویی خواست بهش دادم کمی نگاه کرد عکس رو بعد گفت این تو نیستی
گفتم بابا منم ... گفت نه ... بعد گفت کارت ملی تو بده اونم دادم بهش بازم گفت تو نیستی ... گفت اصلا بیا ببینم کسی تو رو میشناسه ... رفتیم یه چند تا از پرسنل زحمت کش پیام نور منو شناختن ویلا باید میرفتم اداره ثبت احوال و تشخیص هویت یه گواهی میاوردم که ثابت کنم من منم اینم از پیام نور ما .. بهتون پیشنهاد میکنم بدون گواهی نرین سر جلسه امتحان ... اگه برین عواقبش پای خودتونه

حسین سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:08 ب.ظ

برای منم اون صفحه ویروسی بود

محمد پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:51 ق.ظ

بله درست شد ، دیگه آنتی ویروس ایراد نمی گیره
ممنون

من و شما نداریم پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:03 ب.ظ http://www.benvi3.mihanblog.com

خیلی جالب بود مر۳۰ بهترم میشه با این اژدیت هایی که میکنین مطمن باشید بهترم میشه

IT جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:53 ق.ظ

آقای قادری خوب از دستشون در رفتی

[ بدون نام ] جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:50 ب.ظ

قشنگ بود... خیلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد